Gjest uvitende Skrevet 28. juni 2003 #1 Skrevet 28. juni 2003 Hei! Jeg skal gifte meg om noen uker, og trenger å nappe øyenbrynene. Jeg har ALDRI i mitt liv nappet før, så jeg er ganske uvitende. Hvor lang tid før bryllupet bør jeg nappe? De på salongen sa at jeg kunne bli nappet dagen før bryllupet, men det synes jeg høres risikabelt ut med tanke på rødhet og at jeg muligens vil hovne opp litt. Ellers lurer jeg på hva jeg bør gjøre med armhulene. Skal ha stroppeløs kjole, og vil gjerne være glatt under armene. Barbering synes jeg ikke fungerer så bra (blir liksom sittende igjen stubber). Er det å anbefale å vokse armhulene i salong? Hvor lang tid før bryllupet bør dette i tilfelle gjøres? Og hvor langt skal håret være for å få best mulig resultat? Håper virkelig på svar, for jeg er helt grønn på dette området! :oops:
Gjest Liten Skrevet 28. juni 2003 #2 Skrevet 28. juni 2003 Hvis du er redd for rødhet, så ville jeg lagt inn en dag ekstra margin og vokset to dager før bryllupet. Da vil rødhet og evt nupper hvertfall være borte, både under armene og øyenbrynene. Uansett tar det jo litt tid før det vokser ut igjen, så om du vil gjøre enda et par dager før, så er heller ikke det noe problem. Lykke til!
Gjest Liten Skrevet 28. juni 2003 #3 Skrevet 28. juni 2003 Glemte å svare på denne: Og hvor langt skal håret være for å få best mulig resultat? Ca en halv cm er ok lengde for å vokse under armene. Og voksing gir et mye penere resultat enn barbering.
Catzy Skrevet 28. juni 2003 #4 Skrevet 28. juni 2003 Du kan jo vurdere å gjøre det i en hudsalong. De både napper og vokser, tenker jeg. Stikk innom og hør hva du bør gjøre på forhånd, om du må la håret gro etc. Koster kanskje noen hundrelapper, men bedre enn å ha skjeve øyenbryn og røde armhuler på den store dagen! Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå