frkbling Skrevet 27. januar 2009 #1 Del Skrevet 27. januar 2009 De bare leker med huet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Del Skrevet 28. januar 2009 De bare leker med huet mitt! neida du bare møter en del av deg selv som du skal lære av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 28. januar 2009 neida du bare møter en del av deg selv som du skal lære av Den var vis:) takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest S* Skrevet 29. januar 2009 #4 Del Skrevet 29. januar 2009 Men hva lærer man da? jeg har vært singel i flere år nå og tror hele tida at jeg lærer noe nytt men neste gang jeg treffer en gutt er alt helt annerledes enn det jeg trodde jeg hadde skjønt.. det eneste jeg har lært så langt er at det ikke finnes noe logikk i hvordan en gutt oppfører seg, hva han sier eller hva han gjør. Man vet jo søren meg aldri hva de er ute etter eller tenker..! hvis dere har skjønt det derimot så er jeg lutter øre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #5 Del Skrevet 29. januar 2009 Men hva lærer man da? jeg har vært singel i flere år nå og tror hele tida at jeg lærer noe nytt men neste gang jeg treffer en gutt er alt helt annerledes enn det jeg trodde jeg hadde skjønt.. det eneste jeg har lært så langt er at det ikke finnes noe logikk i hvordan en gutt oppfører seg, hva han sier eller hva han gjør. Man vet jo søren meg aldri hva de er ute etter eller tenker..! hvis dere har skjønt det derimot så er jeg lutter øre Det finnes mye logikk. Du merker fort på en mann om han virkelig er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari4ever Skrevet 30. januar 2009 #6 Del Skrevet 30. januar 2009 Men hva lærer man da? jeg har vært singel i flere år nå og tror hele tida at jeg lærer noe nytt men neste gang jeg treffer en gutt er alt helt annerledes enn det jeg trodde jeg hadde skjønt.. det eneste jeg har lært så langt er at det ikke finnes noe logikk i hvordan en gutt oppfører seg, hva han sier eller hva han gjør. Man vet jo søren meg aldri hva de er ute etter eller tenker..! hvis dere har skjønt det derimot så er jeg lutter øre man lærer stort sett ingenting. jeg også tror jeg lærer nye ting, men neida. de fucker opp med alt! du er s fantastisk, så utrolig sjarmerende og det hadde liksom vært en drøm og vert sammen med deg. men ser jeg til han her? neeeei. sjeldent. jeg vet vertfall en ting om menn; de er alltid for feige til å si sannheten når det kommer til å såre en person. da venter de lengst mulig og så sier de ikke er interresert når de dagen før har sagt hvor godt de liker deg:S FUCKED UP:p hehe men kanskje jeg bare er uheldig med menn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #7 Del Skrevet 30. januar 2009 man lærer stort sett ingenting. jeg også tror jeg lærer nye ting, men neida. de fucker opp med alt! hehe men kanskje jeg bare er uheldig med menn? Bare å få ut sinnet på vårt motsatte kjønn her folkens! Det hjelper faktisk littegranne.. Men kanskje vi jenter/kvinner tenker for mye? Det tror jeg jeg gjør hvertfall.. Ellers så bare liker de å fucke opp huet mitt Du er nok ikke den eneste som er uheldig med menn isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jacqueline Skrevet 31. januar 2009 #8 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg føler med deg! Føler det samme skjer med meg over og over igjen. Men jeg tror jeg tolker for mye og legger for mye inn i ting, for jeg ender alltid opp med å bli skuffet/såret etc. Det skjedde senest idag Men one fine day treffer jeg forhåpentligvis en som ikke ender opp med å skuffe meg, men det bør skje snart, for nå begynner jeg å bli temmelig lei av å være singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #9 Del Skrevet 31. januar 2009 Jeg føler med deg! Føler det samme skjer med meg over og over igjen. Men jeg tror jeg tolker for mye og legger for mye inn i ting, for jeg ender alltid opp med å bli skuffet/såret etc. Det skjedde senest idag Men one fine day treffer jeg forhåpentligvis en som ikke ender opp med å skuffe meg, men det bør skje snart, for nå begynner jeg å bli temmelig lei av å være singel. Huff, så leit:/ Jeg er sånn som antar ting fort, også prøver jeg å kutte de ut med en gang, men så kommer de tilbake. Da håper jeg enda mer, så etterhvert blir hodet mitt fucked og jeg skjønner ikke ingenting til slutt. Er som en stygg sirkel.. Men ja, en vakker dag, skal min prins komme ridende på en hvit hest og redde meg fra sirkelen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2009 #10 Del Skrevet 31. januar 2009 man lærer stort sett ingenting. jeg også tror jeg lærer nye ting, men neida. de fucker opp med alt! du er s fantastisk, så utrolig sjarmerende og det hadde liksom vært en drøm og vert sammen med deg. men ser jeg til han her? neeeei. sjeldent. jeg vet vertfall en ting om menn; de er alltid for feige til å si sannheten når det kommer til å såre en person. da venter de lengst mulig og så sier de ikke er interresert når de dagen før har sagt hvor godt de liker deg:S FUCKED UP:p hehe men kanskje jeg bare er uheldig med menn? Neida, er nok like uheldig jeg. Hver gang tror jeg at jeg har lært, at jeg forstår hvordan man skal behandle og leve med disse vesnene. Men hver gang ender jeg opp like såret og skuffet. Sist møtte jeg en hvor vi klaffet på alle områder, og han kom ikke over hvor fantastisk vakker, kul og intelligent jeg var. Men forhold? Nei det var visst litt vanskelig. Det verste er at jeg måtte hale ut av ham at det var slutt, han hadde jo ikke baller nok til å si det rett ut selv. Han tenkte nok heller den beste måten var å være kjip til jeg tok hintet. Og han skulle holde maska hele veien, det er lov å si at du synes det er litt trist for f...! Uff, jeg har nesten fått litt nok av menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frkbling Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 1. februar 2009 Uff, jeg har nesten fått litt nok av menn. Jeg også! Men savner å føle litt love da, sånn sikker love:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 1. februar 2009 #12 Del Skrevet 1. februar 2009 Litt interessant lesing at du TS opplever menn som kompliserte. Er en kjennsgjerning at det er nettopp kvinner som er kompliserte mens menn er enkle. Jeg signerer denne selv. Menn generellt er mye enklere å ha med å gjøre enn du tror. Dere kvinner besitter desverre den dårlige egenskap at dere skal gjøre ting mye mer avansert enn de egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svanungen Skrevet 1. februar 2009 #13 Del Skrevet 1. februar 2009 Litt interessant lesing at du TS opplever menn som kompliserte. Er en kjennsgjerning at det er nettopp kvinner som er kompliserte mens menn er enkle. Jeg signerer denne selv. Menn generellt er mye enklere å ha med å gjøre enn du tror. Dere kvinner besitter desverre den dårlige egenskap at dere skal gjøre ting mye mer avansert enn de egentlig er. Tror du har mye rett i dette... Vi tenker for mye, analyserer, tror, mener, antar, vil forstå, og styrer så mye at vi roter alt til for oss selv. Så i stedet for å være forbanna på det håpløse motsatte kjønn, må vi gå i oss selv... Siden det er mye tøffere og kjipere, fortsetter vi med: Teite mannfolk!!! Hilsen en av analysens store mestre ("hva mener han når han gjør sånn?" "Hva legger han i det når han sier det sånn?" "Hvordan skal jeg tolke det at han ikke har noen bestemt reaksjon?" "Han så på meg, hva betyr det?" "Han så ikke på meg i dag, hvorfor ikke?" "Er det noe galt?" "Har han noe i mot meg?"....) Ergo: Teite mannfolk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ty_pennington Skrevet 1. februar 2009 #14 Del Skrevet 1. februar 2009 Har vært borti det samme med en jente. Trodde alt var fint og hun ga masse uttrykk om hvor interessert hun var i meg (og jeg var/er det i henne også). Plutselig en dag sier hun at hun kanskje har gitt feil signaler og bare vil være venner... Og jeg står igjen og forstår ikke så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebra Skrevet 1. februar 2009 #15 Del Skrevet 1. februar 2009 Hilsen en av analysens store mestre ("hva mener han når han gjør sånn?" "Hva legger han i det når han sier det sånn?" "Hvordan skal jeg tolke det at han ikke har noen bestemt reaksjon?" "Han så på meg, hva betyr det?" "Han så ikke på meg i dag, hvorfor ikke?" "Er det noe galt?" "Har han noe i mot meg?"....) Ergo: Teite mannfolk!!!! hahahahah jeg er også sånn, og det er så slitsomt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 1. februar 2009 #16 Del Skrevet 1. februar 2009 Det er faktisk ganske lett å merke om en person er interessert eller ikke;) Hvis de vil prate med deg, være i nærheten av deg og booke neste møte osv, så er de interessert. Vil de bare ha deg i seng, er de antakelig bare ute etter kroppen din. Trenger ikke å være noe hokus/pokus:) Tror i hvert fall at menn er ganske enkle å forstå: De sier gjerne ting rett ut og sender de ut tvetydige signaler er de enten ikke interessert eller veldig sjenerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2009 #17 Del Skrevet 2. februar 2009 Særlig! Menn er enkle liksom. Finnes ikke logikk, spør du meg. Elsker deg den ene dagen, og dumper deg den neste. Lett å se om noen er virkelig interessert? Neppe! Eller jo, kanskje 'interessert' de første tre månedene, men så... Les boka '...men så fikk han kalde føtter', og forstå MYE MER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå