Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står i brevet fra sykehuset at jeg skal ta blodprøver 1 eller 2 syklusdag, er det 1 eller 2 mensdag?

Og når starter egentlig mensen? Jeg har i det siste hatt ca 34-40 dager mellom hver mens. Når mensen starter kommer det først bare litt brunlig utflod, for så å få skikkelig mens blødning 3 dag. Skal jeg da ta blodprøver 1 dag etter denne virkelige blødningen, eller teller jeg med spottingen?

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener det er den skikkelige blødningen.

jeg kan ha sporblødninger fra ca 2 dager etter el og fram til mensen 15 dager etter el. Men det er veldig tydelig for meg hva som er mensen...

Skrevet
Mener det er den skikkelige blødningen.

jeg kan ha sporblødninger fra ca 2 dager etter el og fram til mensen 15 dager etter el. Men det er veldig tydelig for meg hva som er mensen...

Takk for svar:)

Nå er syklusene mine helt rare, har aldri tidligere hatt slike spottinger før nå i sommer.

Dagene før spottingen går jeg opp i vekt, ca 1-2 kg, får mensen vondt, alle de samme syptomene som jeg hadde dagen før mens da den var helt stabil. Når jeg da får denne ordentlige blødningen, har jeg gått ned i vekt etc..

Nå har jeg gått 36 dager over tiden, føler meg ikke gravid, så dette er vel rekorden for hvor lenge jeg har gått over tiden tror jeg. Litt frustrerende når vi er prøvere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...