Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Kos deg masse med gamlekara i kveld! :nigo :

Jeg måtte sladre til the J-man om hva du skulle se på, forresten ; )

:fnise: Vi hadde en veldig koselig kveld i går.

Jeg tenkte meg at han likte det på grunn av profilbildet hans. :Nikke:

Jeg stod ikke opp før i ellevetiden i dag jeg heller, men jeg hadde ikke noe dårlig natt :fnise :

Håret mitt begynte å vokse som ugress da jeg klippet det kort kort, nå fyker jeg til frisøren i tide og utide.. En dyr affære for meg som pleide å gå max en gang i året :sjenert :

Jeg går fremdeles bare sånn en gang i året jeg. :sjenert: Kanskje ikke det beste for håret. :gjeiper: Men jeg tror jeg skal bli flinkere altså, ihvertfall dersom jeg skal beholde en frisyre over litt lengre tid.

Jeg bestilte dem på engelsk, hørte de var best? :vetikke : gleder meg hvertfall til de kommer :hoppe :

Nå har jeg ikke lest dem på norsk, men for meg er alt bedre på engelsk. :fnise: Det er så mye som forsvinner i oversettelsene at jeg har sluttet helt å lese på norsk. Men du har noe å glede deg til. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ble visst litt for mye :skaal: i går gitt. :sjenert: Men vi hadde det utrolig gøy da. Det er alltid så koselig å gjøre noe sosialt og treffe kollegaer utenom jobb sånn en gang i blant.

I dag har jeg absolutt ingen planer og det skal bli deilig. :nigo: Når jeg omsider blir i stand til det skal jeg komme meg på butikken og handle inn til god middag i kveld. :spise:

Linsene funker som bare fy forresten. Det er så utrolig deilig å slippe å stresse med å ta dem av og på hele tiden.

Nå er det lenge siden jeg har laget en positivliste, så here goes:

- Bra kveld i går :happy:

- God middag i kveld :sikle:

- :veslejenta:

- Jeg kan se! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da reiser jeg avgårde om mindre enn en time. Tiden hjemme går så utrolig fort, men jeg må innrømme at det er kjedelig å være hjemme så lenge uten at min kjære er her. :rødme: Savner ham veldig nå merker jeg, men nå er det bare 12 dager til vi sees igjen. *woop*

Jeg vet ikke hvor mye jeg får muligheten til å stikke innom her de neste 12 dagene, men jeg antar det kun blir litt sporadiske besøk. Derfor: ha noen fine uker alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh vent, hva skal du nå da? :huh:

*følger visst ikke så godt med*

Uansett: ha noen fine uker! Og kos deg med mannemann om 12 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææh vent, hva skal du nå da? :huh:

*følger visst ikke så godt med*

Uansett: ha noen fine uker! Og kos deg med mannemann om 12 dager!

Hihi, ikke no' spesielt. Bare på jobb. Jobber skift jeg nå, i Larvik. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Haha, da var det ikke så uforståelig likevel da! Måtte lete gjennom de siste par sidene har for å se om du skulle på ferie eller noe, men jeg fant jo ingen ting :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! Haha, da var det ikke så uforståelig likevel da! Måtte lete gjennom de siste par sidene har for å se om du skulle på ferie eller noe, men jeg fant jo ingen ting :fnise:

:fnise: Her blir det ikke ferie før om en måned. :dåne:

Vi er her når du er tilbake fra jobb vi :jepp:

:klemmer:

:klem:

:klemmer:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en liten tur. Fikk mensen i dag, noe som vil si at denne syklusen var maratonlang med hele 23 dager. :overrasket: Forstår ikke hvorfor den er så kort plutselig. :klø: Vi har uansett ikke fått prøvd under EL, så det var på ingen måte noen overraskelse at den kom.

I dag skal jeg handle inn til zebra bars-baking til mine roommates. Jeg fant nemlig en miksmaster i et skap og vips der var bakelysten kommet til østlandet også gitt. :sjenert::ler:

Årh, utrolig deilig med virkelig sommervær her. :sol: Da er det bare fryd og gammen å jobbe ute. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er virkelig deilig her på østlandet nå :hoppe: Kos deg med bakingen, må prøve disse zebra-bars'ene engang, høres så vanvittig gode ut :sikle:

Endret av Ananan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er virkelig deilig her på østlandet nå :hoppe: Kos deg med bakingen, må prøve disse zebra-bars'ene engang, høres så vanvittig gode ut :sikle:

Det er helt fantastisk. Er jo ikke vant til det jeg, som kommer fra det regntunge vestland. :fnise:

Ja, de bare MÅ du prøve. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare innom her og skryte litt av meg selv. :ler: Jeg hadde nemlig tre bøker og en cd i handlekurven min på play.com, jeg skulle til å trykke på checkout, men plutselig slo en tanke ned i hodet mitt: ''Trenger jeg virkelig enda flere bøker i min aldri-minkende samling?'' Og på mystisk vis flyttet musepekeren seg til krysset i høyre hjørne og vips! jeg er 200 kr rikere. Eller, jeg er ihvertfall ikke 200 kr fattigere. :fnise: Dagens positive handling. :happy:

Ellers er alt vel i Belle-huset. Jeg savner fremdeles min kjære noe innmari mye, men nå er det bare en uke til vi ser hverandre igjen. :hjerte: Ellers jobber, jobber og jobber jeg. Jeg koser meg veldig på jobb da, men jeg merker at det er utrolig slitsomt å jobbe sånn som jeg gjør. I går for eksempel, sovna jeg klokken halv 9. :sjenert:

Ha en strålende fredag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du var da :Nikke: Ikke alltid like lett å trykke på det lille krysset :sjenert:

Jeg ønsker meg også en slik kort syklus, slik at jeg kommer tilbake til normalen og at forsøket blir den uken jeg er satt opp på.

Kos deg med sommer :sol: , vi har en prøvesmak på det her i dag også :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vestlending som er flyttet til østlandet, og jeg må si jeg ikke savner regnet :fnise:

Flink som traff det lille krysset i hjørnet, så flink er ikke jeg :sjenert: samboer sukker oppgitt hver gang jeg får hentelapper i posten "kommer det flere bøker nå da" :ler:

Har forresten fått true blood bøkene nå. Er ikke kommet skikkelig i gang enda, lenge siden jeg har lest engelske bøker så merker det går litt tregt - men det går seg til etterhvert når jeg bare kommer inn i det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg var med i "jeg-digger-vampyrer"-gjengen, jeg også... :sjenert: MEN, jeg syns ikke det er noe interessant, så da får jeg heller bare lese litt om deres fascinasjon isteden :fnise:

Du, Belle, nå begynner jeg å bli mer enn lovlig nysgjerrig på disse Zebrabars'ene dine! Kan du legge ut oppskrift ? ( har du gjort det x antall ganger før, beklager jeg..... :fnise: )

Håper du har en god dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du var da :Nikke : Ikke alltid like lett å trykke på det lille krysset :sjenert :

Jeg ønsker meg også en slik kort syklus, slik at jeg kommer tilbake til normalen og at forsøket blir den uken jeg er satt opp på.

Kos deg med sommer :sol : , vi har en prøvesmak på det her i dag også :hoppe :

Hmmm, det er vel heller sjelden jeg finner det krysset altså. :fnise:

Krysser fingrer for at syklus klaffer for oss begge. :jepp:

Jeg er vestlending som er flyttet til østlandet, og jeg må si jeg ikke savner regnet :fnise :

Flink som traff det lille krysset i hjørnet, så flink er ikke jeg :sjenert : samboer sukker oppgitt hver gang jeg får hentelapper i posten "kommer det flere bøker nå da" :ler :

Har forresten fått true blood bøkene nå. Er ikke kommet skikkelig i gang enda, lenge siden jeg har lest engelske bøker så merker det går litt tregt - men det går seg til etterhvert når jeg bare kommer inn i det :jepp :

Været (og det faktum at det er mulig å være litt kulturell, selv på en søndag :ler: ) er jo en stor Oslo-bonus da. Men familie og venner hjemme gjør det litt vanskelig for meg å flytte så langt.

:fnise: Som regel er ikke jeg heller så flink til det. Jeg har bokdilla, men får aldri nok. :lol:

Så gøy. Håper du liker dem.

Skulle ønske jeg var med i "jeg-digger-vampyrer"-gjengen, jeg også... :sjenert : MEN, jeg syns ikke det er noe interessant, så da får jeg heller bare lese litt om deres fascinasjon isteden :fnise :

Du, Belle, nå begynner jeg å bli mer enn lovlig nysgjerrig på disse Zebrabars'ene dine! Kan du legge ut oppskrift ? ( har du gjort det x antall ganger før, beklager jeg..... :fnise : )

Håper du har en god dag! :klemmer :

:hakeslepp: Hvordan går det an å ikke like vampyrer? :fnise:

Zebra bars. :nigo: Veldig lettvinte og VELDIG gode. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en tur i Oslo fra lørdag til søndag og besøkte bestis. :happy: De hadde egentlig andre planer, men de ble kansellert så da slapp jeg å sitte ute på bondelandet i Larvik og lure på hva jeg skulle ta meg til i helgen. :fnise: Vi slappet av med vin og film på lørdag og i går besøkte vi to marked og hadde vin og øl klokken 1 på dagen. :ler: Veldig koselig. :rødme:

Ellers jobber jeg hele tiden. Været er jo som regel veldig bra, så det å jobbe ute blir bare deilig. :sol: Men nå gleder jeg meg sånn til å se min kjære igjen at jeg har helt vondt. På fredag når vi begge kommer hjem har vi ikke sett hverandre på 5 uker. :dåne:

Ha en herlig mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Hvordan går det an å ikke like vampyrer? :fnise:

Zebra bars. :nigo: Veldig lettvinte og VELDIG gode. :sikle:

Thanks! Skal testet ut til helgen! :jepp:

Tenk at du ikke har sett din kjære på 5 uker!!! :dåne:

Blir vel en koselig gjenforening når han endelig dukker opp, tenker jeg meg...:rødme:

Så koselig å være på besøk hos bestis! :hoppe:

Kjente jeg fikk lyst på et glass vin nå, jeg også... :sjenert: Må nok vente ganske mange måneder med det! :ler:

Ha en god dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg tror ikke PCen min har et sånt kryss, jeg :fnise:

Heh, vi er jo nesten jobbe-naboer vi nå. Jeg er jo i Sandefjord, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...