Ananan Skrevet 24. juli 2010 #1961 Del Skrevet 24. juli 2010 Kos deg på kino eller bryllup alt etter som Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. juli 2010 #1962 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg elsker å gå på kino aleine, jeg!! Da jeg var ung og sjarmerende hendte det seg at jeg ble sjekket opp etter en film av noen søte gentlemen når jeg satt der aleine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. juli 2010 #1963 Del Skrevet 26. juli 2010 God morgen. Fikk du sett Inception? Har lyst til å se den jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1964 Del Skrevet 26. juli 2010 Kos deg på kino eller bryllup alt etter som :fnise : Det ble visst begge deler. Men bare litt bryllupsspionasje da, ikke crashing. Jeg elsker å gå på kino aleine, jeg!! Da jeg var ung og sjarmerende hendte det seg at jeg ble sjekket opp etter en film av noen søte gentlemen når jeg satt der aleine! :jepp : :popcorn : :fnise : Det var egentlig veldig deilig altså. God morgen. :kaffekopp : Fikk du sett Inception? :popcorn : Har lyst til å se den jeg også. :jepp : Jaaa, jeg fikk sett den. Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juli 2010 Forfatter #1965 Del Skrevet 26. juli 2010 Deilig avslappingshelg. På lørdag kom jeg hjem etter jobb til to nydelige jenter (det var visst lesbebryllup gitt) i hver sin fiiine brudekjole. Og jeg som ble rørt av Twister...da kan dere tenke dere hvordan det var å se dem. Ellers lå jeg bare på sofaen og så et par filmer på canal+. Deilig. I går gjorde jeg så og si det samme frem til jeg fór til solariumet og på kino etterpå. Jeg følte meg litt teit der jeg satt helt alene, men det gikk veldig fint. Tror jeg skal gjøre det flere ganger. Mensen har begynt å komme forresten. Og det betyr at det ikke blir innsetting før i andre eller tredje uken av september. Dritt. Jeg er jo på jobb frem til 10.september. Hvor lenge kan de utsette innsetting med progynova egentlig? :klø: I dag har forresten jeg og min kjære vært sammen i 8 år. Men det teller visst ikke lenger ifølge ham, siden vi er gift nå. Men det er jo mye gøyere å si 8 år enn bare 1 lusent lite år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 26. juli 2010 #1966 Del Skrevet 26. juli 2010 8 år Man må jo telle de dagene som viser at en har vært lengst mulig sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 27. juli 2010 #1967 Del Skrevet 27. juli 2010 Man må jo markere alt som markeres kan, første date, kjæreste-anniversary, bryllupsdag Glimrende unnskyldning til å bake/spise kake! Kan ikke påstå at jeg har husket på første date-markeringen, men det burde jeg gjøre neste år. Husker ikke datoen i farta, men har faktisk togbilletten i lommeboka fortsatt.. :rødme: Gleder meg til å følge med utover høsten, nå klaffer det snart! I can feel it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #1968 Del Skrevet 28. juli 2010 8 år Man må jo telle de dagene som viser at en har vært lengst mulig sammen :rødme: Veldig enig. Man må jo markere alt som markeres kan, første date, kjæreste-anniversary, bryllupsdag Glimrende unnskyldning til å bake/spise kake! Kan ikke påstå at jeg har husket på første date-markeringen, men det burde jeg gjøre neste år. Husker ikke datoen i farta, men har faktisk togbilletten i lommeboka fortsatt.. :rødme: Gleder meg til å følge med utover høsten, nå klaffer det snart! I can feel it! Jeg fant faktisk ut for ikke så lenge siden at jeg hadde spart på kinobilletten fra vår første date. En smule falmet kanskje, det er jo tross alt over 8 år siden. 8 år og en uke eller no'... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juli 2010 Forfatter #1969 Del Skrevet 28. juli 2010 1 dag igjen til friiii! Og to dager til jeg skal til Tyrkia. *woop* I kveld blir det litt fest (skal jo tross alt på jobb i morgen ) med jobben. Vi skal ut og spise kjempegod mat og ''feire'' at 95% av de ansatte er på ferie. Ellers lite som skjer her i gården. Jeg hadde en bitteliten streiftanke om at vi kanskje hadde fått det til på gamlemåten denne gangen, fordi jeg plutselig har fått så lyst på sennep på alt (og selvsagt at jeg hadde IKM i går), men nå kjenner jeg at mensen er på vei. Jeg stresser også en del med det faktum at jeg nesten ikke er hjemme i september, som blir innsettingsmåned. Det er et langdrygt system dette her. I september er det nesten 1 år siden vi startet første forsøket. Æsj. Positivliste må til i dag kjenner jeg: - Snart tid for hjemreise - Snart tid for Tyrkiareise - Snart lunsj - Jeg er blitt kjempebrun på armene :happy: (og hvit på resten av kroppen. Jeg ser ut som et fugleskremsel, men velger å fokusere på det positive ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juli 2010 #1970 Del Skrevet 28. juli 2010 Gratulerer med 8-årsdagen på etterskudd. Klart det teller! Vi feirer datoen for når vi ble sammen mer enn bryllupsdagen, for syns den er viktigst. Selv om bryllupsdager selvfølgelig også markeres. Så deilig med ferie da! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #1971 Del Skrevet 29. juli 2010 Gratulerer med 8-årsdagen på etterskudd. Klart det teller! Vi feirer datoen for når vi ble sammen mer enn bryllupsdagen, for syns den er viktigst. Selv om bryllupsdager selvfølgelig også markeres. Så deilig med ferie da! God tur! Feiring av hvilken som helst dag er jo bare gøy. :rødme: Takketakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #1972 Del Skrevet 29. juli 2010 ÅHERREJESUSIHIMMELENSNAVN! Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Tortur! Selvskading! Litt for mye i går ja. 3 timers søvn er vel ikke så aller verst? Men utrolig gøy hadde vi ihvertfall. Og så skal jeg bare jobbe til lunsj i dag. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #1973 Del Skrevet 29. juli 2010 Oi, fant denne da jeg surfet litt rundt omkring. En god latter på en fyllesyk morgenkvist var akkurat det jeg trengte. This is an "actual letter" from an Austin , Texas woman sent to Proctor and Gamble regarding one of their feminine products. She really gets rolling after the first paragraph. This was PC Magazine's 2009 Editors' Choice award-winner for the best letter sent via e-mail. Dear Mr. Thatcher, I have been a loyal user of your 'Always' maxi pads for over 20 years and I appreciate many of their features. Why, without the LeakGuard Core or Dri-Weave absorbency, I'd probably never go horseback riding or salsa dancing, and I'd certainly steer clear of running up and down the beach in tight, white shorts. But my favorite feature has to be your revolutionary Flexi-Wings. Kudos on being the only company smart enough to realize how crucial it is that maxi pads be aerodynamic I can't tell you how safe and secure I feel each month knowing there's a little F-16 in my pants. Have you ever had a menstrual period, Mr. Thatcher? I'm guessing you haven't. Well, my time of the month is starting right now. As I type, I can already feel hormonal forces violently surging through my body. Just a few minutes from now, my body will adjust and I'll be transformed into what my husband likes to call 'an inbred hillbilly with knife skills.' Isn't the human body amazing? As Brand Manager in the Feminine-Hygiene Division, you've no doubt seen quite a bit of research on what exactly happens during your customer's monthly visits from 'Aunt Flo'. Therefore, you must know about the bloating, puffiness, and cramping we endure, and about our intense mood swings, crying jags, and out-of-control behavior. You surely realize it's a tough time for most women. The point is, sir, you of all people must realize that America is just crawling with homicidal maniacs in Capri pants... Which brings me to the reason for my letter. Last month, while in the throes of cramping so painful I wanted to reach inside my body and yank out my uterus, I opened an Always maxi-pad, and there, printed on the adhesive backing, were these words: 'Have a Happy Period.' Are you f------ kidding me? What I mean is, does any part of your tiny middle-manager brain really think happiness - actual smiling, laughing happiness, is possible during a menstrual period? Did anything mentioned above sound the least bit pleasurable? Well, did it, James? FYI, unless you're some kind of sick S&M freak, there will never be anything 'happy' about a day in which you have to jack yourself up on Motrin and Kahlua and lock yourself in your house just so you don't march down to the local Walgreen's armed with a hunting rifle and a sketchy plan to end your life in a blaze of glory. For the love of God, pull your head out, man! If you have to slap a moronic message on a maxi pad, wouldn't it make more sense to say something that's actually pertinent, like 'Put down the Hammer' or 'Vehicular Manslaughter is Wrong'. Sir, please inform your Accounting Department that, effective immediately, there will be an $8 drop in monthly profit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. juli 2010 #1974 Del Skrevet 29. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juli 2010 #1975 Del Skrevet 29. juli 2010 Fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 29. juli 2010 #1976 Del Skrevet 29. juli 2010 Hahahaha, herlig! Oi, nå er du snart på side 100, nok en grunn til feiring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juli 2010 Forfatter #1977 Del Skrevet 29. juli 2010 Fantastisk!! Enig! Hahahaha, herlig! Oi, nå er du snart på side 100, nok en grunn til feiring!! Oooooh, det stemmer. Man lar aldri en mulighet for feiring gå til spille. -- Bare innom for å ønske dere alle en god uke. Jeg har nemlig glemt strømkabelen til data på jobb og klarer akkurat å se to episoder av Entourage før tiden går ut. Jeg er tilbake neste fredag, solbrun og fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 29. juli 2010 #1978 Del Skrevet 29. juli 2010 God tur! (jegerikkemisunneligidetheletattÅNEIDA!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 29. juli 2010 #1979 Del Skrevet 29. juli 2010 Håper du får en kjeeeempefin tur! I hvert fall helt riktig tidspunkt å reise på! Vet ikke hvordan det er hos deg, men her på Østlandet ser det ikke så lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #1980 Del Skrevet 30. juli 2010 God tur! (jegerikkemisunneligidetheletattÅNEIDA!) Takketakk. Håper du får en kjeeeempefin tur! I hvert fall helt riktig tidspunkt å reise på! Vet ikke hvordan det er hos deg, men her på Østlandet ser det ikke så lovende ut. Ja, vi skal få det kjempefint. Stygt vær her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå