Gå til innhold

Brudeslør

Gjest Gjest_Mille_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mille_*
Skrevet

Hvr lenge kan man ha på brudesløret etter vielsen?

Kan man f.eks ha det på under middagen og under brudevalsen?

Jeg har en enkel kjole med kort slep, så tror ikke det blir for mye å "drasse" på.

Synes det er veldig fint med slør, så synes det er litt trist å ta det av rett etter mottakelsen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er litt "smaken er som baken"....eg vet at mange i USA har sløret på under hele selskapet.....noen vil ha dette på bilder osv.

Under middagen spørs det helt kosn slør du skal ha, selv skal eg ha cathedral slør som er kjempelangt.....og det er mye ståing opp på stolen og under bord...hvis du skjønner ka eg mener :fnise: og da kan det bli litt slitsomt....

Skrevet

Hmmm, visste ikke at dette var en "issue" engang. I alle bryllup jeg har vært i, har bruden hatt på seg sløret hele tiden.

Skrevet

Mitt slør var godt festa inni frisyren så jeg hadde det på hele kvelden. Jeg vet av noen som har tatt det av til festen, men de har hatt utrolig lange slør.. Det er opp til deg selv hva du selv vil.

Skrevet

Jeg hadde sløret mitt under hele festen. Det gikk meg til rompa ca.. følte ikke at det var i veien i det hele tatt.

Skrevet

Takk for svar!

Da få jeg vente å se til hvordan frisyren blir hvor lenge jeg holder det på!

Men blir nok ganske så sent ja!

Skrevet

Jeg hadde også mitt på hele kvelden. Ville nyte den følelsen av å være pyntet brud så lenge jeg kunne! Mitt hadde fingerspiss-lengde, og var ikke i veien i det hele tatt.

Skrevet

Jeg hadde 3m langt slør og hadde det på meg hele dagen, jeg la det bare over armen når jeg forflyttet meg, var ikke noe styr i det hele tatt (jo, kanskje litt når jeg skulle på toalettet, men det var like mye kjolen sin feil) :gjeiper:

Skrevet

Jeg skal også ha katedralslør som er rundt 3 meter. Har tenkt at det blir tungvint å drasse rundt på, så vurderer om det skal av etterhvert. Men det er vel ikke verre enn at man tar den beslutnigen der og da heller :)

Skrevet

Jeg har hørt at mange synes det er slitsomt å ha det på lenge fordi folk kommer og gir de klemmer gjennom hele dagen og da dras hodet bakover når de holder på sløret. En veninne av meg kastet sitt korte slør etter middagen da hun holdt på å "miste hodet" som hun sa.

Jeg skal ha et to meter langt nyyydelig blondeslør, var å hentet det her om dagen og har tittet på det sånn ca. hundre ganger i skapet allerede. Jeg skal ikke ta det av meg for alt i verden, satser på å gå med det dagen etter også... :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...