Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er han premenstruell for tida tro?

[post=http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=550906]Ari Behn

Hadde Ari Behn hadd kongelig tittel så hadde han kommet til å eksplodert siden han ikke hadde fått ytret seg om alle og enhver.

Nå må noen stoppe denne mannen. Ikke fra å skrive, men for å få han på rett kjøl. Tror neppe hoffet må stå i helsekø, så få han til legesjekk med en gang. At han sliter ,det behøver man ikke være skribent eller medisiner for å se.

Han angripr alle. Folk som angriper alle, som kritiserer deg for jobben du gjør...ringer det en bjelle??

Det er peinlig.

Nå er det E.Loe. Vår bestselgende forfatter. Er det sjalusi som herjer Ari?. Ari vil aldri selge som Loe. Loe kritiserer,men det er i det minste gjennomtenkt og forståelig det han skriver. Ari blander hummer og kanari.

Han drar inn Ikea..jaja Ari......du hadde vel sittet med Ikeavarer du også, om du var i en annen posisjon med dine skriverier og salgstall.

Så nå venter jeg på hvem neste du skal slakte på din hjelpeløse måte.

Stakkars Martha holder ut. Hun må jo det, hun vil ikke at folket skal få rett i hennes valg av ektemann. Nå kan du velge make etter hva du vil,men hennes valg ødelegger for denne familien og Norge.

dette er noe Ari vet. Han har ikke noe å tape nå, for til helvete går det uansett

Skrevet (endret)

Ari er en liten mann i altfor store sko

Endret av vimse
Skrevet

Ari er så liten at han egentlig skulle døpes til Arild, men han rakk aldri opp...

Skrevet

Synes Ari er kul jeg. Han er mannen alle elsker å hate. Orker ikke gå inn i en lang diskusjon nå altså. Men jeg synes han er herlig på en mystisk måte:) Skjønner at han er forbanna over drittslenging fra flere hold i alle disse årene. Synes faktisk det var deilig befriende å se han så åpne seg å slippe ut litt raseri!

Go Ari!

Skrevet
Synes Ari er kul jeg. Han er mannen alle elsker å hate. Orker ikke gå inn i en lang diskusjon nå altså. Men jeg synes han er herlig på en mystisk måte:) Skjønner at han er forbanna over drittslenging fra flere hold i alle disse årene. Synes faktisk det var deilig befriende å se han så åpne seg å slippe ut litt raseri!

Go Ari!

så du mener det rett og bruke media til en personlig krigføring? ærklære folk for " døde og begravet"? , du fikk vel ikke med deg du at alle "bevisene" i mot grimstad, som ari mente og ha fra anonyme kilder er tilbake vist fra de som faktisk jobbet med grimstad? at medierådgivere i dag sier de ikke tørr gå ut og si om Ari`s "kamp" er bra eller dårlig for han i frykt for og bli det neste offeret i korstoget hans? mener du det er et tegn på sunnhet i hans favør?

du ser vel heller ikke at de konglige har gjemt seg etter at Ari begynte dette rotet sitt?

ari kan få ha så mange ikea meninger han bare vill han, menn, han kan holde de borte fra forsidene og debatt programene.

Skrevet
Ari oppfører seg som en sutrete småunge. "Åja?? men du er feit og stygg og pappaen min er sterkere enn din", kunne han like gjerne skrevet.

Det mest irriterende er at fyren får jo svære oppslag i pressen for dette, de oppmuntrer ham jo til å holde på slik. Det de burde gjort var å beskytte ham mot seg selv, og samtidig beskytte kongefamilien. Tenk som dronning Sonja gremmer seg nå ;)

Ja, nå drar han inn middelklassen og Ikea. Tror han har glemt hvor han kommer fra.......er vel på tide for han å stikke fingeren i jorda nå.

Han komer fra en oppvekst i "hippie"familie, siden ble de i ARBEIDERKLASSEN.

Stakkar Ari, hvilken klasse hadde du tilhørt om du tilfeldigvis ikke hadde giftet deg med Martha?? tror neppe du hadde mulighet til å svinge edle dråper på iv resturanter som du gjør nå. Det hadde vel vert en brun pub, med en lunen pils.

Takket være middelklassen, og arbeiderklassen har fam som du er inngiftet i fått det så bra som e har det.

Skrevet (endret)

Detter er et klart symptom på at kongehuset nå er utdatert, og klart for avvikling. Vi aksepterer hvem som helst som ektefeller til kongebarna. Vi er åpne og tolerante, hvilket absolutt hører hjemme i 2009.

Ingen (eller ganske få) ser på "stamtavla" lenger, slik kongelige måtte gjøre før. Å gifte seg med noen fra borgerskapet var uhørt. Kong Harald banet vei i så måte, og bra er det. Kort sagt: Er man forelsket og blir glad i noen, så er dette mer enn nok. Med riktighet!

Nå er Norge i sjokk fordi "prinsessens" (Merk! En typo; hun har gitt fra seg tittelen) ektefelle er meget frittalende. Forventer vi noe annet? Forventer vi at han skal endre personlighet og atferd??

Sier man A, så bør man jaggu tolerere B. Ari Behn er en frisk fyr. Han har ligget og kokt under lokk i noen år nå. Han er kunstner, forfatter, en fri sjel, en liberal fyr. Men- hvis noen trodde at mannen skulle anta en helt annen form da han giftet seg med Märtha: Nope. Her er det flust med undertrykkede følelser.

Dette er kongehuset anno 2009. På tide med "gravøl"...?

Endret av missLynch
Skrevet

Jeg synes at hele "vendettaen" hadde vært like tåpelig om han ikke hadde vært gift med Märtha.

Også er jeg ørlitt enig med han i hans kritikk av Loe, fordi også jeg synes at at han er en kjedelig forfatter. Men hvem er Behn til snakke, han kan da nesten ikke kalles forfatter engang... Og mesteparten av kritikken hans er personangrep og ikke saklig kritikk. I tillegg synes jeg han driter seg litt ut ved å gå ut mot personer som Loe bare fordi Loe har sagt et-eller-annet.

Skrevet

Jeg er enig med Loe: Jeg synes også at Aris opptreden på Fredrik Skavlans svenske talkshow var «noe av det pinligste jeg har sett på tv på veldig lenge».

Klarer ikke Ari å se seg selv? Han slenger ut mye verre påstander om andre, men når Loe sier høyt det alle tenkte så er det liksom helt feil det da.

Skrevet

Tråden er ryddet.

vimse-mod.

Skrevet

Ser med stooooor interesse at innlegg/ historien med en morsom vinkling har blitt slettet av KG. Dette gjelder også innlegg som kommenterer denne historien - dette er intet mindre enn svært interessant, og jeg lurer derfor på om Hoffet kanskje har vært litt tirret av dette innlegget??

DERFOR: Skriv bare det som er politisk korrekt å mene, og ikke prøv å være ironisk. Da blir man sensurert av KG!!

Kanskje vi skulle finne oss et annet forum, hvor det faktisk er lov til å mene noe, eller å kommentere noe uten at det blir sensurert? Vi lever i 2009, og så lenge ikke det er sagt noe usant, skulle vel ikke det være noe problem? historien var så vidt jeg husker, basert på fakta som alle har lest før i pressen eller ytret av Ari selv - men skrevet som et tilbakeblikk i en litt undrende tone...... Jeg er svært overrasket.

Skrevet

Go Ari!

Vi hater ikke Ari. Vi finner ham bare litt komisk. Vi betrakter ham som en teddybamse i prinsessens favn, som av og til piper når noen kommer i skade for å trykke litt på magen hans.

Jeg har ikke lest hva han har skrevet. Ikke det at jeg tror det ville ta stort lenger tid enn avisens tegneseriestripe, men jeg er litt forutinntatt om at det lille nurket til prinsessen neppe er hverken Ibsen, Bjørnstjerne Bjørnson, eller Jens Bjørneboes arvtaker...

Det er også litt påtakelig at hver gang det pipes, så sammenfaller det "tilfeldigvis" med nær forestående "boklansering". Og det blir litt som å være stein i glasshus når han kritiserer noen for å skrive slemt, for så å la dem tortureres og myrdes i sine egne skriftlige sure oppgulp.

Ytringsfrihed bør finde Sted.

[...] Frimodige Ytringer om Statsstyrelsen og hvilkensomhelst anden Gjenstand ere Enhver tilladte. [...]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...