Gjest Husmora Skrevet 28. juni 2003 #1 Skrevet 28. juni 2003 Dere som handler derfra, bestiller dere over internett? de har vel ikke butikk i Norge? hvordan blir det da med moms og toll....? Og hvor får man kjøpt CK-undertøy? Jeg leter etter hotpants/hipsters/boyshorts truser, men finner det ikke her jeg bor. (Vi har cubus, lindex og Kapp-Ahl, de har et par sånne, men de er så kjedelige og høye i livet)
NemiMontoya Skrevet 28. juni 2003 #2 Skrevet 28. juni 2003 Jeg har akkurat bestilt fra VS for første gang. Gjorde det over nettet. Jeg har ikke fått alle klærne ennå da. Noen var det tomt på 'lageret' for. For alt jeg vet, har de ingen butikk i Norge. Det tar det 14-21 hverdager med vanlig post. Med International Express tar det 3-10 hverdager. Det var det jeg valgte men det er 20 dollar ekstra. Jeg er bare 17, foreldrene mine tok av seg betalingen og toll og alt det, så jeg aner ikke om tollen går på hvor mye du har bestillt for. Jeg kjøpte ihvertfall klær for over 3000 kr. (er ganske dyrt der) og tollen kom på over 700 kr. (og da hadde jeg ikke en gang fått alle klærne) Men jeg er veldig fornøyd med klærne og tiden, så jeg anbefaler det.
Gjest mums Skrevet 29. juni 2003 #3 Skrevet 29. juni 2003 Jeg bestilte noe klær derfra for noen uker siden, og har forsåtvidt fått de levert. Men alt måtte returneres... Jeg bestilte ut fra str. jeg vanligvis bruker, sjekket litt med str.-skjema i katalogen også, men alle klærne var altfor store. Amerikanere er nok noe større enn oss europeere. Så nå venter jeg på ny forsendelse med mindre størrelser. Noen som vet om jeg nå må betale toll og avgifter en gang til? Jeg har jo allerede betalt en gang for de klærne som er returnert. SKulle ikke forundre meg.. mums
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #4 Skrevet 29. juni 2003 Hvis du måler ordentlig og gjør det om til inches på http://www.convert-me.com så får du de riktige størrelsene.
VesleBråka Skrevet 29. juni 2003 #5 Skrevet 29. juni 2003 Jeg har en del victorias secret, men har kjøpt det i USA. Jeg liker ikke å kjøpe undertøy uten å prøve det. + butikken er veldig fin og morro å besøke.
Mrs. B Skrevet 30. juni 2003 #6 Skrevet 30. juni 2003 Noen som vet om det finnes Victoria's Secret forhandlere i Nederland eller Norge? Skal snart en tur til Amsterdam, så da kunne jeg jo tatt en tur innom... om det finnes da. Synes denne er stilig: > Seamless plunge bustier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå