Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg valgte av flere grunner å avslutte forholde vårt for et par uker siden. Vi har bodd sammen kun et par-tre måneder, men det viste seg tidlig at å flytte sammen var en stor- stor tabbe.

Så her er vi, jeg, mine 2 barn og han...

Han er humørsyk, veldig oppmerksomhetstrengede. Han vil overhodet ikke avslutte forholdet, og jeg føler meg helt kvalt her hjemme.

Har fått en ny leilighet, men kan ikke flytte inn før 1.mars, så vi er stuck her i nesten 5 uker til. Hvordan i all verdens land og rike skal vi få dette til å fungere??

Siden ungene er mest hos meg så er det ikke noe alternativ å flykte huset på ettermidagen. Mannen er sjelden noen steder, så vi er hjemme hver eneste kveld. han går rundt og sukker og huffer og stønner og puffer. Småkjekling, bebreidelser, sinne...

Trenger råd og trøst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Huff... Dere har ikke mulighet til å ta ut ferie og ta dere en tur? Husk! Dere nærmer dere 1. mars HELE tiden!

Endret av Jade
Skrevet

Det er sikkert ikke lett for han heller. Det beste hadde vært å finne noe midlertidig inntil 1 mars. Hvis det er umulig så prøv å gjør det beste ut av det. Prøv å vær en venn uten å gi han forhåpninger om noe mer. Og ikke flørt med andre mens du bor hos han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...