Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 jeg skal sende banken info/vedlegg per mail, går greit med de andre papirene, men lurer på hvordan jeg skal gjøre med ligninga - har ikke kopimaskin med scanner - ligger ligninga et sted på nettet...? kan ligningskontoret sende kopi av ligning til meg elektronisk?
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Hvis du har levert ligning elektronisk kan det være det ligger en kopi på altinn.no.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Hvis du har levert ligning elektronisk kan det være det ligger en kopi på altinn.no. Takk:) TS
Alison Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Det går også helt fint å kontakte likningskontoret. Da kan de sende utskriften av likningen på faks til rådgiveren i banken.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Tror ligninga kommer på Altinn selv om man leverer selvangivelsen på papir, SMS, eller noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Tror ligninga kommer på Altinn selv om man leverer selvangivelsen på papir, SMS, eller noe annet. Fant ligninga på altinn, så det var veldig greit. Nå slipper jeg å styre med å finne en printer med scanne-funskjon... ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå