Gå til innhold

Strikkeoppskrifter=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt har strikkingen min begrenset seg til fire skjerf denne vinteren, men kunne tenkt meg å strikke noen votter og sokker=)

Noen som vet om noen gode nettsider hvor jeg kan finne oppskrifter? var inne på sparkjøp og så i noen blader der, men hadde jo bare stygge ting i de og klær for barn...

Takk for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.garnstudio.no

Oppskriftene får du frem ved å klikke på ønsket flagg under hvert bilde.

Skrevet

Mange legger også ut enkelte oppskrifter i strikkebloggene sine...

Ellers er det greit å se igjennom strikkehefter på garnbutikker. Europris har forøvrig også fått egen strikkehefter.

Skrevet

Meld inn på Ravelry.com! Tusenvis av både gratis- og betalingsoppskrifter. Super data-/vise-frem-/inspirasjons-/teknikk-base og ikke minst forum! Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvordan strikkeverdenen gikk rundt før ravelrys æra. :jepp:

Skrevet
Meld inn på Ravelry.com! Tusenvis av både gratis- og betalingsoppskrifter. Super data-/vise-frem-/inspirasjons-/teknikk-base og ikke minst forum! Jeg kan ærlig talt ikke forstå hvordan strikkeverdenen gikk rundt før ravelrys æra. :jepp:

Enig! Jeg er hektet på ravelry. Kjekt å lære seg engelske oppskrifter, det ligger drøssevis ute på nett. For norske oppskrifter anbefaler jeg garnstudio.no eller å feks låne Nøstebarnboka på biblioteket, hvis du har lyst til å strikke til barn.

• 3 uker senere...
Skrevet

Masse enkle og gøye strikkeoppskrifter finner du på Pickles !! Jeg har akkurat begynt på Puff Daddy puffen!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...