Chord Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Var litt usikker på hvor jeg skulle legge dette, men den får bare flyttes hvis det ble feil. Har nå fått regning fra lånekassen og må betale tilbake. Trodde ikke jeg trengte å bekymre meg for tilbakebetaling av lånet før etter jeg var ferdig med utdanningen min, men det at jeg er lærling har kanskje noe å si? Uansett, jeg skulle inn på nettsidene deres og søke om betalingsutsettelse, og etter mye mas med passord og greier, får jeg opp "siden kan ikke vises". Er det ikke mulig å kontakte lånekassen pr tlf? Og finnes det muligheter for at jeg kan vente med tilbakebetaling av studielånet mitt etter jeg er ferdig med lærlingetiden min? Lærlingelønna er ikke noe å bli rik av!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Telefontid: mandag–fredag kl. 0900–1500 Kundetelefon: 04545 (Fra utlandet: +47 22 72 45 45) Kan godt være de har data trøbbel. Jeg har fått utstatt tilbakebetalingene på studielånet mitt noen år mens jeg ikke hadde inntekt.
Norbertine Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Det går alltid an å få utsatt tilbakebetaling så lenge man har lav/ingen lønn, men du bør absolutt få stoppet rentene fra å gå også. Mener du skal ha rett på det i lærlingetiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå