Haris Pilton Skrevet 28. januar 2009 #1 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg ser på Dr Phil nå, og det handler om oppdragelse, der barnet blant annet blir for hardt disiplinert og forteller at hun har blitt mishandlet seksuelt, det kommer også fram at hun vil ta livet av seg selv. De har sladdet ansiktet hennes for å beskytte henne, "du kan si hva du vil for det er ingen som vet hvem du er, vi bruker ikke navnet ditt engang" sier Dr Phil. Men foreldrene er gjester på showet, det er de han hovedsaklig snakker med. Og jeg bare tenker, dattera er jo ikke mye anonym når alle i lokalsamfunnet som kjenner dem vet hvem som er dattera til disse foreldrene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg ser på Dr Phil nå, og det handler om oppdragelse, der barnet blant annet blir for hardt disiplinert og forteller at hun har blitt mishandlet seksuelt, det kommer også fram at hun vil ta livet av seg selv. De har sladdet ansiktet hennes for å beskytte henne, "du kan si hva du vil for det er ingen som vet hvem du er, vi bruker ikke navnet ditt engang" sier Dr Phil. Men foreldrene er gjester på showet, det er de han hovedsaklig snakker med. Og jeg bare tenker, dattera er jo ikke mye anonym når alle i lokalsamfunnet som kjenner dem vet hvem som er dattera til disse foreldrene? Jeg så på den episoden også, og tenkte akkurat det samme. Men så tenkte jeg at siden foreldrene i det hele tatt kom på showet, så vet jo folk hvem de er og hvem dattera er selvom hun ikke hadde vært på TV og snakket med Dr.Phil. Det er vel allerede der det starter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå