Gå til innhold

Daiquirys treningsdagbok

Daiquiry

Anbefalte innlegg

Da er det min tur å begynne et "nytt og bedre" liv....:)

Fikk barn for snart 10 uker siden, og har bare ventet på å begynne å trene. Jeg har gått ned alle kiloene, så dette er ikke noe slankeprosjekt. Men rett og slett for å bli sunnere og gjerne legge på meg noen kilo.

Hadde min første treningsøkt på FIRE!!! år på mandag, trente styrke i sal. Herregud så dårlig form jeg er i! :(. Valgte medium vekter på de små muskelgruppene og ett hakk større på de store muskelgruppene. Det gikk greit, rødsprengt i trynet og helt utsvettet....hehe. Klarte såvidt å gå ned trappen etterpå, var helt gele i beina. Kommer nok til å gå ned i vektene, fordi jeg kan faktisk nesten ikke gå i dag. Armene er også helt fullstendig stive....:(

Var på treningsveiledning i går, og vi satte opp en plan for hvilke timer jeg skal ta. Han ville at jeg helst skulle trene vanlige vekter, men det syns jeg er drit kjedelig og dessuten har jeg ikke selvdisiplin nok, enda. Så vi skal ta dette igjen senere.

Vi ble enige om to ukes oppsett, for å variere, men med en pulstrening slik at jeg får litt kondis også....Gruer meg allerede.....jeg eier ikke kondis...

Vi ble også enige om jeg skal ta en detox kur og kjøpe protein pulver, slik at jeg får mer utbytte av treningen. Så jeg strente til LIFE og kjøpte proteinpulver fra Tech Nutrition, som skal være det beste, BioDrain 5 ukers kur, XL1 pulver, fordi jeg liker ikke vann og KrillOlje kapsler for fettsyrer, jeg spiser nemlig ikke fisk.

Så i dag er første dagen på detox og de krillolje kapslene lukter så jævli at jeg tror jeg er nødt til å ta dem før jeg legger meg...hehe.

Skal på trening i dag kl 1830, men jeg tror jeg må ta meg en økt på tredemøllen først, rett og slett for å løse opp musklene mine...

Håper det er noen som har lyst til å følge meg og hvis dere har tips og kommentarer, så taes de i mot med stor takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er heller ingen i familien som tror at jeg skal klare dette, for i følge dem så er jeg den lateste i familien. Min samober er også skeptisk, men det tør han ikke si...hehe.

Så dette gir meg ekstra motivasjon til å vise dem at dette skal jeg klare, pluss at jeg har alle dere her inne....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ukens andre økt over....Trodde lårene mine skulle revne....Gikk først på tredemøllen for å forsøke å løse opp litt, men det hjalp ikke. Så jeg led meg igjennom en time med styrketrening, det var rett og slett helt jævli...håper dette blir bedre snart....

Har tatt dagens dose med BioDrain, merker ikke noe enda, men det kommer vel. Har hørt at man kan få hodepine og at man tisser veldig ofte. Spennende å se om dette hjelper!

Proteinshake smaker helt jævli....men det skal jo hjelpe, så da er det bare å trøkke det i seg..

Nå er det natta her, baby er lagt, samboer sitter sur på sofaen, og mitt andre barn sover som en pus. Jeg skal vakle meg i seng for å få noen timer før baby våkner for mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puhh!! Da har stormen i huset lettet og stemningen er bra igjen...Liker ikke å krangle, blir fysisk dårlig av det :(. Blir ingen trening i dag, fordi jeg må til tannlegen med eldstemann, så det blir bare to ganger denne uken.

Har nå spist BioDrain i tre dager og har ikke merket noe enda, aner ikke hvor lang tid det tar før det skjer noe, noen som vet??

Ellers er jeg potte forkjølet, og har ingen smakssans eller luktesans, for første gang på 2 år!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...