Gjest dorte Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Please - vær snill å spar meg for svar, som går på at slike tabletter er juks og fanteri og bortkastede penger osv... Vil heller ikke ha svar som maler om og om igjen på at man må spise mindre og trene mer - bruke mer enn man tar inn osv... Dette er allmenn kunskap, og ikke det jeg spør om. Jeg er 169cm høy og bruker str. 42 i klær. Har født de barna jeg skal, og vil nå ned i min " gamle " vekt / str. Joda, jeg forstår at kroppenendrer seg etter fødsler osv ..... Jeg trener 1 time 4 dager i uken - ikke med noe bestemt, men med diverse ( eller så kjeder jeg meg fort ). Alt fra kardio til løping, vekter,push/sit-ups osv.. Jeg spiser også sunt, men realistisk kost som jeg kan leve med; er på ingen måte i en diettfase. Jeg har hørt om noen produkter som kan hjelpe til å øke fettforbrenningen litt og som kan hjelpe til med de siste par kiloene. Dette er noe jeg vurderer å bruke meg av. Det er helt lovlige preparater, godkjent av myndighetene og selges i Norge i div. butikker. Leverandør av produktene er Proteinfabrikken. Tablettene heter Rapid Burn og Pyrulean ( tror jeg ), og en del bekjente av meg fra forskjellige miljøer har prøvd dette-med suksess. Spør derfor: Har dere prøvd dette- vet dere noe om det-er det effektivt, hva er mest effektiv bruk etc... Har ikke så lyst til å spørre mine bekjente, fordi jeg er litt sånn hemmelig av meg når det kommer til dette med å prøve å gå ned i vekt, you see?
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Hva forventer du at folk skal, lyve? Herregud Dorte skappel, du ser jo tynn nok ut fra før, du trenger ikke å gå ned mer i vekt. Men fra fleip til revolver, eller alvor som man også kaller det, slike ting er bare tull, og jeg gir blaffen i om du ikke vil eller liker å høre det. Vil du ha et godt råd for å øke forbrenning? Grønn te! Billigere og like effektivt. Jeg sier ikke at de du ramset opp ikke fungerer, for det har jeg søkt meg frem til at de gjør. Men de kommer til en dyr pris, og hva er vitsen med å bruke flere hundre kroner i måneden (eller mer?) for noen puslete piller, når man kan kjøpe te for kanskje 20-40 kroner som holder for kanskje 2 måneder, som gjør akkurat samme nytten. Men, det er dine penger skappel, du tjener jo såppas godt at du har vel råd til det.
Chanel.No5 Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Har ikke så lyst til å spørre mine bekjente, fordi jeg er litt sånn hemmelig av meg når det kommer til dette med å prøve å gå ned i vekt, you see? Kanskje svaret på ditt spørsmål ligger her? Om du ikke engang kan dele det med dine nærmeste venner så skjønner du kanskje at det er noe tull..?? Ikke for å være frekk altså. Om du trener regelmessig, spiser hyppige små sunne måltider og er aktiv på hverdagen med å gå istedenfor buss, trapper istedenfor heis osv så gir dette høy nok forbrenning til at du skal kunne se vekten gå nedover. Dette er en sunn måte å gå ned i vekt på og det er den måten som fungerer best i lengden også. Glem piller, bruk heller pengene på god mat, gode treningsklær og kos deg med din flotte livsstil som vil gi deg mer enn noen piller kunne =)
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 1000 takk for svar! Det var hyggelig at dere tok dere tid! PS! Lotte27: Alt det du skrivber er helt riktig, og jeg er selvsagt enig og klar over det. Jeg har gått ned 22 kg. på den måten nå over de siste 9 mnd. men nå har det rett og lsett stoppet helt opp - og for ikke å gi opp, er jeg keen på å få litt drahjelp, rett og slett!! Jeg synes ikke det er noe ille løsning, men heller en booster til å fortsette å være flink pike!?! Gjest: Grønn Te, har jeg brukt lenge nå-i alle mulige versjoner, både Grønn Te piller og i flytende form. ( En lett miks, egentlig - det er grenser for hvor mye en klarer å drikke i løpet av en hel dag, når man kan oppnå samme effekt med 50/50 piller/flytende. Hører gjerne fra andre også som har news om Rapid Burn/Pyrulean! =)
Chanel.No5 Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 1000 takk for svar! Det var hyggelig at dere tok dere tid! PS! Lotte27: Alt det du skrivber er helt riktig, og jeg er selvsagt enig og klar over det. Jeg har gått ned 22 kg. på den måten nå over de siste 9 mnd. men nå har det rett og lsett stoppet helt opp - og for ikke å gi opp, er jeg keen på å få litt drahjelp, rett og slett!! Jeg synes ikke det er noe ille løsning, men heller en booster til å fortsette å være flink pike!?! Dette er jo kjempebra jobbet. Men når en stangerer kan faktisk en årsak være, tro det eller ei, at du spiser for lite? Kroppen din er kanskje vant til treningen og matmengden og har lagt seg på ett vedlikeholdspunkt. Ett alternativ kan da være å øke matmengden din. Du kan også legge inn en treningsøkt for å hjelpe på med å øke forbrenningen. Dette er triks som fungerer bedre og varer lenger enn pilleinntak =)
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2009 #6 Skrevet 17. april 2009 Jeg anbefaler også å øke matmengden noe. Prøv f.eks. å spis en kraftig middag sammensatt av villris, laks/steinbit og sorte bønner, lag gjerne fisken med ingefær og bønnene med chilli. Kanskje ikke den aller beste sammensetningen, men miksen er uslåelig for å klare å ta inn en stor mengde riktig energi. Den gjør minimalt med blodsukkeret ditt, og kroppen din får rikelig av både proteiner, fiber og karbohydrat. Spis minimum 300 gram fisk i et slikt måltid, hvis du er en stor person, så spiser du mer. Før måltidet drikker du et glass grapefruktjuice. Introduser også chilli hvis du av og til lager renere karbohydratretter som pasta. Med chilli vil du få en nytte av måltidet på tross av at det mangler karbohydrater. Hakk chillien fint, og bruk gjerne kinesisk hvitløk også. Disse to sammen med pasta er uslåelig for å lage en blanding som får opp forbrenningen i kroppen din. Maten bør være så sterk at du merker det i huden over hele kroppen etterpå. Når du går å legger deg så tar du en kromtablett, de er dritbillige. Krom finnes det også greit av i både grapefrukt og i de pillene du nevner. Jeg synes Rapid Burn er et bra produkt, og kan anbefale det hvis du har råd, men det kommer ikke til å hjelpe deg med mindre du spiser mer.
Mell86 Skrevet 22. april 2009 #7 Skrevet 22. april 2009 Her kommer et sent svar.. Jeg bruker Rapid Burn selv og synes ikke dette fungerer på fettforbrennigen. Grunnen til at jeg tar det er fordi det gir meg mer energi på treningen og det er kjempe bra :O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå