Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Hva foretrekker dere jenter, skal vi gutta barbere oss under armene, brystkassa og andre steder? Mye eller lite hår, hva er macho for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker gutter/menn MED hår under armene og gjerne litt på brystet. Og den stripa som går fra magen og ned under buksekanten er kjempesexy!! Synes det er veldig lite macho å barbere seg under armene. Men akkurat når det gjelder dette synes jeg ikke "jo mere jo bedre". Teppebelagt bryst og rygg har jeg ikke helt sansen for - da ville jeg foretrukket litt hårfjerning. :)

Skrevet

Må si meg enig med tomine. Jeg har ikke sansen for barbering annet enn i fjeset på gutta.

Stussing er forresten greit på såkalte 'andre steder'. ;)

Skrevet

Må si meg enig med de andre her!

Jeg har en kompis, som har skikkelig mye hårvekst på hele kroppen.

Syns det er tøft jeg, helt naturlig.

Hvis han hadde barbert seg, tror jeg at jeg ville ledd meg i hjel! :ler:

Skrevet

Tanken på å ligge med hodet på en ikke helt nybarbert brystkasse frister ikke... Små stive hår som er i ferd med å vokse ut ... Huff... Nei, jeg sier JA til hårt på brystet! Det er jo litt sexy, da...

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Ehm... "rødme".... Jeg liker helt hårfrie menn, jeg... (men min egen nekter :ler: ) Som jeg pleier å si at det er fint med hårfri fra nesen og nedover... Har alltid vært slik, lenge før det kom på moten for menn å barbere seg både her og der. Men det er fint smaken er forskjellig, ellers hadde det blitt så sørgelig kjedelig :wink:

Skrevet

Har man "busker" under armene synes jeg det er ekkelt. Pels på ryggen også. Men, ellers synes jeg at menn skal få beholde hårene sine. :blunke:

Gjest Janna
Skrevet

Hår på kroppen er ok. Stikke-skjegg er ikke så ok.

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt på brystet, må ha på armer, ben og under armene. Nei takk til rygg og rompe. "Andre steder" må mer enn gjerne pyntes på..

Skrevet

Hår på ryggen er ekkelt, og jeg kunne aldri falt for en mann med brystet fullt av hår. Men nå er jeg så heldig at min elskede kun har 4-5 hårstrå på brystet, da. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

dritunger og femiklatter er hårløse !

Menn har hårvekst overalt. Å stusse det er fint, men barbering skal kun foregå i fjeset !

Jenter som foretrekker hårløse menn, ønsker egentlig menn uten mannlige kjønnshormoner ! Hva er det ?

Ta dere sammen !

Feminint = uten hår på kroppen

Maskulint = Hår på kroppen !

Gjest Zalomine
Skrevet

Min elskede har hår overalt. Det er i ansiktet, på armer og ben, under armene, på ryggen og rompa, ja rett og slett litt over alt.

Og jeg synes det er sexy og deilig jeg.

Mannfolk har hår på kroppen.

Tydeligvis liker jeg det slik. Min eks hadde også hår både her og der, og den gutten jeg likte så innmari godt men aldri fikk, ja han hadde hår der jeg kunne se (ryggen og andre mer "intime steder" har jeg aldri sett, men utfra hårvekts på armer og ben, så var det nok en lietn skog både her og der.... sexy han også!!!)

Smaken er som baken, den er delt.

Men etter min mening så er barbering av kroppshår (altså utenom ansiktet) en jenteting. Det er feminint. Joda, sambo stusser litt her og der, og han barberer faktisk nakken fra tid til annen, men hadde han barbert armer/ben/brystkasse/etc da hadde det blitt helt snålt ja. Femi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...