Gjest Uerfaren jente Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har bare hatt 1 kjæreste så jeg har ingen å sammenligne med. Lurer på om det er vanlig at gutten fortsetter etter han selv har kommet? F.eks å slikke jenta, fingre eller noe sånn. Vårt samleie er helt ferdig når han kommer. Han blir slapp og FERDIG liksom.. men jeg kommer ikke og er noen ganger kåt etterpå også. Har spurt han før om han kunne fingre meg litt men da sa han at han var trøtt, så jeg har ikke spurt etter det, for jeg vil IKKE at han skal drive på med meg uten å ha lyst. Det ødelegger hele moroa... Men ja vi har bra sex og han er en suuper kjæreste. Så lurer på om dette er en typisk gutteting?
MonicaR Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Jeg tror nok det er mest vanlig at når mannen er ferdig, så er han ferdig... Nå gjelder det ikke for ALLE menn, men jeg tror nok at det er flere som "snur rumpa til og sovner" enn det er av de som fortsetter.... Jeg har 2 langvarige forhold bak meg, og noen småforhold og har vel kun opplevet èn gang tidligere at det ble fortsatt videre når han var ferdig.... Også opplever jeg det NÅ... Han jeg er sammen med nå fortsetter omtrent hver eneste gang selv om han er ferdig. Det det ender med da er jo at han får reisning igjen, og forsetter lenge... Da tar det somoftest lang, lang tid før det går for ham igjen - om det gjør det i det hele tatt.... Men det er første gang jeg er har opplevet det på denne måten - at det faktisk er regelen i steden for unntaket....
Gjest dalieo Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Kjæresten min er også ferdig når han kommer. Han sier han mister all kåthet, og vi kan ikke ha sex igjen på en god stund etterpå. Noen ganger har vi hatt det da, men han bruker å få vondt andre gangen. Noe med at det presser på nedentil? Litt kjedelig, men sånn er det visst bare.
Hinata Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Er vel ganske vanlig at de blir ganske så trøtte etter en orgasme, så det at han ikke vil fortsette med meg har jeg full forståelse for. Nå er det som regel slik at jeg får ihvertfall en orgasme før han er ferdig, så da er jeg fornøyd også..
Gjest Uerfaren jente Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Er vel ganske vanlig at de blir ganske så trøtte etter en orgasme, så det at han ikke vil fortsette med meg har jeg full forståelse for. Nå er det som regel slik at jeg får ihvertfall en orgasme før han er ferdig, så da er jeg fornøyd også.. Ja men da forstår du tydeligvis ikke problemet mitt uansett men ja jeg har også forståelse for gutten..! vil jo ikke at han skal gjøre noe når han ikke er kåt. Hvis jeg blir ille kåt har jeg brukt å onanere i dusjen for å få orgasme når han sovner like etterpå.
Hinata Skrevet 28. januar 2009 #6 Skrevet 28. januar 2009 Ja men da forstår du tydeligvis ikke problemet mitt uansett men ja jeg har også forståelse for gutten..! vil jo ikke at han skal gjøre noe når han ikke er kåt. Hvis jeg blir ille kåt har jeg brukt å onanere i dusjen for å få orgasme når han sovner like etterpå. Hva med å prøve å bruke mer tid på forspill? Og kanskje prøve at du får en orgasme før dere begynner med samleiet?
Strix Skrevet 28. januar 2009 #7 Skrevet 28. januar 2009 Min mann er ikke ferdig når han selv er ferdig. Han fortsetter mer enn gjerne med meg. Han er gjerne litt sliten og tappet for krefter, men han vil så gjerne gjøre det lille ekstra for meg også. Om han aldri hadde orket å gjøre noe for meg etter at han var ferdig selv hadde jeg gjerne prøvd å få det til at han ordnet det for meg før han ble ferdig selv
Nelly Pelly Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Hei Kjæresten min "gir seg aldri" før jeg også er ferdig. Jeg kan være noe vanskelig og bruke lang tid, men det bryr han seg ikke om. Stort sett bruker han å "fikse meg" før han blir ferdig, og ofte bruker han tid på meg både før og etter han selv er ferdig. Og det er ikke få ganger vi må pule mer, pga at han blir kåt pånytt etter litt kos med meg. Er han veldig trøtt legger han seg i armkroken min mens han bruker fingrene til jeg kommer. Men han er av typen som ikke blir veldig trøtt etter sex, bare veeeeeldig kosen Men, når det gjelder mine andre 3 forhold har det IKKE vært sånn. For å si det slik ga de fort opp når de merket at jeg var vanskelig. Kan også si at nåværende kjæreste er den eneste som har gitt meg orgasme(andre gangen vi hadde sex). For han er det viktigst at jeg har det godt, og han er en som sjeldent gir opp på noen områder. Kan kanskje også hjelpe at han er litt eldre enn de andre jeg har hatt.
Gjest Uerfaren jente Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Hei Kjæresten min "gir seg aldri" før jeg også er ferdig. Jeg kan være noe vanskelig og bruke lang tid, men det bryr han seg ikke om. Stort sett bruker han å "fikse meg" før han blir ferdig, og ofte bruker han tid på meg både før og etter han selv er ferdig. Og det er ikke få ganger vi må pule mer, pga at han blir kåt pånytt etter litt kos med meg. Er han veldig trøtt legger han seg i armkroken min mens han bruker fingrene til jeg kommer. Men han er av typen som ikke blir veldig trøtt etter sex, bare veeeeeldig kosen Men, når det gjelder mine andre 3 forhold har det IKKE vært sånn. For å si det slik ga de fort opp når de merket at jeg var vanskelig. Kan også si at nåværende kjæreste er den eneste som har gitt meg orgasme(andre gangen vi hadde sex). For han er det viktigst at jeg har det godt, og han er en som sjeldent gir opp på noen områder. Kan kanskje også hjelpe at han er litt eldre enn de andre jeg har hatt. Så heldig du er! Jeg er også ganske "vanskelig"... får ikke ofte orgasme og aldri vaginalt. Men jeg krever det jo ikke heller fra han, skulle bare ønske han var litt mer interessert i å gi meg orgasme..! De at vi begge er 18 har kanskje noe å si her!
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Jeg tror gutter har en del å lære om seg selv seksuellt, og når man er 18 har man kanskje ikke lært skikkelig hvordan man skal regulere sin egen orgasme eller hvordan man skal forholde seg til partnerens orgasme. I denne alderen tror jeg det du beskriver er det som forekommer i 99% av alle parforhold. Jeg husker at kjæresten jeg hadde når jeg var 18 var veldig flink til å fokusere mye på meg før selve penetreringen kom. Han kom alltid ved penetrering så dette ble liksom bare den siste avsluttningen fordi han heller ikke klarte å fortsette da. Mannen min klarer fint å fortsette etter orgasme. Det kan hende han bruker litt tid på å komme i gang, men ikke mer enn 15 min kanskje. Vi passer alltid på at han ikke kommer inni meg ved hans første orgasme, slik at vi kan fortsette med oralsex og gjerne en omgang til med penetrering. Det tilhører skjeldenhetene at han bare kommer en gang i løpet av sexakten.
Gjest Uerfaren jente Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Jeg tror gutter har en del å lære om seg selv seksuellt, og når man er 18 har man kanskje ikke lært skikkelig hvordan man skal regulere sin egen orgasme eller hvordan man skal forholde seg til partnerens orgasme. I denne alderen tror jeg det du beskriver er det som forekommer i 99% av alle parforhold. Jeg husker at kjæresten jeg hadde når jeg var 18 var veldig flink til å fokusere mye på meg før selve penetreringen kom. Han kom alltid ved penetrering så dette ble liksom bare den siste avsluttningen fordi han heller ikke klarte å fortsette da. Mannen min klarer fint å fortsette etter orgasme. Det kan hende han bruker litt tid på å komme i gang, men ikke mer enn 15 min kanskje. Vi passer alltid på at han ikke kommer inni meg ved hans første orgasme, slik at vi kan fortsette med oralsex og gjerne en omgang til med penetrering. Det tilhører skjeldenhetene at han bare kommer en gang i løpet av sexakten. Det der var godt å lese tusen takk. Jeg må kanskje slutte å sammenligne meg med det andre sier her inne, som sikkert er eldre enn meg da... Kanskje tingen er å skaffe meg en eldre mann hehehe
Gjest Gjest- Purple Haze Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 Når kjæresten min er ferdig, er han ferdig. Men han er veldig utholdende før han kommer, og gir meg flere orgasmer hver gang vi har sex. Og han vil gjerne kose og prate etterpå, bare ligge inntil og ha det fint. Jeg er utrolig fornøyd med vårt sexliv
Nelly Pelly Skrevet 28. januar 2009 #13 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Så heldig du er! Jeg er også ganske "vanskelig"... får ikke ofte orgasme og aldri vaginalt. Men jeg krever det jo ikke heller fra han, skulle bare ønske han var litt mer interessert i å gi meg orgasme..! De at vi begge er 18 har kanskje noe å si her! Ja jeg er heldig, men måtte vente til jeg ble 26år før jeg ble heldig. Jeg har aldri fått vaginal orgasme(bare klitoris), men er så nært så nært. Dette er noe vi arbeider med å få til. Men uten at det er noe stress. Merker at jeg kommer nærmere og nærmere for hver gang. Før i tiden trodde jeg at det ikke var mulig, at jeg manglet noen essensielle følelser der nede. Men det å møte en mann jeg føler meg 100 % trygg med, klare å slappe av med og ikke ha prestasjonsproblemer med har hjulpet veeeeeldig. Du er "bare" 18år, og du får allerede orgasmer, så du er godt på vei iallefall. Hjelper bare å få seg en partner som ikke gir opp eller orker. Jeg har tenkt endel rundt mine tidligere forhold, og hvorfor guttene har gitt så fort opp. Hvis jeg ikke fikk orgasme de 2-3første gangene så prøvde de ikke mere. Kan være at de fikk litt dårlig selvtillit, og rett og slett ikke hadde lyst på flere nederlag. Så da var det lettere å bare la være å prøve mer. Du kan jo prøve å snakke med kjærestn og forklare at du ønsker han var mere interessert, at du har lyst til å utforske mer. Skader iallefall ikke Også hjelper det som det står i mange tråder her, å bli kjent med seg selv og videreformidle ting som funker til kjærestn. Og jeg vet at hvis jeg skal få en orgasme må jeg fokusere 100% på den, fantasere litt og være avslappet. Den forsvinner fort hvis jeg begynner å tenke på noe annet, eller hvis jeg tenker at "nå kjeder typen seg"(noe som bare eksisterer i hodet mitt uansett). Endret 28. januar 2009 av Nelly Pelly
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #14 Skrevet 28. januar 2009 Kjæresten min er fast bestemt på at vi skal komme begge to - enten før, under eller etter samleie! Jeg trenger ALDRI be han fingre meg hvis jeg skulle være litt "treig" Og han sovner ikke etter utløsningen, men kan ligge og skravle/kose litt hvis jeg vil, og så ta en runde til... Skjønner jeg er heldig sammenlikna med andre! Men jeg har vært sammen med andre som bare ikke har mer å gi etter utløsningen. Kanskje dette er like individuelt som alt annet som gjelder oss mennesker? Jeg mener, noen liker salt, andre søtt...
Ethereal Skrevet 28. januar 2009 #15 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har hatt erfaring med en mann, og der i gården var det litt forskjellig. Noen ganger var han helt ferdig når han var ferdig, men andre ganger fikk jeg masse kos etterpå også
Sarah C. Skrevet 28. januar 2009 #16 Skrevet 28. januar 2009 Min gir seg ikke før jeg selv ikke orker å komme mer. Uansett om jeg har kommet mange ganger mens vi har holdt på. Dette gjør han hver eneste gang vi har sex. Jeg må selv be han slutte. Men han er nok av de sjeldne, ingen av mine ekser har noen gang fortsatt på eget iniativ (feil, jeg veit! hehe) etter de selv var ferdige. Så jeg er nok ganske heldig med godgutten min
Gjest Wind Skrevet 28. januar 2009 #17 Skrevet 28. januar 2009 Han fokuserer på meg hvis han selv har blitt ferdig, ja, med mindre han er veldig trøtt, eller at jeg har fått "mitt" allerede. Hvis han fortsetter, så blir han gjerne kåt igjen etter å ha fått en pause selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå