Gjest reiselysten Skrevet 28. juni 2003 #1 Skrevet 28. juni 2003 har noen her studert med kulturstudier????? vurderer det, men er ikke sikker enda..... :o
Gunilla Skrevet 28. juni 2003 #2 Skrevet 28. juni 2003 Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener, men jeg har et grunnfag fra universitetet i Bergen som heter "Kulturvern og kulturformidling". Det finnes jo også kulturstudier i Bø. Jeg jobber nå som prosjektleder på kultur i offentlig forvaltning, og synes det er veldig spennende. Vil selvsagt absolutt anbefale fagene. Gå inn på hjemmesiden til Høgskolen i Bø eller universitet i Bergen, så kan du lese litt mer om fagenes innhold!
Gjest ¨REISELYSTEN Skrevet 28. juni 2003 #3 Skrevet 28. juni 2003 Kanskje det var litt uklart det ja.. :-? jeg tenkte på organisasjonen som heter kulturreiser (arrangerer studier i vietnam og india)
glaciera Skrevet 29. juni 2003 #4 Skrevet 29. juni 2003 Den organisasjonen som har ex phil studier i utlandet? Kjenner flere som har tatt det på Bali som var veldig fornøyde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå