Jinx Skrevet 28. juni 2003 #1 Skrevet 28. juni 2003 Hvor har du parfymene dine ?? Mine står i hopetall på badet, og jeg har fått streng beskjed om at de absolutt ikke skal stå varmt.. (og det er det jo på badet) SÅ hvor skal de stå ? Har sett at noen har de stående oppå kommoder i gangen.. Men det blir jo nesten som å sette dem litt på utstilling (og hvorfor ikke egentlig..det er jo mange lekre flasker) Hm.. PÅ soverommet ?? Jinx lurer....
Gjest Embla s Skrevet 28. juni 2003 #2 Skrevet 28. juni 2003 De skal selvfølgelig stå i kjøøøleskapet!!! Sammen med alle neglelakkene og de dyre ansiktskremene!!! (Men hos meg står favoritt parfymen på badet. De som står i kjøleskapet bruker jeg aldri)...
Skusla Skrevet 28. juni 2003 #3 Skrevet 28. juni 2003 Det skal egentlig stå i kjøleskapet, men alt mitt står på badet. Har alltid hatt både parfymer og neglelakker på badehylla jeg, og det har ikke blitt ødelagt eller dårlig av den grunn.. Såååå, jeg tror jeg fortsetter å oppbevare det der i framtiden også, dessuten har jeg ikke plass i kjøleskapet, for det er FULLT. :D
Samsara Skrevet 28. juni 2003 #4 Skrevet 28. juni 2003 Jeg har de på kommode i gangen. Det er litt fullt der, for jeg har kremer og annet dilldall der også, samt at det fungerer som telefonbord og legge-fra-seg-nøkler-og-småpenger-sted. Men på badet blir det dritvarmt når tørketrommelen går, og da skiller noen av kremene seg. Og kjøleskapet...vel, det er bare ikke blitt sånn.
Gjest Kira Skrevet 28. juni 2003 #5 Skrevet 28. juni 2003 De er vel litt rundt omkring. Men somregel står de i kjøleskapet.
tomine28 Skrevet 28. juni 2003 #6 Skrevet 28. juni 2003 Jeg har noen stående på badet - lukter godt likevel. Har et par på soverommet også.... Altså ingen i kjøleskapet - neglelakkene mine har imidlertid fast plass i kjøleskapet!
kristine 80 Skrevet 28. juni 2003 #7 Skrevet 28. juni 2003 Mine står også på badet, godt og varmt. De skal jo egentlig stå i kjøleskapet, men hvem gidder vel det da??? Mamman min selvfølgelig!!!
Gjest Janna Skrevet 28. juni 2003 #8 Skrevet 28. juni 2003 Har de fleste på badet (uten varmekabler), noen ligger i en eske på soverommet, og der er det kjølig og svalt.
Gjest Embla s Skrevet 28. juni 2003 #9 Skrevet 28. juni 2003 De skal jo egentlig stå i kjøleskapet, men hvem gidder vel det da??? Mamman min selvfølgelig!!! Seeelvfølgelig
Malou Skrevet 28. juni 2003 #10 Skrevet 28. juni 2003 Har mine parfymer på en hylle på badet. Synes det er synd å gjemme de dekorative flaskene inne i et skap/kjøleskap, selv om det kanskje hadde hatt det bedre der. Jennifer
Jinx Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #11 Skrevet 28. juni 2003 :o I kjøleskapet ?? Det har jeg aldri hørt ?!! Men har neglelakken der ja....
Fru.com Skrevet 28. juni 2003 #12 Skrevet 28. juni 2003 Har alle parfymene mine på badet selv om jeg vet at de egentlig ikke skal stå der. Gidder ikke å gå inn på kjøkkenet for å ta på meg parfyme. :oops:
Litago Skrevet 28. juni 2003 #13 Skrevet 28. juni 2003 Fru.com! Kjøp deg et sånt lite mini-kjøleskap til å ha colabokser i! Det har jeg på badet. Fås kjøpt overalt (i USA). Veldig kjekt for kremer og parfymer!
Gjest Zalomine Skrevet 28. juni 2003 #14 Skrevet 28. juni 2003 Det har aldri falt meg inn å putte parfymer, neglelakker eller kremer i kjøleskapet! Jada, det er varmt på badet vårt, men det lukter godt likeve, og ingen rkemer har skilt seg. Neglelakker bruker jeg bare en gang eller to i året, så de blir stort sett kjøpt ny for hver gang uansett (dvs, jeg eier ikke mer enn to-tre stykker, egentlig) så hvordan de skal oppbevares har jeg aldri fundert så mye på. Står på badet, godt og varmt, det det går utmerket....
Gunilla Skrevet 28. juni 2003 #15 Skrevet 28. juni 2003 Har parfymene i kjøleskapet. Bortsett fra den jeg bruker mest akkurat nå. Er for lat til å ta den lange turen inn på kjøkkenet for å forsyne meg med godlukt Har aldri tenkt på at kremer og neglelakk også bør plasseres i kjøleskapet. Ikke så aktuelt med kremer jeg bruker hver dag, men med neglelakken er det absolutt greit.
Snupi Skrevet 28. juni 2003 #16 Skrevet 28. juni 2003 Hver ny flaske blir omhyggelig plassert i esken i kjøleskapet...Etter en tid er alle hulter i bulter på badet
Silfen Skrevet 28. juni 2003 #17 Skrevet 28. juni 2003 Jeg har de beste og dyreste i kjøleskapet. Dvs. 2 stk.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 28. juni 2003 #18 Skrevet 28. juni 2003 "Synder" grusomt og har dem på badet. Kom med en kommentar om sånne kjøleskap, men hadde ikke lest litago sitt innlegg godt nok.... Ønsker meg et jeg også... "rødme". Sa at jeg hadde hørt om noen som hadde det og lo godt til å begynne med. Men da jeg hadde tenkt litt over det.... "må ha" Men vanskelig å få tak i pene, små kjøleskap her i Norge. Bare sånne trauste, hvite og det er jo ikke det samme.... Syns det er herlig dekadent... :blunke: (det trauste, norske henger litt i....)
Fru.com Skrevet 29. juni 2003 #19 Skrevet 29. juni 2003 Fru.com! Kjøp deg et sånt lite mini-kjøleskap til å ha colabokser i! Det har jeg på badet. Fås kjøpt overalt (i USA). Veldig kjekt for kremer og parfymer! Litago! Takk for tipset, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Har et på soverommet, men har ikke tenkt på å ha et på badet. I morgen skal jeg løpe ut å kjøpe.
Jinx Skrevet 29. juni 2003 Forfatter #20 Skrevet 29. juni 2003 Kjøleskap på badet ? Hvor stort er det da ? I høyde med en colaboks ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå