Gå til innhold

Akupunktur

*anne

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjapt spørsmål om akupunktur;

Noen som har noen erfaringer med gode akupunktører i Oslo?

Og hva ligger prisene på?

Det var to kjappe spørsmål det...

Vil ha akupunktur mot hudlidelser, type utslett/eksem. Vet ikke om det fungerer, men verdt å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kan du finne en NAFO-akupunktør nær deg. (NAFO er Norsk Akupunkturforening, og medlemmer der har solid utdannelse).

Hvis du vil ha et mer konkret råd, kan jeg tipse deg om Anette Koppang, som jeg bruker. Hun er fantastisk dyktig, og hun har ventelister deretter. Er også litt dyrere - koster 350 kr per gang, mens en del andre tar 300 kr/gang. Du bør være oppmerksom på at de fleste tar litt mer første gang, ettersom du da gjennomgår et grundig intervju. Ellers er det mange andre gode akupuntører i Oslo.

PS - jeg studerer også akupunktur, og vi lærer litt forskjellig om hvor lett/vanskelig det er å gjøre noe med hudlidelser. Det avhenger av den enkelte lærers/forelesers erfaring - noen sier de har GOD erfaring med hud, mens andre insisterer på at det er VANSKELIG. Du kan jo ringe litt rundt og høre med den enkelte akupunktør om hva slag erfaringer h*n har. Selv er jeg for uerfaren til å tørre å si noe om det.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...