Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte bare på om det er noen som vet om en krem eller noe lignende en kan ta i tørre hårfliser så det ikkje ser så pistrete ut, har halvlangt hår og vil ikkje klippe av så mye av håret før det e blitt lenger, så det ser ikkje så fint ut når resten av håret ser friskt ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte akkurat redken sin serie som heter extreme og er veldig fornøyd med den. jeg har veldig tynt hår som har blitt tørt og slitt. jeg anbefaller at du spør en frisør om råd. de har gjerne mer peiling når de ser håret ditt :)

Skrevet

Det er mange som skryter av Redken Anti-snap. Dette er en leave-in spray som skal hjelpe på tuppene. Har også lest at Redken Glass 01 (serum) skal funke.

Gjest Raptuza
Skrevet

Klipp håret berre litt i tuppane hjå frisør. Det vil føles betre!

Skrevet

Takk jenter :)

eg ska ta å prøve redken sine produkter før eg går til frisøren for nå vil eg ha laaangt hår ;)

Skrevet

Håret blir ikke langt hvis du ikke klipper tuppene! De slitte tuppene sliter seg lenger og lenger opp og du får et område nederst (ikke bare nederste cm) som er kjempeslitt og etterhvert knekker! Og siden det nederste håret knekker blir det ikke lenger selvom det vokser...

Så jeg hadde gått til en frisør og bedt hun om å klippe bare (!!) det som er slitt. Hvis du gjør det hver gang er det ikke mye du må klippe. Deretter hadde jeg brukt produktene som foreslås, evt noe andre som forebygger slitasje. Og visp har du langt OG fint hår! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...