^^Belle^^ Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #1921 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Thanks! Skal testet ut til helgen! :jepp : Tenk at du ikke har sett din kjære på 5 uker!!! :dån e: Blir vel en koselig gjenforening når han endelig dukker opp, tenker jeg meg...:rødme : Så koselig å være på besøk hos bestis! :hoppe : Kjente jeg fikk lyst på et glass vin nå, jeg også... :sjenert : Må nok vente ganske mange måneder med det! :ler : Ha en god dag! :klemmer : Si ifra om de blir gode. Uæææh, det er kjempelenge. Jeg tror aldri jeg har gleda meg mer til å se ham enn det jeg gjør nå. Bestis er best. I og med at hun bor i Oslo så ser vi ikke hverandre så ofte. Da er det gøy å ha muligheten til å hoppe på toget og ta en snarvisitt. :happy: Jeg må si at jeg synes ikke synd på deg. Men du kan jo drikke alkoholfri vin da. Men da er vel halve vitsen borte. :vinke : Jeg tror ikke PCen min har et sånt kryss, jeg :fnise : Heh, vi er jo nesten jobbe-naboer vi nå. Jeg er jo i Sandefjord, hihi. Mitt kommer og går alt etter som. Ja, det er ikke så langt borte. Jeg bor jo 15 minutter utenfor Larvik, mot Sandefjord. Endret 6. juli 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. juli 2010 Forfatter #1922 Del Skrevet 6. juli 2010 Trøtt i dag. Det tar på å jobbe 12-timers dager altså. Føler liksom at det eneste jeg gjør er å jobbe og sove. Noe som nok er det jeg faktisk gjør. Men i dag skal avdelingen min ut og spise, det skal bli gøy. De har visst en stampub/restaurant hvor de har utrolig god mat. Gleder meg. Ellers går dagene litt i ett for meg nå. Det skjer jo ingenting (annet enn at jeg oppdaget at jeg har med meg altfor få serier og filmer ). Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. juli 2010 #1923 Del Skrevet 6. juli 2010 Si ifra om de blir gode. Uæææh, det er kjempelenge. Jeg tror aldri jeg har gleda meg mer til å se ham enn det jeg gjør nå. Bestis er best. I og med at hun bor i Oslo så ser vi ikke hverandre så ofte. Da er det gøy å ha muligheten til å hoppe på toget og ta en snarvisitt. :happy: Jeg må si at jeg synes ikke synd på deg. Men du kan jo drikke alkoholfri vin da. Men da er vel halve vitsen borte. God dag! Ja, alkoholfritt drikke har av en eller annen merkelig grunn ikke samme schwungen over seg! ÅÅÅÅÅ, gleder meg så fælt til ferie i september!! Blir ikke Japan allikevel; vi fant ut at USA sin Wallmart frista litt for mye med flott og billig babytøy...:rødme: Dessuten har vi vært på ultralyd og forhåpentligvis fått vite kjønnet før vi reiser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1924 Del Skrevet 7. juli 2010 God dag! : ) Ja, alkoholfritt drikke har av en eller annen merkelig grunn ikke samme schwungen over seg! :ler : ÅÅÅÅÅ, gleder meg så fælt til ferie i september!! Blir ikke Japan allikevel; vi fant ut at USA sin Wallmart frista litt for mye med flott og billig babytøy...:rødme : Dessuten har vi vært på ultralyd og forhåpentligvis fått vite kjønnet før vi reiser!!! :jepp : Jeg forstår. Alkoholen er jo hele vitsen. Så gøy. Hvor skal dere i USA da? Spennende! Tenk å komme hjem, nedlasset med rosa/blå miniklær. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1925 Del Skrevet 7. juli 2010 Telefonregning på 10000 kr. :dåne: Det å høre min kjæres stemme er jo egentlig veldig verdt det, men allikevel... Ellers lite som skjer. Koselig middag med jobben i går, kurs i Oslo i morgen og hjem på fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. juli 2010 #1926 Del Skrevet 7. juli 2010 Men... TI TUSEN!? Eller snek det seg inn en null for mye der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. juli 2010 #1927 Del Skrevet 7. juli 2010 Kan tenke meg det blir godt å se hverandre igjen etter 5(!) uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. juli 2010 #1928 Del Skrevet 7. juli 2010 Det blir nok flott å se han igjen etter fem uker ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1929 Del Skrevet 9. juli 2010 :hakeslepp : Men... TI TUSEN!? Eller snek det seg inn en null for mye der? Det snek seg ikke en ekstra null inn der gitt. 15 kr minuttet, da blir det fort sånn. Vi er bare så teite at vi ikke sjekka det før nå. :hakeslepp : Kan tenke meg det blir godt å se hverandre igjen etter 5(!) uker. :jepp : :strix : Jaaaaa! Det blir nok flott å se han igjen etter fem uker ja :strix : Ja, det skal bli helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1930 Del Skrevet 9. juli 2010 Kurs i Oslo i går, HJEM I DAG!!! Bare 5 små timer til på jobb. Ellers svært lite som skjer for tiden, som vanlig. Bror - som er hjemme ''for godt'' (ihvertfall for to år) - skal hente meg på flyplassen og ellers gleder jeg meg blå og grønn til min kjære kommer hjem i morgen en gang. Forhåpentligvis blir dagboken min litt mer innholdsrik den kommende uken. Jeg antar at det ikke er noe særlig spennende å lese om at jeg var på jobb, sov og stod opp igjen. Ha en strålende fredag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 9. juli 2010 #1931 Del Skrevet 9. juli 2010 oi 10 000 da gitt!!! Fri familie neste..? Ååh, blir vel herlig å se han igjen nå tenker jeg! 5 uker er jo en evighet...! Min kjære var bortreist fra lørdag til igår, syntes det var evig lenge nok jeg... Han skulle egentlig komme hjem idag, men fikk muligheten til å komme en dag tidligere, så plutselig stod han på trappa! Jeg ble sååååå glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juli 2010 #1932 Del Skrevet 9. juli 2010 I morgen skal jeg kjøpe ingredienser til ZEBRA BARS!! Gleder meg veldig til å smake, smake og smaaaaaake på dem Ha en god helg! Lar deg vite hvordan de ble! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. juli 2010 #1933 Del Skrevet 9. juli 2010 Kan tenke med det er godt å være med mannen igjen nå :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 10. juli 2010 #1934 Del Skrevet 10. juli 2010 Innom og sier hei KOOOOOS deg med mannen! Det er så godt det er å få dem hjem igjen :rødme: Også 5 uker da.. Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juli 2010 #1935 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei, Bellemor! Tipper du koser deg med mannen, nå ? :rødme: Det fortjener du! Nå står en 2,5 gang dobla zebrakake i ovnen....har nemlig ikke noen liten langpanne, så da ble det å tilpasse til en vanlig en....MEN:jeg underestimerte nok mengden litt...neste gang skal jeg bruke en djupere langpanne, for nå ble det igjen litt browniesdeig til en brødform også! Langpanna er fyllt til bredden.....Håper den ikke flyter over i ovnen, da, men det skal vel litt til siden det ikke er noe hevemiddel i kaka.... Updates om litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 10. juli 2010 #1936 Del Skrevet 10. juli 2010 God helg og kooooos deg med mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juli 2010 #1937 Del Skrevet 10. juli 2010 Kaka sto inne i over en time ( tenkte ikke over at jeg kaka trenger lenger steketid når den er større... )og ble så fin! Smaker så godt, atte!!!! Nå skal jeg servere kjæresten Zebrakake når han kommer hjem fra jobb :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 12. juli 2010 #1938 Del Skrevet 12. juli 2010 Hei Belle! Var på tide å stikke innom her igjen. Regner med at du koser deg masse med din kjære som endelig har kommet hjem igjen, siden du ikke har vært her inne på et par dager 10000 i telefonregning ja Prøv skype en annen gang om det er mulig kanskje? Hehe. Ellers håper jeg at alt går bra. Og du har virkelig påvirka veldig mange av oss til å lage zebra bars hvertfall. Bør kanskje lage meg litt flere igjen jeg også. Mannen går og snakker om de iblant han, men jeg baker ikke så veldig ofte sånn generelt Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 13. juli 2010 #1939 Del Skrevet 13. juli 2010 Regner med at du koser deg noe veldig akkurat nå? Det er vel fortjent i allefall. Lurer litt på hvor mannen din oppholder seg siden du får lite snille telefonregninger..på månen? Mye kakeprat her inne, blir sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. juli 2010 #1940 Del Skrevet 15. juli 2010 Håper du koser deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå