Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en lang tid uten parfyme, får jeg nå vondt i hodet og uvel om jeg bruker smine favorittparfymer, feks be delicious, jean paul femme, RALPH...

Men jeg testet "shower fresh" fra CLEAN, og den passer meg perfekt! Lukter rent og frisk uten for sterk lukt.

Ulempen er at denne er litt dyr og jeg finenr den heller ikke billigere på nettet.

Noen som har tips til andre parfymer i samme kategori?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DKNY Women - Veldig ren og frisk, og ikke så fryktelig dyr heller :)

Skrevet

Syunes at Laura lukter ufatteligt godt og rent =P

Skrevet

Syunes at Laura lukter ufatteligt godt og rent =P

Gjest Gjest_stina_*
Skrevet

green tea, fra elisabeth arden.. !

Skrevet

Da vil jeg annbefale Envy fra Gucci, den er frisk, ren og mild i duften.

Skrevet

Laura bioagotti eller hvordan det skrives:P

esken er i allefall lys blå;)

eller Glow av JLO

men mest laura;)

Skrevet

Finner du den ikke billigere på nett? Har du sett på ebay.co.uk?:) Kanskje den er billigere der. Var der jeg kjøpte min Clean parfyme billigere, og den er ekte.

Skrevet
Etter en lang tid uten parfyme, får jeg nå vondt i hodet og uvel om jeg bruker smine favorittparfymer, feks be delicious, jean paul femme, RALPH...

Men jeg testet "shower fresh" fra CLEAN, og den passer meg perfekt! Lukter rent og frisk uten for sterk lukt.

Ulempen er at denne er litt dyr og jeg finenr den heller ikke billigere på nettet.

Noen som har tips til andre parfymer i samme kategori?

Hvor selges CLEAN? Esthetique, annet..?

Ang. de parfymene du får vondt i hodet av, hva med å prøve parfymert bodylotion, som et mildere alternativ?

Skrevet
DKNY Women - Veldig ren og frisk, og ikke så fryktelig dyr heller :)

:enig:

Syns også Aqua di Gio er ganske ren og frisk. Laura parfymene er gode, men jeg syns ikke de kan gå innunder kategorien "friske" slik Clean lukter.

Skrevet
:enig:

Syns også Aqua di Gio er ganske ren og frisk. Laura parfymene er gode, men jeg syns ikke de kan gå innunder kategorien "friske" slik Clean lukter.

Jo, Aqua di Gio er et bra forslag. Enig i at Laura ikke går under samme kategori. Lukter ganske mye, og på meg stikker den veldig i nesa.

Skrevet

Pure white linen fra Estée Lauder! :jepp:

Gjest Deception
Skrevet

Igjen vil jeg slå et slag for L'Eau par Kenzo, som definitivt lukter rent, friskt og ikke søtt. Ellers liker jeg bodysprayen Aroma Source fra Lancome, som også lukter nyvasket friskt, og som holder utrolig lenge. :)

Skrevet

Jeg vil anbefale parfymen Chance fra Chanel. Du kan kjøpe den nokså billig fra Strawberrynet. Fin side!

Gjest Deception
Skrevet
Jeg vil anbefale parfymen Chance fra Chanel. Du kan kjøpe den nokså billig fra Strawberrynet. Fin side!

Denne fyller da ikke akkurat kravet om å lukte "rent", på samme måte som Clean Shower Fresh? :klø:

Skrevet
Denne fyller da ikke akkurat kravet om å lukte "rent", på samme måte som Clean Shower Fresh? :klø:

Da tror jeg ikke jeg helt skjønner hva du mener.... Jeg synes Chance er både frisk og ren. Er det mer såpeaktig lukt du vil ha?

Gjest Deception
Skrevet

Det er ikke jeg som spør, men les hovedinnlegget. Clean Shower Fresh er såpeaktig og ren, men lukter ikke som "vanlige" parfymer.

Skrevet

d'ete fra Kenzo og l'eau d issey fra issey miyake er rene dufter synes jeg.

Skrevet

Jeg har denne selv og elsker den. Men den lukter ikke "nyvasket" og rent. Den er frisk, men ganske kraftig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...