Pialill Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Så langt har strikkingen min begrenset seg til fire skjerf denne vinteren, men kunne tenkt meg å strikke noen votter og sokker=) Noen som vet om noen gode nettsider hvor jeg kan finne oppskrifter? var inne på sparkjøp og så i noen blader der, men hadde jo bare stygge ting i de og klær for barn... Takk for tips
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 www.garnstudio.no Oppskriftene får du frem ved å klikke på ønsket flagg under hvert bilde.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Mange legger også ut enkelte oppskrifter i strikkebloggene sine... Ellers er det greit å se igjennom strikkehefter på garnbutikker. Europris har forøvrig også fått egen strikkehefter.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Meld inn på Ravelry.com! Tusenvis av både gratis- og betalingsoppskrifter. Super data-/vise-frem-/inspirasjons-/teknikk-base og ikke minst forum! Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvordan strikkeverdenen gikk rundt før ravelrys æra.
Murf Skrevet 29. januar 2009 #5 Skrevet 29. januar 2009 Meld inn på Ravelry.com! Tusenvis av både gratis- og betalingsoppskrifter. Super data-/vise-frem-/inspirasjons-/teknikk-base og ikke minst forum! Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvordan strikkeverdenen gikk rundt før ravelrys æra. Enig! Jeg er hektet på ravelry. Kjekt å lære seg engelske oppskrifter, det ligger drøssevis ute på nett. For norske oppskrifter anbefaler jeg garnstudio.no eller å feks låne Nøstebarnboka på biblioteket, hvis du har lyst til å strikke til barn.
iden Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 Masse enkle og gøye strikkeoppskrifter finner du på Pickles !! Jeg har akkurat begynt på Puff Daddy puffen!!:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå