Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Hadde en veldig rar opplevelse her om dagen. Det som jeg trodde bare kom til å bli en het økt med typen endte i en særdeles sær situsjon. Vi å i missjonæren og når han var ferdig, så så jeg at han trykket på veldig hardt og prumpet, så lo han skikkelig. Jeg ble jo særdeles irritert og spurte hvorfor i herrens navn han foretok seg noe slik, da smilte han bare og sa "forde luls". Var så irritert så orket ikke så spørre hva han mente. Vet noen her hva det betyr?
missindependent Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 fordet = fordet lulz = lol i flertall fordi det er gøy moden fyr
Gjest StockDama Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Du har nettop hatt sex med en uber nerdz & h3 d|d |-|- 4 t3h |0lz!
Hamster Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 fordet = fordet lulz = lol i flertall fordi det er gøy moden fyr Antageligvis sa han egentlig "For the lulz", bare at det ikke gikk opp for OP at han snakket engelsk. Men det betyr det samme selvsagt.
Gjest ~♥ƒαѕн	 Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Er typen din en skikkelig nerd på 12 år!???? kan nesten ikke tro at noen kan oppføre seg slikt!? SKIKKELIG teit asså.. er dere veldig unge? (eller har ikke fått intrykk av at du var det) men skulle kanskje tro at begge var i alder av 13 eller noe pg hvordan HAN oppførte seg, skulle jo heller ikke trodd du var en 25 år gammel dame som hadde sex med en 13 åring liksom :-P så håper virkelig dere er i denne aldern ellers er typen din SKIKKELIG umoden! utrolig teit sagt(for en 13åring også). men ja det han sa skulle vel bety at hans syns det var fryktelig morsomt, (LOL=LAUGHING OUT LOUD), noe som da brukes på dataspråk siden i real life kan man jo bare si HAHA istedenfor lol så tror den kjæresten din er litt for mye på pc'en asså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå