^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #1901 Del Skrevet 26. juni 2010 Kos deg masse med gamlekara i kveld! :nigo : Jeg måtte sladre til the J-man om hva du skulle se på, forresten ; ) Vi hadde en veldig koselig kveld i går. Jeg tenkte meg at han likte det på grunn av profilbildet hans. Jeg stod ikke opp før i ellevetiden i dag jeg heller, men jeg hadde ikke noe dårlig natt :fnise : Håret mitt begynte å vokse som ugress da jeg klippet det kort kort, nå fyker jeg til frisøren i tide og utide.. En dyr affære for meg som pleide å gå max en gang i året :sjenert : Jeg går fremdeles bare sånn en gang i året jeg. Kanskje ikke det beste for håret. :gjeiper: Men jeg tror jeg skal bli flinkere altså, ihvertfall dersom jeg skal beholde en frisyre over litt lengre tid. Jeg bestilte dem på engelsk, hørte de var best? :vetikke : gleder meg hvertfall til de kommer :hoppe : Nå har jeg ikke lest dem på norsk, men for meg er alt bedre på engelsk. Det er så mye som forsvinner i oversettelsene at jeg har sluttet helt å lese på norsk. Men du har noe å glede deg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #1902 Del Skrevet 26. juni 2010 Det ble visst litt for mye i går gitt. Men vi hadde det utrolig gøy da. Det er alltid så koselig å gjøre noe sosialt og treffe kollegaer utenom jobb sånn en gang i blant. I dag har jeg absolutt ingen planer og det skal bli deilig. Når jeg omsider blir i stand til det skal jeg komme meg på butikken og handle inn til god middag i kveld. Linsene funker som bare fy forresten. Det er så utrolig deilig å slippe å stresse med å ta dem av og på hele tiden. Nå er det lenge siden jeg har laget en positivliste, så here goes: - Bra kveld i går :happy: - God middag i kveld - - Jeg kan se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. juni 2010 Forfatter #1903 Del Skrevet 27. juni 2010 Da reiser jeg avgårde om mindre enn en time. Tiden hjemme går så utrolig fort, men jeg må innrømme at det er kjedelig å være hjemme så lenge uten at min kjære er her. :rødme: Savner ham veldig nå merker jeg, men nå er det bare 12 dager til vi sees igjen. *woop* Jeg vet ikke hvor mye jeg får muligheten til å stikke innom her de neste 12 dagene, men jeg antar det kun blir litt sporadiske besøk. Derfor: ha noen fine uker alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. juni 2010 #1904 Del Skrevet 27. juni 2010 Ææææh vent, hva skal du nå da? *følger visst ikke så godt med* Uansett: ha noen fine uker! Og kos deg med mannemann om 12 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #1905 Del Skrevet 28. juni 2010 Ææææh vent, hva skal du nå da? *følger visst ikke så godt med* Uansett: ha noen fine uker! Og kos deg med mannemann om 12 dager! Hihi, ikke no' spesielt. Bare på jobb. Jobber skift jeg nå, i Larvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. juni 2010 #1906 Del Skrevet 28. juni 2010 Åh! Haha, da var det ikke så uforståelig likevel da! Måtte lete gjennom de siste par sidene har for å se om du skulle på ferie eller noe, men jeg fant jo ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. juni 2010 #1907 Del Skrevet 28. juni 2010 Vi er her når du er tilbake fra jobb vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juni 2010 #1908 Del Skrevet 28. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1909 Del Skrevet 29. juni 2010 Åh! Haha, da var det ikke så uforståelig likevel da! Måtte lete gjennom de siste par sidene har for å se om du skulle på ferie eller noe, men jeg fant jo ingen ting Her blir det ikke ferie før om en måned. :dåne: Vi er her når du er tilbake fra jobb vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juni 2010 Forfatter #1910 Del Skrevet 29. juni 2010 Bare innom en liten tur. Fikk mensen i dag, noe som vil si at denne syklusen var maratonlang med hele 23 dager. Forstår ikke hvorfor den er så kort plutselig. :klø: Vi har uansett ikke fått prøvd under EL, så det var på ingen måte noen overraskelse at den kom. I dag skal jeg handle inn til zebra bars-baking til mine roommates. Jeg fant nemlig en miksmaster i et skap og vips der var bakelysten kommet til østlandet også gitt. Årh, utrolig deilig med virkelig sommervær her. Da er det bare fryd og gammen å jobbe ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 29. juni 2010 #1911 Del Skrevet 29. juni 2010 (endret) Ja det er virkelig deilig her på østlandet nå Kos deg med bakingen, må prøve disse zebra-bars'ene engang, høres så vanvittig gode ut Endret 29. juni 2010 av Ananan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1912 Del Skrevet 2. juli 2010 Ja det er virkelig deilig her på østlandet nå Kos deg med bakingen, må prøve disse zebra-bars'ene engang, høres så vanvittig gode ut Det er helt fantastisk. Er jo ikke vant til det jeg, som kommer fra det regntunge vestland. Ja, de bare MÅ du prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1913 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg måtte bare innom her og skryte litt av meg selv. Jeg hadde nemlig tre bøker og en cd i handlekurven min på play.com, jeg skulle til å trykke på checkout, men plutselig slo en tanke ned i hodet mitt: ''Trenger jeg virkelig enda flere bøker i min aldri-minkende samling?'' Og på mystisk vis flyttet musepekeren seg til krysset i høyre hjørne og vips! jeg er 200 kr rikere. Eller, jeg er ihvertfall ikke 200 kr fattigere. Dagens positive handling. :happy: Ellers er alt vel i Belle-huset. Jeg savner fremdeles min kjære noe innmari mye, men nå er det bare en uke til vi ser hverandre igjen. Ellers jobber, jobber og jobber jeg. Jeg koser meg veldig på jobb da, men jeg merker at det er utrolig slitsomt å jobbe sånn som jeg gjør. I går for eksempel, sovna jeg klokken halv 9. Ha en strålende fredag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. juli 2010 #1914 Del Skrevet 2. juli 2010 Så flink du var da Ikke alltid like lett å trykke på det lille krysset Jeg ønsker meg også en slik kort syklus, slik at jeg kommer tilbake til normalen og at forsøket blir den uken jeg er satt opp på. Kos deg med sommer , vi har en prøvesmak på det her i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 3. juli 2010 #1915 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg er vestlending som er flyttet til østlandet, og jeg må si jeg ikke savner regnet Flink som traff det lille krysset i hjørnet, så flink er ikke jeg samboer sukker oppgitt hver gang jeg får hentelapper i posten "kommer det flere bøker nå da" Har forresten fått true blood bøkene nå. Er ikke kommet skikkelig i gang enda, lenge siden jeg har lest engelske bøker så merker det går litt tregt - men det går seg til etterhvert når jeg bare kommer inn i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. juli 2010 #1916 Del Skrevet 4. juli 2010 Skulle ønske jeg var med i "jeg-digger-vampyrer"-gjengen, jeg også... MEN, jeg syns ikke det er noe interessant, så da får jeg heller bare lese litt om deres fascinasjon isteden Du, Belle, nå begynner jeg å bli mer enn lovlig nysgjerrig på disse Zebrabars'ene dine! Kan du legge ut oppskrift ? ( har du gjort det x antall ganger før, beklager jeg..... ) Håper du har en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1917 Del Skrevet 5. juli 2010 Så flink du var da :Nikke : Ikke alltid like lett å trykke på det lille krysset :sjenert : Jeg ønsker meg også en slik kort syklus, slik at jeg kommer tilbake til normalen og at forsøket blir den uken jeg er satt opp på. Kos deg med sommer :sol : , vi har en prøvesmak på det her i dag også :hoppe : Hmmm, det er vel heller sjelden jeg finner det krysset altså. Krysser fingrer for at syklus klaffer for oss begge. Jeg er vestlending som er flyttet til østlandet, og jeg må si jeg ikke savner regnet :fnise : Flink som traff det lille krysset i hjørnet, så flink er ikke jeg :sjenert : samboer sukker oppgitt hver gang jeg får hentelapper i posten "kommer det flere bøker nå da" :ler : Har forresten fått true blood bøkene nå. Er ikke kommet skikkelig i gang enda, lenge siden jeg har lest engelske bøker så merker det går litt tregt - men det går seg til etterhvert når jeg bare kommer inn i det :jepp : Været (og det faktum at det er mulig å være litt kulturell, selv på en søndag ) er jo en stor Oslo-bonus da. Men familie og venner hjemme gjør det litt vanskelig for meg å flytte så langt. Som regel er ikke jeg heller så flink til det. Jeg har bokdilla, men får aldri nok. Så gøy. Håper du liker dem. Skulle ønske jeg var med i "jeg-digger-vampyrer"-gjengen, jeg også... :sjenert : MEN, jeg syns ikke det er noe interessant, så da får jeg heller bare lese litt om deres fascinasjon isteden :fnise : Du, Belle, nå begynner jeg å bli mer enn lovlig nysgjerrig på disse Zebrabars'ene dine! Kan du legge ut oppskrift ? ( har du gjort det x antall ganger før, beklager jeg..... :fnise : ) Håper du har en god dag! :klemmer : Hvordan går det an å ikke like vampyrer? Zebra bars. Veldig lettvinte og VELDIG gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter #1918 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg var en tur i Oslo fra lørdag til søndag og besøkte bestis. :happy: De hadde egentlig andre planer, men de ble kansellert så da slapp jeg å sitte ute på bondelandet i Larvik og lure på hva jeg skulle ta meg til i helgen. Vi slappet av med vin og film på lørdag og i går besøkte vi to marked og hadde vin og øl klokken 1 på dagen. Veldig koselig. :rødme: Ellers jobber jeg hele tiden. Været er jo som regel veldig bra, så det å jobbe ute blir bare deilig. Men nå gleder jeg meg sånn til å se min kjære igjen at jeg har helt vondt. På fredag når vi begge kommer hjem har vi ikke sett hverandre på 5 uker. :dåne: Ha en herlig mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. juli 2010 #1919 Del Skrevet 5. juli 2010 Hvordan går det an å ikke like vampyrer? Zebra bars. Veldig lettvinte og VELDIG gode. Thanks! Skal testet ut til helgen! Tenk at du ikke har sett din kjære på 5 uker!!! :dåne: Blir vel en koselig gjenforening når han endelig dukker opp, tenker jeg meg...:rødme: Så koselig å være på besøk hos bestis! Kjente jeg fikk lyst på et glass vin nå, jeg også... Må nok vente ganske mange måneder med det! Ha en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. juli 2010 #1920 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg tror ikke PCen min har et sånt kryss, jeg Heh, vi er jo nesten jobbe-naboer vi nå. Jeg er jo i Sandefjord, hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå