Gå til innhold

Sambo kreftoperert i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

For ca 10 år siden ble min sambo kreftoperert i underlivet og mistet interessen for sex. Det gjorde vondt når vi hadde samleie etc. Kreft er jo en alvorlig sykdom og jeg følte ikke det var riktig av meg å presse på for å gjøre vondt verre.

Det er jo unormalt å være uten sex, men føler det blir feil å kjøpe det. Hadde ikke tenkt at sexlivet skulle slutte slik, men føler det blir feil å kjøpe sex.

Trenger derfor noen råd fra dere i forumet.

Innlegget er endret.

Reglene

Trampe -mod-

Endret av Trampe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva synes din samboer at du ønsker sex med andre?

Skrevet

Først av alt, snakk med henne. Sex er ikke bare samleie for å begynne der, og jeg har en mistanke om at det er et par tema til dere med fordel kan ta opp.

Etter det, ikke oppsøk bevisst noen med samme problemstilling. Noen single, noen i et åpent forhold, noen som har et langvarig stabilt polyforhold og kjemien klaffer med, alt det er det mindre fare for problemer ved.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Interessen for sex sitter i hodet. Ikke i underlivet. Dette må dere snakke sammen om, og dere må snakke med en sexolog eller lege om problemet.

Jeg har ikke tro på at det å blande andre inn i sexlivet vil være mindre smertefullt enn det å ha sex slik det er ....

Gjest Gjest_stine_*
Skrevet

Skjønte ikke dette jeg, kan man ikke ha sex når man er operert i underlivet, eller vil du ikke ha sex med noen som er operert i underlivet?

Skrevet

Du er kvinne, men kaller deg "Stavangermann 55"??!

Så forvirrende...og du forklarer lite i innlegget ditt.

Skrevet

Beklager at jeg har utstrykket meg sårlig. Jeg som tar opp saken er en mann midt i 50årene. Har ikke tatt saken opp med henne om at jeg ønsker sex med andre, synes det er vaskelig. Det er underlivsoperasjonen sim gjør at det gjør vondt å ha sex

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet
Beklager at jeg har utstrykket meg sårlig. Jeg som tar opp saken er en mann midt i 50årene. Har ikke tatt saken opp med henne om at jeg ønsker sex med andre, synes det er vaskelig. Det er underlivsoperasjonen sim gjør at det gjør vondt å ha sex

Vel, det kommer jo litt ann på hvor lenge det har vært slik, og hvor lenge det kommer til å være slik. Antagelig vil det vel gå over, og da synes jeg faktisk du skal vente og være der for henne imens. Dersom dette er permanent er det jo mye vanskeligere, men jeg har vanskelig for å se at dette skal være permanent?

Nå er det jo slik, at din partner har sikkert store følelsesmessige utfordringer rundt dette med underlivsoperasjonen, og det er antagelig ikke slik at hun ikke ØNSKER å ha sex. Men det enkleste er nok å snakke med henne. Men som sagt, er dette bare midlertidig synes jeg det er litt egoistisk å lansere ideen om at du skal ha sex med andre.

Og et lite tips, det finnes andre måter enn penetrering å ha sex på;-)

Skrevet
Vel, det kommer jo litt ann på hvor lenge det har vært slik, og hvor lenge det kommer til å være slik. Antagelig vil det vel gå over, og da synes jeg faktisk du skal vente og være der for henne imens.

Han skriver ti år...

Men altså, gjør det fortsatt vondt for henne selv etter 10 år?

Jeg ville oppsøkt en sexolog, var jeg dere.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Han skriver ti år...

Men altså, gjør det fortsatt vondt for henne selv etter 10 år?

Jeg ville oppsøkt en sexolog, var jeg dere.

Vel, han skrev faktisk ikke det i sitt første innlegg, han har revidert det i etterkant, da det var så mange som synes det var så få opplysninger...................

Skrevet

Er du sikker på at hun fortsatt har vondt el kan det være psykisk??

Jeg tror det vil være til hjelp for der å få hjelp i forhold til dette. Det er tross alt ikke bare fysiske plager hun har vært igjennom..

Vurderer du sex med andre? Har du virkelig lyst til det??

Husk at forholdet kan ødelegges etter dette..

Å ta opp dette med henne kan ødelegge forholdet deres, gjøre henne usikker..

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Interessen for sex sitter i hodet. Ikke i underlivet. Dette må dere snakke sammen om, og dere må snakke med en sexolog eller lege om problemet.

Jeg har ikke tro på at det å blande andre inn i sexlivet vil være mindre smertefullt enn det å ha sex slik det er ....

Støtter dette forslaget ut hundre prosent.

Kanskje du skal lese dette en gang til trådstarter. Du har også fått flere gode forslag til at det ikke bare er samleie som er sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...