Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kikker paa en leilighet midt i Oslo, den er ganske liten (kun plass til en 3-seters og et lite bord i stua) men helt ny. Utleier vil ha 9500 i mnd og dette er inkl stroem, telefon og tv.

Er dette en ok pris synes dere? Jeg er ikke helt kjent med leieprisene i Oslo, hva som er billig og hva som er dyrt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er dyrt, men det kommer jo an på kvadratmeter, beliggenhet, standard, møblering etc

Hva mener du med midt i Oslo?

Skrevet

Jeg syns det er dyrt, men det kommer jo an på kvadratmeter, beliggenhet, standard, møblering etc

Hva mener du med midt i Oslo?

Skrevet

Hvor mange kvadrat er det?

Hvor ligger den?

2-roms?

Ut ifra det du sier tror jeg prisen er ganske gjennomsnittelig for Oslo.

Skrevet

Slenger meg på dyrt. Kanskje en normalpris for et halvt år siden, men nå har utbudet økt betraktelig. Jeg ville rykket videre.

Skrevet

Takk for svar dere! Den ligger midt i sentrum og er paa 40m2. Soeker og soeker, men virker som standard er 8000-8500 uten stroem og ca 1000 kr ekstra for de med stroem inkl? Jeg vet ikke jeg.. Den frister da :sjenert:

Skrevet

Midt i sentrum er et relativt vidt begrep, men. Det er ikke nødvendigvis en god ting heller.

Egentlig så er ikke prisen så verst i og med at strøm og telefon er inkludert. Internett også? Men trenger du telefon?

Skrevet
Jeg kikker paa en leilighet midt i Oslo, den er ganske liten (kun plass til en 3-seters og et lite bord i stua) men helt ny. Utleier vil ha 9500 i mnd og dette er inkl stroem, telefon og tv.

Er dette en ok pris synes dere? Jeg er ikke helt kjent med leieprisene i Oslo, hva som er billig og hva som er dyrt...

Spiller ingen rolle om den er ny. Du kan jo betale et stort lån for den prisen. Ikke om jeg hadde råd, ville jeg betalt den prisen.

Du skal jo ha stor inntekt i forhold til husleien

Skrevet
Spiller ingen rolle om den er ny. Du kan jo betale et stort lån for den prisen. Ikke om jeg hadde råd, ville jeg betalt den prisen.

Du skal jo ha stor inntekt i forhold til husleien

Ville heller bodd roligere og usentralt og ikke minst billigere og heller hatt mulighet til å spare et fast beløp per mnd. Når du betaler ca 10 000 i leie, har du ikke mye igjen å spare...

Skrevet

Det er sinnsykt stort antall boliger til utleie i Oslo nå. Tid for å prute.

Gjest Gjest_L@dy_*
Skrevet

Jeg synest dette var dyrt. Vi bor i oslo og leier en leilighet på ca 50 kvadrat og betaler 7000 pr mnd. Nå har vi bodd her såpass lenge antaglig og er greie betalere, så det er lite økning i prisen. ;)

Men jeg ser en får 3 roms leiligheter til 9000 kr som er mye større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...