inga:) Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Tråden er slettet. Endret 30. januar 2009 av Aniria
inga:) Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 28. januar 2009 (endret) ... Endret 29. januar 2009 av inga:)
Brunhilde Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 ser dårlig ut med drømmer i dette landet Kan ikke helt se at mine drømmer hører hjemme under aktuelle saker blant mord og krig og det som like ille er.
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Min store drøm! Vinne i lotto. Å bli ferdig med utdannelsen, kjøpe første bolig og nyte livet som småbarnsfamilie. Med besteforeldre i nærheten og tilgang til en bondegård:) Sukk... Bor i byen, holder på med BA, og leier en liten leilighet. Venter baby med samboer...
Gjest Sandbekken Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Min største drøm er å kunne leve som kunstner, det å kunne leve av det jeg brenner for.. Jeg elsker å tegne å male bilder! **sukk**
Gjest Gjest_lykkeliten_* Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Min største drøm er å bli en suksessrik kvinne, i en jobb jeg elsker, som ikke tar fra meg masse tid til barn og min fantastiske mann;) Samt leve lenge og godt, men spennende, og med et par hunder. Men aller helst, vil jeg kunne vært 20 år for alltid. Men det er en uoppnåelig drøm.
aline Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Min største drøm er å kunne leve som kunstner, det å kunne leve av det jeg brenner for.. Jeg elsker å tegne å male bilder! **sukk** Min drøm også! Elsker å uttrykke meg, på alle mulige måter. Så drømmen ville vært å kunne leve av akkurat det, gjerne som litt multikunstner, da jeg både maler, tegner, skriver, syr/redesigner, danser og skriver. Har akkurat overtatt nøkler til eget atelier og skal flytte inn maletingene mine til helga. Idag skal jeg enda en dag på kunstskolen etter jobb, for å lære enda mer om forskjellige uttrykk og metoder. Har alltid drømt om å leve av mitt kreative, men har dessverre latt meg stoppe av at det er vanskelig. Nå har jeg puttet drømmen lengst opp igjen, og går mot den med faste skritt. Og hver eneste dag har en mening og glede, pga både kunsten og dansen.
Gjest Gjest_annelise_* Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Min drøm er å treffe en mann der vi begge går rett inn i hverandres psyke - at alt stemmer på en måte. At vi har lyst til det samme - samtidig. Og at vi har samme verdier og har lyst å leve sammen resten av livet.
aline Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Jeg drømmer om en verden der idioter ikke forsøker å dra til seg oppmerksomhet rundt sine tåpelige banaliteter ved å presentere dem som aktuelle nyhetssaker på diskusjonsfora. En verden uten slike kjøtthuer ville vært deilig. Dersom det er din største drøm, som holder deg oppe i livet, så synes jeg egentlig mest synd på deg.
Gjest Langsyne Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 To ganger på rad. Vel vel, tror jeg at jeg fikk frem budskapet
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #13 Skrevet 29. januar 2009 Jeg drømmer om den dagen krig og hat ikke eksisterer lenger; hvor alle skapninger på jorden kan leve i noenlunde harmoni med hverandre. Med andre ord: Jeg drømmer om menneskehetens undergang.
Gjest kenneth Skrevet 29. januar 2009 #14 Skrevet 29. januar 2009 Jeg drømmer om en verden med kloke og uegoistiske mennesker. Dette er kun utopi, så jeg må spe på med en god del alkohol i helgen for å holde meg oppe. For øvrig enig i at denne tråden er på feil forum.
aline Skrevet 29. januar 2009 #15 Skrevet 29. januar 2009 For øvrig enig i at denne tråden er på feil forum. Det er jeg og, kan ikke noen moderatorer flytte den tro?
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #16 Skrevet 29. januar 2009 Jeg vil bli søkkrik, ha en "perfekt" kjæreste (eller flere), bli enda penere, reise rundt i hele verden men være basert i en toppleilighet i New York, ha en spennende og suksessfull karriere, helst innen musikkbransjen hvor jeg kan jobbe med mine idoler og det jeg er interessert i. Jeg tror kanskje jeg skal klare å fikse et par av de punktene, men har ikke ambisjoner om å klare alt. Vi får se hva livet bringer Innerst inne drømmer jo jeg og om fred på jord da.. og at pappa skal bli frisk, at eksen min skal ta meg tilbake, at krig og elendighet ikke fantes. Men de drømmene er bare uoppnåelige og deprimerende
Nelly Pelly Skrevet 29. januar 2009 #17 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Min drøm er å treffe en mann der vi begge går rett inn i hverandres psyke - at alt stemmer på en måte. At vi har lyst til det samme - samtidig. Og at vi har samme verdier og har lyst å leve sammen resten av livet. Hihi... Det var min drøm også, men hadde gitt den HELT opp og tenkt at slik var det bare på film. Men plutselig en dag var han der... Og i tillegg var det 1000ganger bedre enn jeg hadde drømt om. Så fortsett å drøm og aldri gi opp Edit ja. Glemte min egen drøm. Det er et langt, lykkelig, sosialt og sykdomsfritt liv med mann, barn, familie og venner. Også vil det hjelpe godt på om jeg får bo på en nydelig stor bondegård ved havet, med kjøkkenhage og epletrær, ett par hester, hunder, høner og en minigris Endret 29. januar 2009 av Nelly Pelly
Gjest imli Skrevet 29. januar 2009 #18 Skrevet 29. januar 2009 Et langt og lykkelig liv med mannen min, og at vi får de barna vi ønsker oss og får beholde dem.
inga:) Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Det er jeg og, kan ikke noen moderatorer flytte den tro? jeg fant ikke noen kategori jeg følte passet da jeg laget tråden, og da jeg er ny her trodde jeg aktuelle saker mente litt forskjellig.. Endret 30. januar 2009 av Aniria
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå