Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg er bekymret for datteren min. Jeg mener ikke å være det men jeg er litt redd for den store, stygge verden. Jeg veit ikke hvordan kvinner har det i tyskland i dag og håper datteren min får beholde friheten. Jeg håper hun ikke må gå med slør.
trultetrulte Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 (endret) ach, ja.. Endret 19. mai 2009 av trultetrulte
MissStiles Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Jeg håper hun ikke må gå med slør. Gå med slør? hvorfor det?
Antoinette Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Gå med slør? hvorfor det? Ikke gjør deg dum da Bradshaw.
Gjest Kråkaa Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Kjære vene! dattera di kommer til å komme hjem med en liten svart bart under nesa!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Jeg er bekymret for datteren min. Jeg mener ikke å være det men jeg er litt redd for den store, stygge verden. Jeg veit ikke hvordan kvinner har det i tyskland i dag og håper datteren min får beholde friheten. Jeg håper hun ikke må gå med slør. Du tuller nå ikke sant? For det er i Tyskland jentene går med slør? Tyskland ligger jo helt på den andre siden av jorda, så skjønner at du er beskymret:p
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #8 Skrevet 28. januar 2009 Du tuller nå ikke sant? For det er i Tyskland jentene går med slør? Tyskland ligger jo helt på den andre siden av jorda, så skjønner at du er beskymret:p Tyskland ligger ikke på den andre siden av Jorda. Det er bare Danmark i mellom. Og faktisk Tyrkia og de Arabiske landene er heller ikke andre siden av jorda...
Kirin Skrevet 28. januar 2009 #9 Skrevet 28. januar 2009 Kjære vene! dattera di kommer til å komme hjem med en liten svart bart under nesa! Hun kommer dessverre også til å bli fan av tyskertechno. Vips, så er hun blitt polakk!
Gjest Eurodice Skrevet 28. januar 2009 #10 Skrevet 28. januar 2009 Hun kommer dessverre også til å bli fan av tyskertechno. Vips, så er hun blitt polakk! Jeg tenker det blir Rammstein som blir favoritten, hehe.
Gjest Eurodice Skrevet 28. januar 2009 #11 Skrevet 28. januar 2009 Tyskland ligger ikke på den andre siden av Jorda. Det er bare Danmark i mellom. Og faktisk Tyrkia og de Arabiske landene er heller ikke andre siden av jorda... Du må ikke ta alt så seriøst, vet du. Denne siden heter snikk-snakk ;-).
Gjest Så gøy kan man ha det Skrevet 28. januar 2009 #12 Skrevet 28. januar 2009 Kjære vene! dattera di kommer til å komme hjem med en liten svart bart under nesa! Synes jeg var morsomt da
Gjest Kynisk Nihilist Skrevet 28. januar 2009 #13 Skrevet 28. januar 2009 Hihi, før du vet ordet av det så kommer hun til å gå rundt i dirndl og spille ompa-musikk.. ach, disse tyskerne. Er det ille? Heller dirndl enn allværsjakke og vide hiphop bukser i camo-farger. Tubaen kan du helle pizzafyll oppi, så er det problemet løst. Men om det ikke er en sånn ultrabayer, men en tyrker fra hamburg som dattera er forlovet med, da snakker vi slør. Og döner kebab.
Gjest Gjest_elise_* Skrevet 7. februar 2009 #15 Skrevet 7. februar 2009 Jeg er bekymret for datteren min. Jeg mener ikke å være det men jeg er litt redd for den store, stygge verden. Jeg veit ikke hvordan kvinner har det i tyskland i dag og håper datteren min får beholde friheten. Jeg håper hun ikke må gå med slør. Dette synes jeg er forferdelig. Tenk å være sammen med en tysker ! Ble du helt slått ut da hun sa det til deg ? Og så farlig da !!!! Huff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, det er jo så langt vekk. Og så fremmed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Gjest_elise_* Skrevet 7. februar 2009 #16 Skrevet 7. februar 2009 Jeg er bekymret for datteren min. Jeg mener ikke å være det men jeg er litt redd for den store, stygge verden. Jeg veit ikke hvordan kvinner har det i tyskland i dag og håper datteren min får beholde friheten. Jeg håper hun ikke må gå med slør. Hvor gammel er du ? og datteren din ? Hvordan er det med utdannelsen din - du har vel aldri lært deg fremmedsprog utover noe engelsk ? Det er klart at dersom datteren din kanskje bare er 12 -13 år vil ethvert utenlandsk forhold være komplisert. Kanskje dere i tillegg er bosatt i et trangt bygdemiljø med lite kontakt utover nær slekt ? Alt vil selvfølgelig i en slik sammenheng fremstå truende og farlig. Men hvordan erfaring har datteren din ? hvor mange forhold har hun bak seg ? Dersom vi taler om en kvinne på 18-20 år, vil jeg derimot måtte stille meg undrende til din holdning. Er du, som mange nordmenn på vestlandet og i trange kår, opplært til hat ?
Gjest Gubb Skrevet 9. februar 2009 #17 Skrevet 9. februar 2009 Hvor gammel er du ? og datteren din ? Hvordan er det med utdannelsen din - du har vel aldri lært deg fremmedsprog utover noe engelsk ? Det er klart at dersom datteren din kanskje bare er 12 -13 år vil ethvert utenlandsk forhold være komplisert. Kanskje dere i tillegg er bosatt i et trangt bygdemiljø med lite kontakt utover nær slekt ? Alt vil selvfølgelig i en slik sammenheng fremstå truende og farlig. Men hvordan erfaring har datteren din ? hvor mange forhold har hun bak seg ? Dersom vi taler om en kvinne på 18-20 år, vil jeg derimot måtte stille meg undrende til din holdning. Er du, som mange nordmenn på vestlandet og i trange kår, opplært til hat ? Alså du, den siste setninga var ikke nødvendig!Vestlendinger er ikke mer skeptiske til utlendinger enn folk andre steder i landet..Vestlendinger har vel hatt mer fokus utad enn de fleste andre, historisk sett :gjeiper:
sixx Skrevet 9. februar 2009 #18 Skrevet 9. februar 2009 Jeg er bekymret for datteren min. Jeg mener ikke å være det men jeg er litt redd for den store, stygge verden. Jeg veit ikke hvordan kvinner har det i tyskland i dag og håper datteren min får beholde friheten. Jeg håper hun ikke må gå med slør. Er du helt på jordet du eller? I Tyskland bruker de burka....slør du lissom.
Gjest Wrangler Skrevet 9. februar 2009 #19 Skrevet 9. februar 2009 MAMMA! Jeg blir dritflau ass´! Legge sånt ut på nett, da , errru heeelt bak mål eller?? Eller....? ps. jeg SKAL faktisk gifte meg med en tysker, men det med tysk techno og ompamusikk bekymrer meg litt..... Enn så lenge har jeg ikke hørt noe av dette, men hvem vet hva som dukker opp på bryllupsnatten!
Skvaldersjura Skrevet 10. februar 2009 #20 Skrevet 10. februar 2009 (endret) AAAAAACHTUNG!!! Die touristen i rette ranken gehen, und kein schnakken in der geledd!! Alle aus dem wagen gehen, und vor dem wagen stehen bleiben!! Volkswagen in diese tilfelle! Nicht røre die knappen oder andere spingwerken. Sehr snell die blowenfusen und spritzen die knallsparke uber alles! M.A.O. ta på hætte, og la det stå til! God tur! Endret 10. februar 2009 av Skvaldersjura
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå