Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #21 Del Skrevet 30. januar 2009 Hva er en politiadvokat vs en alminnelig advokat?Hva kreves for å bli politiadvokat og hva er dens oppgaver? Noen som vet? Ja. En Politiadvokat forsvarer politimenn og fremstiller dem som uskyldige når de dreper samboere, bevisst begår voldelige overgrep mot sivile, eller er delaktige i korrupsjonsaker. En "vanlig" advokat er bare en parasitt som tenker på sitt eget beste. Etikk og moral er ukjente begreper for denne gruppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 30. januar 2009 Unnsskyld meg Melania.. Nå har jeg sittet å lest igjennom innleggene en etter en. Først tenkte jeg at noen var "ute" etter meg for å late som om de var meg ved å være gjest.. Men så leser jeg lenger ned at vedkommende gjest sier seg å IKKE være trådstarter, nettopp i den hensikt at DU beskylder en hver GJEST for å være det! Så der igjen ser jeg at folk faktisk støtter opp om meg! Takk skal dere ha gjester;) Så over til deg Melania, nå er jeg rimelig rimelig forbanna her og mulig jeg skriver noe dumt som kan bli slettet. Men hvordan i helvete kan du sitte å si at gjester på formuet her er trådstartere. Og for hver gang en gjest skriver her, så antyder du at det er meg? Beklager, men så store problemer har jeg faktisk ikke!!! Greit nok at gjester kanskje ikke er like akseptert her inne som de som er innlogget, jeg ser den... men alliekvel da..det må jo gå ann å være gjest og skrive innlegg uten å binde seg til KG. OG da er det veldig urespektabelt gjort at du Melania for hver gang skal legge beskyldninger til meg, mulig du har gjort dette med andre her inne på formuet som du ikke "tåler trynet på" også. Hva vet jeg. Du er jo tydeligvis ute etter folk og meget meget kverulant! Det er helvetes dårlig gjort av deg å slenge sånn dritt her inne, komme med beskyldninger som du ikke har det fjerneste bevis for, og det overfor alle andre lesere. Hvordan tror du andre lesere vil ta meg nå*? Du legger jo opp til at samtlige skal stille spørsmålstegn til ethvert av mine innlegg? Det er lite tilfredsstillende Melania og utrolig dårlig gjort! En ting skal du ha tilbake for at du har karret deg gjennom denne juss utdannelsen som du skryter på deg, og det er at du blir en JÆVLA god advokat som kverulerer deg frem til vilja til hver gang, sant eller ikke sant....... Men sånt kommer man ikke langt med her i verden, og får heller mange venner på din vei når man holder på slik! Sjekk fakta først!!! Og som gjesten sier over her, så hvorfor i all verden skal du kommentere på ethvert innlegg som inneholder noe med juss. Der igjen skal du vel briefe litt med denn ekunnskapen din. Hold noe for deg selv, og dropp de spørsmålene du vet du kommer til å kverulere på. Ikke alle er så forbanna smarte sånn som deg og vet mer enn man egentlig burdte. Du tror vel kanskje du kan hver eneste detalje du da, siden du gir uttrykk for det. Det er faktisk ikke mulig å huske hver en minste ting fra studiet (mulig du er et jævla godt unntak) men sånn er ikke jeg, og ikke de fleste medmeg. Klart jeg vet hva at juridisk embetseksamen må til, både for vanlig advokat og politiadvokat. Men mitt spørsmål var hintet til, hva mer må til. Og hva er de konkrete arbeidsoppgavene! Er det virkelig så FEIL av meg å spørre om det, at du må henge meg ut foran alle og enhver? Er det så FEIL at man må lage et sånt oppstyr for det, eller er det bare det at du sitter der og godter deg og gnir deg i hendene og ikke har noe annet å gjøre. For meg virker du som du ser deg ut noen, og følger med argusøyne på den minste ting de foretar seg her inne.. Og du henviser til at JEG spør om dumme, rare og merkelig spørsmål på KG., Ja mulig det...men hvorfor skal du bry deg? Ikke er jeg den eneste og hva bryr det den spisse nesa di? Dropp å lese et hvert innlegg som er merket med *snuppis* da, så kanskje du holder blodtrykket ditt nede i den videre tid. Med mindre du er ferdig med jussutdannelsen og sitter å tvinner tommeltotter og ikke har noe bedre å foreta deg da..... Hvorfor bry deg? Hva så om mine spørsmål er dumme, du har da sikkert spurt noen dumme du og.. Så perfekt er du ikke. Og det er ikke sikkert at alle andre synes mine spørsmål er dumme! Og så vidt jeg har forstått så er KG et sted man kan spørre om det man lurer på og få svar på.. Greit man må tåle litt kritikk, men det får da være grenser. Jeg spør om det jeg lurer på, og det får jaggu du tolerere og respektere..Hva om jeg skal hakke huet av deg på dine innlegg og spørsmål, da funker ikke et slikt forum vet du........ Bare la det være sagt, kom ikke med flere slike beskyldninger!!! For det stemte faktisk ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2009 #23 Del Skrevet 30. januar 2009 Ja. En Politiadvokat forsvarer politimenn og fremstiller dem som uskyldige når de dreper samboere, bevisst begår voldelige overgrep mot sivile, eller er delaktige i korrupsjonsaker. En "vanlig" advokat er bare en parasitt som tenker på sitt eget beste. Etikk og moral er ukjente begreper for denne gruppen. Dagens mest saklige innlegg. Priceless. Er du litt bitter der du sitter uten utdanning og fremtidsplaner? Stakkar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 31. januar 2009 Takk for at du har fjernet innleggene dine Melania...Det var voksent gjort;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #25 Del Skrevet 31. januar 2009 Snakk om å lage storm i vannglass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carebear1 Skrevet 31. januar 2009 #26 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) - Endret 31. januar 2009 av Carebear1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*snuppis* Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 31. januar 2009 Trekk dine beslutninger du...Gjør hva du vil, tro hva du vil...Dette er som å lage storm i et vannglass ja.... Underholdning for de fleste... Men hvorfor i all verden heter du carebear nå og ikke Melania?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #28 Del Skrevet 31. januar 2009 Nå beklager jeg å frata deg den gleden, men dette hadde dessverre ingenting med deg og at jeg opptrer voksent å gjøre! Nå er vi jo ganske langt unna politiadvokat-diskusjonen her, men hvorfor slettet du innleggene dine? Jeg må si at jeg er enig med snuppis i at det var lite "voksent", all den tid du får reaksjoner på dem er det vel mer "voksent" å la dine kommentarer stå og heller forsvare dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kynisk Nihilist Skrevet 31. januar 2009 #29 Del Skrevet 31. januar 2009 Ja. En Politiadvokat forsvarer politimenn og fremstiller dem som uskyldige når de dreper samboere, bevisst begår voldelige overgrep mot sivile, eller er delaktige i korrupsjonsaker. En "vanlig" advokat er bare en parasitt som tenker på sitt eget beste. Etikk og moral er ukjente begreper for denne gruppen. Du tar feil. Etikk og moral er velkjente begreper for denne gruppen, de benytter seg av disse begrepene som en siste skanse, når alt annet slår feil. Ellers lar de selvfølgelig ikke sine karriere-hensyn bremses av noe såkalt "moralsk." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå