Gå til innhold

Publiseringsverktøy for hjemmeside

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal må laget en ny hjemmeside til idrettslaget, men vi er usikker på hva vi skal velge. Før så hadde vi en nettside som var bygget opp på html, og vi måtte til stadighet ringe runder for finne kvalifisaert hjelp til å oppgradere den.

Har tatt kontakt med et firma som anbefaler et publiseringsverktøy, cms, noen som kjenner til dette og noen som har erfaring som de vil dele med meg.

Blir takknemlig for råd!

Videoannonse
Annonse
Gjest litt skeptisk
Skrevet
Jeg skal må laget en ny hjemmeside til idrettslaget, men vi er usikker på hva vi skal velge. Før så hadde vi en nettside som var bygget opp på html, og vi måtte til stadighet ringe runder for finne kvalifisaert hjelp til å oppgradere den.

Har tatt kontakt med et firma som anbefaler et publiseringsverktøy, cms, noen som kjenner til dette og noen som har erfaring som de vil dele med meg.

Blir takknemlig for råd!

Har ikke benyttet publiseringsverktøyet til denne bedriften noen gang, men jeg har benyttet med av CMS løsninger før. Det er en veldig god måte å lage "proffe" hjemmesider, hvor folk har muligheten til å fokusere på innholdet og ikke de tekniske sidene.

Jeg har stort sett benyttet med av gratis løsninger til dette, men det krever litt teknisk innsikt å sette opp slike systemer.

Skrevet

Det ser ut til at Kontorfabrikken bruker WordPress til sin egen nettside, det har jeg ikke erfaring med, men jeg vet det er relativt utbredt.

CMS jeg har positiv erfaring med er Joomla! og Website Baker. Lett å sette opp, får man tak i noen som kan med det er det gjort på en halv time, deretter kan alle som behersker Word eller andre vanlige tekstbehandlingsprogrammer redigere nettsiden.

• 4 måneder senere...
Gjest hjemmeside
Skrevet

Du kan sjekke ut denne siden om å lage hjemmeside. I kategorien CMS, er det videoer som viser deg hvordan du lager hjemmesider med publiseringsverktøy.

Det er veldig nyttig og smart å bruke CMS. Forenkler jobben med å vedlikeholde websidene noe vanvittig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...