Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, han skal sikkert lansere et nytt hefte.

Skrevet
Nei, han skal sikkert lansere et nytt hefte.

Mest sannsynlig. Kanskje han håper at et par sleivspark i media skal øke salgstallene fra 3 til 4.

Skrevet

Jeg får vondt i ørene av ham - kan noen være så vennlig å be ham avslutte denne innbilte " krigen" han har startet i sitt eget hode??? Han ødelegger for seg selv, for sin kone og sine barn med denne oppførselen hans. Til og med Kongehuset blir berørt av denne uendelige PR-kåtheten hans!

Jeeeezzzz -give us a break!

Skrevet
Jeg får vondt i ørene av ham - kan noen være så vennlig å be ham avslutte denne innbilte " krigen" han har startet i sitt eget hode??? Han ødelegger for seg selv, for sin kone og sine barn med denne oppførselen hans. Til og med Kongehuset blir berørt av denne uendelige PR-kåtheten hans!

Jeeeezzzz -give us a break!

Ikke klag!

Det var mye verre for svenskene som måtte lide seg gjennom hans forsøk på å forsvenske språket sitt.

Gjest Kråkaa
Skrevet
Ikke klag!

Det var mye verre for svenskene som måtte lide seg gjennom hans forsøk på å forsvenske språket sitt.

Jeg har aldri trykket så hardt og så fort på fjernsynskontrollen som da jeg hørte Ari Behns svorsk.

Gjest Gjest_Jadda_*
Skrevet

Her er utdrag av Aris utspill mot Erling Loe:

Loe skrev ned sine små, hverdagslige observasjoner og pussigheter. Dette som menigmann tilsynelatende aldri får nok av. Gjenkjennelsen gitt oss i tekstbrokker som utelukkende bekrefter hvermannsens selvbilde som beveger, om og om igjen.

Jeg messet om at jeg reiste til Las Vegas sammen med Vergil for å oppsøke den andre siden av sivilisasjonen. Det er klart jeg la meg durabelig til for hogg hos den norske gjengsementalitetet med slike vendinger.

Legg merke til at det ikke er bare Erling Loe Ari går ut mot her, han viser i tillegg også hva han mener om oss nordmenn. Fint å ha en prinsessegemal som har det synet på de folkene som bor i det landet hans svigerforeldre er overhode for.

Skrevet

Bare for å presisere: Forfatteren som Ari Behn kritiserer heter ERLEND, ikke Erling, Lo.

Jeg synes synd på Ari Behn, det virker ikke som om han har det godt med seg selv. Og når han begynner å kritisere forfatterskapet til Loe har han tydeligvis svært lite innsikt. Ingen tvil om hvem som skriver de mest populære og beste bøkene av dem to, men det klarer han tydeligvis ikke å se.

Regner med Erlend Loe tar dette med et smil. Det er nesten ikke noe annet man kan gjøre.

Skrevet

Den "falske" varslede skilsmissen som et svensk blad hadde skrevet, og trukket tilbake, er nok snart en realitet.

Jeg setter en tusenlapp på at skilsmissen kommer før det har gått to år.

Skrevet (endret)

Kopi fra VG

Videre sammenlikner prinsesse Märtha Louises ektemann den kjente norske forfatteren med flatpakkede IKEA-møbler:

«Erlend Loe er et furubord i norske hjem. Enkel å montere. Slitesterk og ubehjelpelig firkantet i formen», skriver Behn i et leserinnlegg han har sendt til Dagbladet.

Lo så tårene sprutet da jeg hørte Radio Norges tilsvar;

Ari Behn er som en amerikansk kopi av en chesterfieldsalong;

Oppblåst, pompøs og jålete. Når du får den i stua tar den all oppmerksomhet- og er egentlig bare i veien!

Endret av Reveal
Gjest heheheheheh
Skrevet
Kopi fra VG

Videre sammenlikner prinsesse Märtha Louises ektemann den kjente norske forfatteren med flatpakkede IKEA-møbler:

«Erlend Loe er et furubord i norske hjem. Enkel å montere. Slitesterk og ubehjelpelig firkantet i formen», skriver Behn i et leserinnlegg han har sendt til Dagbladet.

Oppblåst, pompøs og jålete. Når du får den i stua tar den all oppmerksomhet- og er egentlig bare i veien!

GENIALT. *ler så jeg rister*

Erling Loe...Erlend Lo (e) ? Er det fler av dem?? *forvirret*

Skrevet
Jeg har aldri trykket så hardt og så fort på fjernsynskontrollen som da jeg hørte Ari Behns svorsk.

Ja, det finnes enkelte ganger man blir så flau og pinlig berørt at man bare MÅ bytte kanal :skratte:

Forøvrig støtter jeg alle som mener at Ari bør ta en pause nå. Blir litt overkill...

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet
Kopi fra VG

:fnise::ler:

Det er en stund siden de var den nye vinen, temmelig sur den vinen nå... Og for de som tror dette kun er et utslag av janteloven så kan jeg berolige med at det ikke er det, Ari må gjerne uttale seg i hytt og pine så lenge han har noe fornuftig å si - slag til alle kanter som han nå bedriver faller bare på sin egen urimelighet.

Skrevet

Syns ærlig talt ikke ARi burde få lov til å uttale seg om noe som helst jeg, og alle minst andre sitt forfatterskap... Gi han munnkurv.

Skrevet

Jeg har vel egentlig aldri hatt så mange tanker om Ari Behn, verken positive eller negative, men synes hans kritikk av Erlend Loe går over stokk og stein. Leserinnlegget hans skinner av arroganse og selvhøytidelighet. Jeg håper Erlend Loe ikke tar dette til seg. At han kunne forvente seg et tilsvar etter eget blogginlegg er jeg enig i, men det han får slengt etter seg er jo langt over grensen for hva man bør gå ut og si offentlig. Det kan minne mer om innlegg jeg kunne lest her på KG, ikke noe en forfatter og prinsessegemal skal gå ut og si i all offentlighet.

Skrevet

Jeg blir bare så utrolig pinlig berørt av Ari Behn i disse tider.

Han driter seg totalt ut. Tilsynelatende uten tanke på at han er prinsessegemal, og at det han sier også slår tilbake på kongefamilien. En mann i hans posisjon burde vært litt mer varsom med hvordan han oppfører seg i offentligheten. Dette er kongehuset IKKE tjent med.

Skrevet

Ari oppfører seg som en sutrete småunge. "Åja?? men du er feit og stygg og pappaen min er sterkere enn din", kunne han like gjerne skrevet.

Det mest irriterende er at fyren får jo svære oppslag i pressen for dette, de oppmuntrer ham jo til å holde på slik. Det de burde gjort var å beskytte ham mot seg selv, og samtidig beskytte kongefamilien. Tenk som dronning Sonja gremmer seg nå ;)

Gjest underholdning
Skrevet
Tenk som dronning Sonja gremmer seg nå ;)

Bare det er jo verdt det :)

Han blir litt over the top. "Den sure vinen" har vel behov for oppmerksomhet, lenge siden sist nå.

Skrevet

Synes han er direkte patetisk, selvhøytidelig, selvsentrert, arrogant, osv. osv...

Har heller aldri tenkt noe over han før, som Tabris sier, verken i positiv eller negativ retning. Men nå er han i overkant tåpelig og flau!

Skrevet

Det som slår meg er hvor ufattelig usaklig Ari Behn er i sine tilsvar.

Loe kommenterte Behns offentlige utspill og opptredener på TV og i aviser den siste tiden. Plutselig svarer da Behn med å rakke ned på hele Loes forfatterkarriere og skrivestil samtidig som han lurer inn kritikk av den jevne nordmann? Det henger jo ikke på greip. Mannen er tydeligvis ustabil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...