Gjest TS Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Dere som tar el-tester: Tar dere dem når som helst på døgnet? Jeg har prøvd å følge med på el i to sykluser nå, men siden man ikke skal bruke morgenurin, og den skal være så konsentrert som mulig (ikke drikke på 4 timer) så har jeg ikke fått det til... Har bare gitt opp fordi det har blitt for vanskelig jeg
^^Belle^^ Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 På bruksanvisningen til mine EL-tester står det at det er best å teste på morgenen. Tror jeg... :klø: Det er jo da urinen er mest konsentrert på døgnet. Da har jeg jo ikke vært på do på 8 t. Men kan hende jeg tar feil her.
Gjest Chrizzy Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 På mine står det at man kan bruke de når som helst om dagen.
Gjest TS Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Nå leste jeg bruksanvisningen igjen, og det står som første punkt at du ikke skal teste med morgenurin. Fra bruksanvisningen: Do not use first morning urine samples as LH is synthesized in your body early in the morning. It will not show up in your urine until later in the day Man skal visst redusere væskeinntaket i 2 timer før testingen. Denne gangen skal jeg ta en test hver eneste dag i den aktuelle perioden! 9-14 februar
Gjest el test Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 hei hei står det samme i min, ikke bruk morgen urin. og slik så det ut forrige PP; - DAG 1 testet ca. kl 15.00 : positiv - DAG 2 testet ca. kl. 12.00 : mye svakere, men en anelse positiv - fortsatt DAG 2 testet ca. kl 15:30 : definitivt positiv - DAG 3 testet ca. kl 15:00 : negativ så fra nå av tester jeg kun etter kl. 15.00 og holder meg unna drikke timene før. egentlig praktisk, vent til testing etter jobb- da har du jo også tid til å danse graviditetstest derimot må du bruke om morgenen- iallfall før IKM.
Kirin Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 På mine står det at de skal tas ettermiddag/kveld, men jeg har funnet ut at de bare funker for meg om motrgenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå