labboline Skrevet 28. juni 2003 #1 Del Skrevet 28. juni 2003 http://aftenbladet.no/magasin/viogvare/art...rticleID=165219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juni 2003 #2 Del Skrevet 28. juni 2003 Herlig artikkel, og den burde jo få oss til å tenke litt. Hvorfor lar vi oss presse inn i disse idealene? Akkurat på det punktet må jeg si meg enig i et svar jeg fikk fra Waco i en annen tråd: Vi velger jo selv å la oss presse inn i roller om den perfekte kvinnen. Og så klager vi på situasjonen vi befinner oss i etterpå. Dette er jo helt vilt. Er det kampen om gutta som gjør dette med oss? Jeg tror egentlig ikke det. Jeg tror det er vårt forhold til andre kvinner som gjør dette med oss. Vi skal helst være bedre og penere enn de andre kvinnene. Hva gutta mener om det er egentlig ikke så interessant. En måte å markere revir kanskje? Spør du gutta, så er ikke de så innmari opptatt av utseendet på kroppen vår, og dessuten så har alle gutter sine egne preferanser. Noen gutter henger seg helt opp i pene ansikter, noen tiltrekkes av langt hår, noen av store pupper, noen av brede hofter og solide rumper. Noen tiltrekkes av høye kvinner med små bryster og lange ben. Felles for dem alle er vel at de tiltrekkes av jenter som er blide og glade, og som ikke tar seg selv så høytidelig. Jenter man kan fleipe og ha det moro med. Det er nemlig sjarmerende, og til syvende og sist så er det vel det som gjelder.. Så jenter - kanskje vi burde laget et nytt BH-bål. Bortsett fra at det kan være ubehagelig å gå uten hvis de er store og tunge og faktisk trenger den støtten, og at blusene henger mye penere på hvis man har en bh under... men et mentalt bh-bål. hvor vi ikke brenner klærne våre, men våre egne holdninger til vårt eget utseende. Se på mennene, vi har litt å lære av dem. De er like uimotståelige selv om de er i joggebukse og t-skjorte de..... i egne øyne, og det synes jeg er en sunn holdning. Nå er det jo nesten blitt sånn at vi velger bort fantastiske personer fordi de ikke tilfredsstiller kravene til utseendet. Som en venninne av meg sier når noen har funnet seg en kjæreste som ikke er pen: Skjønner ikke hva hun ser i han der..... jaja, han er sikkert snill, men..... Eksen hennes har funnet seg en kvinnelig lege, smart og oppegående dame sannsynligvis, men ærlig talt, hun er jo SÅÅÅÅÅÅ bred over baken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 28. juni 2003 #3 Del Skrevet 28. juni 2003 -Er så glad at jeg har duvende pupper ala Monroe! Men spøk til side;- pen/ikke pen..hm, har gått i den fella mange ganger jeg.....nylig traff jeg en mann (ikke date,men i en annen sosial sammenheng) -som jeg ved første øyekast syntes så veldig enfoldig og teit ut, han hadde så absolutt ikke utseendet på sin side....... *fy meg*-tenke slik! Det viste seg at fyren var meeeget oppegående, morsom og hadde mye flott å bidra med i samtalen..............jeg gremmes av mine egne tanker!! At man aldri lærer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2003 #4 Del Skrevet 29. juni 2003 Er det ikke fryktelig at vi holder på sånn og dømmer hverandre etter hva slags skall vi har fått utdelt? Tenk alle de fantastiske personlighetene vi går glipp av fordi vi ikke liker frisyren eller brillene deres? Det er jo så lamt. Og tenk på alle de som skviser oss fordi de ikke synes vi er pene nok, eller kule nok på håret? Gremmm... Og tenk på de som er vakre utenpå, men tomme som et tømt påskeegg på innsiden? Dem er det stas og omgås.... Vi er noen overfladiske jævler.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sisilie Skrevet 29. juni 2003 #5 Del Skrevet 29. juni 2003 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. juni 2003 #6 Del Skrevet 29. juni 2003 Nydelig artikkel synes hun med duvende på god-dager og dissende på ikke-så-god-dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 29. juni 2003 #7 Del Skrevet 29. juni 2003 hehe, hadde man enda klart å tenke sånn når man sitter med kompisene og de kommenterer alle de råflotte jentene som går forbi så det er ikke alltid det er en fordel å være "kompis" med gutta nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2003 #8 Del Skrevet 30. juni 2003 Kjempebra artikkel! Kjenner jeg blir oppgitt over meg sjøl når jeg leser slikt, for jeg har mer enn en gang i det siste tenkt at jeg må slanke meg. Ikke det at det er tungt å være meg, eller at jeg ikke kommer inn i klærne minje - jeg har bare begynt å se for alvor at jeg er et stykke unna idealet... :oops: Jeg er ikke i dårlig form, jeg er bare ikke syltynn - har god kondis, men ikke flat mage :-? Hva skal man gjøre med seg selv...? Suz :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 30. juni 2003 #9 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg er ikke i dårlig form, jeg er bare ikke syltynn - har god kondis, men ikke flat mage :-? Hva skal man gjøre med seg selv...? Suz :-? Du skal fortsette å være i god form og se på alle de syltynne med dissende romper fordi de aldri har trent. Du skal se på de syltynne som røyker og peser seg opp en trapp. Mens du, som har kjøtt på kroppen og som har en fast og stram rompe (joda! Det har du!) kan seile forbi dem opp en trapp i mange etasjer uten melkesyrehoste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juni 2003 #10 Del Skrevet 30. juni 2003 Mens du, som har kjøtt på kroppen og som har en fast og stram rompe (joda! Det har du!) kan seile forbi dem opp en trapp i mange etasjer uten melkesyrehoste. Ja du har rett!!! Jeg har ei glimrende rumpe!!! Takk Tusenfryd - you made my day Suz - m kondis og sprettrumpe :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 30. juni 2003 #11 Del Skrevet 30. juni 2003 vare en flott artikkel men jeg reagerte litt på en ting: ... Som Marilyn Monroe med sine legendariske 37-23-36 over bryst, midje og hofter... har alltid hørt at hun var ganske frodig , eller litt kraftig etter "dagens målestokk" men 36 tommer er 91,5 cm, og 23 tommer er 58,5cm, trodde det ble kalt forholdsvis slankt jeg, selv etter dagens målestokk :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
choop Skrevet 1. juli 2003 #12 Del Skrevet 1. juli 2003 En utrolig bra artikkel. Tankevekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 1. juli 2003 #13 Del Skrevet 1. juli 2003 vare en flott artikkel men jeg reagerte litt på en ting: har alltid hørt at hun var ganske frodig , eller litt kraftig etter "dagens målestokk" men 36 tommer er 91,5 cm, og 23 tommer er 58,5cm, trodde det ble kalt forholdsvis slankt jeg, selv etter dagens målestokk :-? Men Marilyn var jo ganske slank, selv etter dagens målestokk? Men former, det hadde hun absolutt. Hun var ikke mer enn 166cm høy, og nøyaktig like bred over baken som jeg med mine 183 cm er (og jeg er normalt slank)... Men smal om livet - det var hun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2003 #14 Del Skrevet 1. juli 2003 vare en flott artikkel men jeg reagerte litt på en ting: har alltid hørt at hun var ganske frodig , eller litt kraftig etter "dagens målestokk" men 36 tommer er 91,5 cm, og 23 tommer er 58,5cm, trodde det ble kalt forholdsvis slankt jeg, selv etter dagens målestokk :-? Kanskje hun ikke var så høy? jeg har lest at hun brukte str 42 i klær. Det gjør jeg også, men er ikke frodig verken her eller der.... men 168.. Veier fem kilo for mye tror jeg faktisk,.. i forhold til tabellene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå