Gå til innhold

Musikk til bryllup i Trondheim

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Siri_*
Skrevet

Hei!

Noen som kan anbefale en flink duo/ trio eller evt. et band som vi kan booke til bryllupet vårt i Trondheim i sommer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme :) Startet en tråd om det i dag jeg også.... Hihi

Skrevet

Spørs hva dere er ut etter? Liveband? eller mer show opptreden o.l?

Trondheim har jo mange fine kor som tar dirverse oppdrag, blant annet Knauskoret. De er kjempe flinke og mer a'Capella. ( Studentkor vel å merke :) )

Har ingen erfaring med det, skal nok bare ha cd med musikk vi.. Må jo kutte på budskjettet et sted hehe

Skrevet

Mange sånne duoer og trioer som annonserer i avisen... Kanskje du finner noe der?

Finne noen navn og spørre om det er noen som har sett de live?

Skrevet (endret)

Vi skal bruke Duo-1 de har fått masse skryt rundt omkring. Litt snedig, men da jeg nevnte for frisøren min at vi skulle gifte oss, så anbefalte hun duo-1 ettersom de spilte i deres bryllup i fjor, og det uten at hun visste vi hadde tenkt å bruke de.

De er opptatt 15 August da. ;)

http://www.duo-1.com/

Endret av Maye
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du vil ha musikk til bryllupet - kontakt Mainnskapet:-)

Gå inn på www.mainnskapet.no så har de også lagt ut litt av det de spiller.

Skrevet

Soulmates er kjempebra, stort band (10 stk.) alla storband, kule låter, skikkelig trøkk og høy dansefaktor!

Næver (trio fra Oppdal) er også kjempebra band til bryllupsfesten som spiller coverlåter, IKKE danseband :o)

• 10 måneder senere...
Skrevet
Hei!

Noen som kan anbefale en flink duo/ trio eller evt. et band som vi kan booke til bryllupet vårt i Trondheim i sommer?

Humörswingers er en duo fra Trondheim som spiller variert og dansbar musikk som passer for enhver anledning! De spiller i bryllup, julebord, på puber, runddager etc. De har et variert repertoar som slår godt an hos de fleste. Sjekk hjemmesiden deres: humorswingers.com

Gjest Gjest
Skrevet
Humörswingers er en duo fra Trondheim som spiller variert og dansbar musikk som passer for enhver anledning! De spiller i bryllup, julebord, på puber, runddager etc. De har et variert repertoar som slår godt an hos de fleste. Sjekk hjemmesiden deres: http://www.humorswingers.com
  • 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler å sjekke ut Tequila Sunrise. Knallbra musikk, og med et variert repertoar som passer perfekt til bryllup. De spiller musikk som passer en fest der flere generasjoner møtes. De gjorde en kjempejobb i vårt bryllup. Fant de via nettsiden www.tequila-sunrise.org

De er mye brukt så jeg anbefaler å ta kontakt snarest om noen trenger musikk for sommeren 2011

Heidi

AnonymBruker
Skrevet

www.dansebandet-ages.no disse har jeg hørt flere ganger, dyktige musikere :) nok så rimelige også :)

• 2 år senere...
Skrevet

Flere? :)

Anonymous poster hash: f7e16...5c5
Skrevet

Åge Aleksandersen

Anonymous poster hash: 8deb6...554

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...