Gå til innhold

En trubadur (?) i bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag spurte svigers om vi skulle spørre en fyr de kjenner som spiller gitar og synger om han kunne spille i bryllupet. Jeg har liksom ikke tenkt på "live" musikk.. Tenkte egentlig å bare ha cd. Men er det noen andre her som har hatt tilsvarende? Hva/vilke sangen fikk dere han til å spille? Vet ikke hva jeg skal foreslå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heia :)

Vi giftet oss for 6 mnd siden og hadde trubadur (som også var toastmaster) når vi giftet oss... Hør m trubaduren om hva han spiller, det er det beste :)

Vår spillte det han ville selv... Noen kom med ønsker, og dem spillte han om han kunne den :)

Må ærlig innrømme at jeg synst ikke bryllup er noe særli med bare cd... Blir så upersonlig... Men de er min mening :)

Endret av ainajuli2008
Skrevet
Heia :)

Vi giftet oss for 6 mnd siden og hadde trubadur (som også var toastmaster) når vi giftet oss... Hør m trubaduren om hva han spiller, det er det beste :)

Vår spillte det han ville selv... Noen kom med ønsker, og dem spillte han om han kunne den :)

Må ærlig innrømme at jeg synst ikke bryllup er noe særli med bare cd... Blir så upersonlig... Men de er min mening :)

ok.. jeg kjenner ikke han her da, syns det høres litt risky ut å si at han kan spille hva han vil :P tenk om han har helt sær musikksmak hehe. Men joda, hadde sikkert vært koselig.

Skrevet

Be om å få se liste over sangene han synger og spiller, da? Og så må dere jo se på pris.

Vi skal ha levende musikk. Synes det er bedre enn mp3 eller cder. Det som gjerne skjer når man har det, er at det er noen som skal bort til pcen/anlegget og skifte sang hele tiden (gjerne midt i en sang), hvis det kommer en de ikke liker. Har erfart det på tidligere fester. Plagsomt å bare høre 1 minutt av hver sang. Spesielt når det kommer en kjempebra mimresang og alle flyr ut på dansegulvet, og plutselig byttes det - igjen!

Skrevet

Ja, må vel det. Tror ikke han tar så mye for det siden svigers kjenner han, men vet ikke. Men å begynne å tukle med musikken i noen andres bryllup hadde ikke falt meg inn ihvertfall. Har tenkt å ha en "ansvarlig" som tar seg av det.

Skrevet

Et dumt spm:

dere som har hatt en ukjent trubadur i bryllupet: hva drev han med når han ikke spilte? Spilte han hele tia? Hva med når dere spiste og folk talte? skal han bare sitte og glo på da? eller spiste han sammen med dere med bordet? Jeg tenker jeg vil bare ha en gitarmann under middagen til sanger og som kan spille kanskje 1-2 timer etterpå. Ellers vil jeg bare ha cd..

Skrevet
Et dumt spm:

dere som har hatt en ukjent trubadur i bryllupet: hva drev han med når han ikke spilte? Spilte han hele tia? Hva med når dere spiste og folk talte? skal han bare sitte og glo på da? eller spiste han sammen med dere med bordet? Jeg tenker jeg vil bare ha en gitarmann under middagen til sanger og som kan spille kanskje 1-2 timer etterpå. Ellers vil jeg bare ha cd..

Trubaduren pleier vel å komme på et avtalt tidspunkt litt utpå natta, når middag og kaffe er over, og det er tid for dans. I allefall har det vært slik på bryllup jeg har vært med på før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...