Gjest Gjest_frustrert_* Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 For å gjøre en lang historie kort; min svigerfar har giftet seg på nytt med en svært spesiell dame. Hun bestemmer alt, og har endret hele familierelasjonen vår. Hun nekter å omgås oss fordi minn mann har fornærmet henne for et år siden, noe vi forøvrig har bedt om unnskyldning for 1000 ganger. Og hun ser helst at min svigerfar ikke har noe med oss å gjøre heller. Men hun vil veldig gjerne være sammen med barna våre, og svigerfar må lirke med oss for å "låne" barna. Dette synes vi ikke noe om, da hun så tydelig ikke liker oss og har ødelagt så mye i familien. Vi har derfor sagt at de er hjertelig velkommen til å være sammen med oss og barna våre i vårt hjem. Men her setter hun ikke sine ben, og svigerfar kommer "luskende" alene i hemmelighet når hun er på jobb. Jeg strekker meg langt i å prøve å løse problemet, men når ikke inn til henne. De siste månedene har vi sagt nei til å sende barna til de, da vi synes det blir helt feil, og siden hun nekter å komme til oss. Jeg har forøvrig tatt med meg barna innimellom for å besøke de, selv om jeg føler meg helt oversett av henne. I dag rant det litt over for meg; hun har nemlig oppsøkt barnehagen til vår sønn og forlangt å få treffe han, siden hun ikke får treffe han ellers!!!?? Heldigvis var sønnen vår inne og de ikke hadde latt henne komme inn. Hva synes dere, er ikke dette langt over grensen av noen som strengt tatt ikke er i familie engang??
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Nok en familiefeide som rammer barna. Dette må du løse ved at du og din mann tar en alvorsprat med svigerfar og hans nye kone. Uten at barna er tilstede, må dere finne en løsning, som regel er det nok bare en stor misforståelse et sted. Fortell hva du/dere føler og lytt til motparten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå