Gjest fisk Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Vi ble enige om at vi bare skal være venner. At mine følelser ikke var riktige. At vi hadde hatt for mange og store problemer hele tiden. At jeg ikke elsket han. Han forstod alt sammen. Han var også enig. Han hadde likevel følelsen av å elske meg i sitt hjerte. Jeg sa at det ikke ville være rett for han, eller for meg, hvis vi fortsatte. Vi ble enige og hadde en felles forståelse av dette. Det er over. Og han var så ekte og ....... han elsker meg. Jeg ga han en lang klem da han gikk. Jeg vil bare holde og holde han. Gi han kjærlighet og varme og pakke han inn i alt godt. Men så kan jeg jo ikke det, for det er jo jeg som gjør han trist. Og jeg kan jo ikke holde han til det går over. Skulle ønske jeg kunne gi han all lykke og varme i hele verden. Men jeg kan ikke. Det er ikke riktig. Bare holde holde holde holde han. Livet er hardt og brutalt.
Strix Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Tråden er ryddet. Se reglene. Strix -mod- Endret 28. januar 2009 av Strix
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Jeg vil bare holde og holde han. Gi han kjærlighet og varme og pakke han inn i alt godt. Men så kan jeg jo ikke det, for det er jo jeg som gjør han trist. Skulle ønske jeg kunne gi han all lykke og varme i hele verden. Men jeg kan ikke. Det er ikke riktig. Vanskelig, men riktig valg du har tatt. Du elsker han nok til å la han gå. Det står det respekt av. Du har en sterk karakter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå