Gå til innhold

The Others (kanskje litt spoiler, dere er advart)

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue
Skrevet

Så denne igjen nå nettopp for 3 gang, steike skummel film! Tilogmed så tidlig på dagen :D Den forbaska dauingboka gir meg frysninger, og brudekjoleungegamlingen! WRÆL! Liker heller ikke han der på bildet som skjuler seg i mørket, ser jo ut som noen står der! ÅÅÅÅ jeg har nerver, tør ikke hoppe i dusjen!!! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er superpingle på spøkelsefilmer, men akkurat den gikk greit.

Ingen mareritt eller noe.

Svatt jo mye og sånn under filmen, men ingen ettervirkninger :lol:

Skrevet

Det var jo en bra film, dette!

Det er slik en grøsser skal lages.

Jeg er pokker klistre meg så lei av filmer med grønne monstre i; grønne monstre er ikke nifse....de er i beste fall uestetiske. :lol:

Milo

Gjest Starya
Skrevet

Jeg venter tålmodig til den går på tv jeg.

Skrevet

The Others er en knallbra film synes jeg, med en overbevisende Nicole Kidman i hovedrollen. Filmen har noe skremmende over seg hele tiden og jeg skal love at jeg skvatt himmelhøyt et par ganger. Og den boka... :o Men de store ettervirkningene har jeg heldigvis ikke hatt...

Jennifer

Skrevet

veldig bra skrekkfilm! kjempeskummel, i motsetning til grønne monstre. og nicole kidman, da, dyktig dame. han jeg så den sammen med utbrøt 'se, hun skvatt på ordentlig, hun ble redd i virkeligheten', mens jeg prøvde å forklare at det er jobben hennes å få ham til å tro det...

Skrevet

Har sett den, og jeg tror faktisk at skuespillerne skvatt skikkelig innimellom. Mener å huske at regisøren prøvde å lage skarpe lyder etc for å få til riktig respons. Utrolig bra film!!! Skummel og creepy! Ikke like ille som The Ring, akkurat passe skummel.

Catzy

Skrevet

Digger skrekkfilmer.

Knallbra film! :D

Skrevet

Jeg digger skrekkfilm og er vanligvis ganske hardfør når det gjelder slikt, skal mye til for å skremme meg....denne fikk jeg faktisk frysninger på ryggen av....Kanonbra!!! Flere sånne, ja takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...