mee mee Skrevet 27. januar 2009 #1 Del Skrevet 27. januar 2009 Hva heter sangene til disse reklamefilmene? - Den nye reklamefilmen til VW passat cc - Den norske reklamefilmen, den som sier du skal på 354 jenteturer i løpet av livet, 874 timer sover du.. osv, tror det er orkla eller hydro som har den... Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. januar 2009 #2 Del Skrevet 27. januar 2009 Ååh jeg fant ut den siste for litt siden, minn meg på å sjekke det i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2009 "minne på" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 29. januar 2009 #4 Del Skrevet 29. januar 2009 The Shins' "Sleeping Lessons" http://www.youtube.com/watch?v=-xhtjDQ6qMw Reklamen er for statkraft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 29. januar 2009 #5 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Og den andre.. Den er annerledes enn jeg trodde den ville være. Ut fra det lille jeg hadde hørt i reklamen. Endret 29. januar 2009 av Bloodless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 29. januar 2009 Og den andre.. Den er annerledes enn jeg trodde den ville være. Ut fra det lille jeg hadde hørt i reklamen. Ja veldig sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papera Skrevet 31. januar 2009 #7 Del Skrevet 31. januar 2009 Hei. har letet etter navnet til den passat reklamen selv.. er det denne du er ute etter kanskje: Paper Aeroplane : Angus & Julia Stone http://www.youtube.com/watch?v=en03MHejlxs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 31. januar 2009 #8 Del Skrevet 31. januar 2009 Du har nok funnet den rette! Den var mye finere enn den jeg fant. Samme låta, men versene på den andre var rap... isj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest m Skrevet 1. februar 2009 #9 Del Skrevet 1. februar 2009 Super tråd, jeg har lenge forsøkt å finne navnet på en reklamesang. Den hører til en flax-relklame som gikk for en stund siden, hvor menneskene hadde firkløver som hode... Jeg er helt sikkert litt sent ute, men om noen hadde hatt en anelse så hadde jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. februar 2009 #10 Del Skrevet 1. februar 2009 Postal Service - Such great heights En av favorittsangene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå