Gjest Fuglehue Skrevet 28. juni 2003 #1 Skrevet 28. juni 2003 Så denne igjen nå nettopp for 3 gang, steike skummel film! Tilogmed så tidlig på dagen :D Den forbaska dauingboka gir meg frysninger, og brudekjoleungegamlingen! WRÆL! Liker heller ikke han der på bildet som skjuler seg i mørket, ser jo ut som noen står der! ÅÅÅÅ jeg har nerver, tør ikke hoppe i dusjen!!!
Madison Skrevet 28. juni 2003 #2 Skrevet 28. juni 2003 Jeg er superpingle på spøkelsefilmer, men akkurat den gikk greit. Ingen mareritt eller noe. Svatt jo mye og sånn under filmen, men ingen ettervirkninger
Milo Minderbinder Skrevet 28. juni 2003 #3 Skrevet 28. juni 2003 Det var jo en bra film, dette! Det er slik en grøsser skal lages. Jeg er pokker klistre meg så lei av filmer med grønne monstre i; grønne monstre er ikke nifse....de er i beste fall uestetiske. Milo
Gjest Starya Skrevet 28. juni 2003 #4 Skrevet 28. juni 2003 Jeg venter tålmodig til den går på tv jeg.
Malou Skrevet 28. juni 2003 #5 Skrevet 28. juni 2003 The Others er en knallbra film synes jeg, med en overbevisende Nicole Kidman i hovedrollen. Filmen har noe skremmende over seg hele tiden og jeg skal love at jeg skvatt himmelhøyt et par ganger. Og den boka... :o Men de store ettervirkningene har jeg heldigvis ikke hatt... Jennifer
ivanka Skrevet 28. juni 2003 #6 Skrevet 28. juni 2003 veldig bra skrekkfilm! kjempeskummel, i motsetning til grønne monstre. og nicole kidman, da, dyktig dame. han jeg så den sammen med utbrøt 'se, hun skvatt på ordentlig, hun ble redd i virkeligheten', mens jeg prøvde å forklare at det er jobben hennes å få ham til å tro det...
Catzy Skrevet 28. juni 2003 #7 Skrevet 28. juni 2003 Har sett den, og jeg tror faktisk at skuespillerne skvatt skikkelig innimellom. Mener å huske at regisøren prøvde å lage skarpe lyder etc for å få til riktig respons. Utrolig bra film!!! Skummel og creepy! Ikke like ille som The Ring, akkurat passe skummel. Catzy
*Lavendel* Skrevet 28. juni 2003 #9 Skrevet 28. juni 2003 Jeg digger skrekkfilm og er vanligvis ganske hardfør når det gjelder slikt, skal mye til for å skremme meg....denne fikk jeg faktisk frysninger på ryggen av....Kanonbra!!! Flere sånne, ja takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå