grafenberg Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 (endret) Hei alle! Her er den en veldig enkel test bestående av 4 spørsmål for å sjekke for høyt intellekt du har. svarene dine må være umiddelbare og spontane. OG IKKE JUKS! klar....ferdig? GÅ! #1: Hvis du løper et løp og du løper forbi andreplassen, hvilken plass har du nå? Svar: Hvis du svarte at du nå er på førsteplass, har du fullstendig FEIL! Du løp forbi han som løper BAK førsteplassen og tok hans plass, derfor er du på andreplass! Prøv å ikke vær så dum på det neste spørsmålet... #2: Hvis du løper forbi sisteplassen, hvilken plass har du nå? Svar: Hvis du svarte nest-siste-plass, har du igjen HELT FEIL! tenk på det litt; Hvordan kan du løpe forbi sisteplassen? Hvis du er bak dem kan ikke ikke de være sist. Svaret er umulig. Det ser virkelig ut som at tenking ikke er din sterkeste side. Jeg vil tro at du ville blitt en bra dør-stopper! Uansett, her får du et forsøk til, ikke skriv ned noe og ikke bruk kalkulator, og husk at svarene dine må være spontane. #3: Ta 1000. pluss 40. pluss 1000 til. pluss 30. 1000 igjen. Pluss 20. Pluss 1000. Og pluss 10. Hva blir totalen? Svar: 5000??? FEIL IGJEN!!!! Det riktige svaret er 4100. Prøv igjen med en kalkulator. Dette er virkelig ikke dagen din, selvom du burde klare å få til det siste spørsmålet. 4 : Maries far har fem døtre: 1. Chacha 2. Cheche 3. Chichi 4. Chocho 5. ???? Spørsmål: Hva heter den femte datteren? Tenk fort! du finner svaret under! Svar: Chuchu??? FEIL!!!!! Det er selvfølgelig Marie din banan! Les spørsmålet ordentlig! Du er virkelig det svakeste leddet!.....MORNA! Endret 27. januar 2009 av grafenberg
The Kitten Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg ble ikke lurt av alle. Det ble ikke jeg heller.
Cuba Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Jeg ble heller ikke lurt av alle Men spørsmål nr. 2 der.. Svaret der burde jo vært at man har alt annet enn 1. plassen da. Det kan jo være flere runder og at du løper så fort (eller at sisteplassen løper så sagte) at du tar den igjen med en hel runde :gjeiper:
Gjest antigartner Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 Jeg ble ikke lurt av noen av dem, men jeg hadde ikke tenkt på muligheten for baneløp slik Cuba er inne på. Godt tenkt!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #8 Skrevet 27. januar 2009 he he, den var litt bra da! skal prøve å lure noen andre jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå