Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Jeg pleier stadig vekk å ta med bilder jeg :jepp: Da har de noe å se etter, og det er lettere å tolke et bilde enn mange tanker vi sier og prøver å forklare når en sitter der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom en liten tur før jeg fyker på trening. Det skal bli godt å få trent litt nå kjenner jeg - det er leeeenge siden sist. Jeg tror også jeg skal få skvist inn favorittreningstimen min på søndag før jeg reiser. :jepp:

Ellers ingen planer i dag annet enn at jeg skal bestille time til frisøren. Jeg har så lyst til å klippe meg sånn. :rødme: Men blir det teit å ta med bilde til frisøren? :sjenert:

Ha en fin torsdag alle sammen! :trene:

God torsdagsmorgen!! ( ja, Belle! Morgen! :fnise: )

Syns frisyren var kjempefin! Jeg tar alltid med inspirasjonsbilde til frisøren når jeg skal bytte sveis :jepp:

Håper du blir fornøyd! :) Jeg hadde verdens verste lærling til å klippe meg forrige gang; tok dritlang tid og klippen ble håpløs :kjefte:

Er ikke alltid at billig er best, nei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier stadig vekk å ta med bilder jeg :jepp: Da har de noe å se etter, og det er lettere å tolke et bilde enn mange tanker vi sier og prøver å forklare når en sitter der :)

God torsdagsmorgen!! ( ja, Belle! Morgen! :fnise: )

Syns frisyren var kjempefin! Jeg tar alltid med inspirasjonsbilde til frisøren når jeg skal bytte sveis :jepp:

Håper du blir fornøyd! :) Jeg hadde verdens verste lærling til å klippe meg forrige gang; tok dritlang tid og klippen ble håpløs :kjefte:

Er ikke alltid at billig er best, nei... :sjenert:

Da har jeg printet ut bilde og er straks på vei til frisøren. :redd::bond: Ble veldig fornøyd sist jeg var der, så jeg håper jeg får samme dama. Uæææææh!

For å forklare, så er den frisyren KORT for min del. Jeg tror aldri jeg har hatt så kort hår i hele mitt liv, men jeg tror min ansiktsform passer det. :sjenert: Uansett, håret mitt vokser som ugress, så dersom jeg er misfornøyd vil nok lengden være ute om noen måneder igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til frisøren i dag. :jepp: Litt spent, for siden frisøren "min" flyttet så må jeg begynne et nytt sted.

Kan være lurt å ta med bilde. :Nikke: Håper du blir fin og fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir helt sikkert helt smashing :jepp :

:sjenert: Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd. :jepp:

Jeg skal også til frisøren i dag. :jepp : Litt spent, for siden frisøren "min" flyttet så må jeg begynne et nytt sted.

Kan være lurt å ta med bilde. :Nikke : Håper du blir fin og fornøyd. : )

Skummelt altså. Jeg har aldri hatt en fast frisør faktisk, men jeg tror nok jeg skal begynne å gå til hun jeg var hos i dag. :hjerte:

--

Altså; veldig fornøyd. Veldig kort, men jeg synes det passet fint. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du ble fornøyd med hårklippen :tommel:

Så dere nevnte Gilmore Girls, jeg så alle 7 sesongene tidligere i år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du ble fornøyd med hårklippen :tommel:

Så dere nevnte Gilmore Girls, jeg så alle 7 sesongene tidligere i år ;)

Godt ut i 5. sesong nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LANGT hår!? :hakeslepp: Og her har jeg gått rundt og trodd at du har kort, piggete, lysebrunt hår, liksom. :fnise:

Frisyren var jo kjempefin! :jepp: Og tips: dte går an å be om å få en bestemt frisør når du bestiller time. Men da må du jo huske hva hun heter, da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LANGT hår!? :hakeslepp: Og her har jeg gått rundt og trodd at du har kort, piggete, lysebrunt hår, liksom. :fnise:

:ler: Hvis det er på grunn av avataren hennes, så tror du vel at jeg har langt, svart hår, da ? Og du har rosa???? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du er fornøyd :jepp :

:jepp: Veldig fornøyd.

Så bra du ble fornøyd med hårklippen :tommel :

Så dere nevnte Gilmore Girls, jeg så alle 7 sesongene tidligere i år ; )

Årh, det er så gøy å se gamle serier om igjen. :hoppe:

LANGT hår!? :hakeslepp : Og her har jeg gått rundt og trodd at du har kort, piggete, lysebrunt hår, liksom. :fnise :

Frisyren var jo kjempefin! :jepp : Og tips: dte går an å be om å få en bestemt frisør når du bestiller time. Men da må du jo huske hva hun heter, da :lol :

:fnise: Jepp, langt. Akkurat nå hadde jeg til nedenfor puppene. I fjor da vi giftet oss hadde jeg ned til rompa. :overrasket: Som sagt vokser håret mitt veldig fort så jeg rekker på en måte aldri å nyte en frisyre før den er vokst ut igjen. :ler:

Jeg merket meg faktisk navnet på hun som klippet meg i dag. En annen ting med henne var at hun ikke snakket mens hun klippet. Utrolig deilig å slippe å tørrprate i all evighet. :rødme:

:ler : Hvis det er på grunn av avataren hennes, så tror du vel at jeg har langt, svart hår, da ? Og du har rosa???? :jepp :

:ler: Jeg tror jeg uansett har sett for meg deg med mørk, halvlangt hår. Jeg har allerede sett Pingtings hårtupper (og pupper :hoho: ). Det er ihvertfall ikke rosa. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, har hatt en skikkeligt dårlig natt i natt og stod ikke opp før nå nettopp. :natti: Jaja, kanskje like greit siden jeg skal spise middag med jobben i kveld. *woop* Det er ''gamlejobben'', altså det kontoret hvor vi kun er fire stk - 3 stk middelaldrende mannfolk og meg. :fnise: Til tross for aldersforskjellene har vi et utrolig godt miljø, så jeg gleder meg veldig. :hoppe:

Jeg tror også jeg skal få døgnlinsene mine i dag. Optikeren skulle bestille, men dersom de ikke kom innen i dag (noe de ikke har gjort) skulle jeg få noen som var nesten sånn som jeg skulle ha dem. Prøvelinser, fordi jeg skal reise på jobb på søndag. Jeg skal ringe dem om en halvtimes tid.

Ellers ingen planer. Været er dårlig så jeg benker meg nok fremfor dataen i dag også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du ble fornøyd med hårklippen :jepp: Jeg har også sånt hår som vokser som ugress, synes det er fryktelig irriterende jeg da :filer:

Jeg har forresten bestilt meg true blood bøkene nå, inspirert av deg ;) håper jeg liker dem bare :fnise:

GOD HELG! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du ble fornøyd med hårklippen :jepp: Jeg har også sånt hår som vokser som ugress, synes det er fryktelig irriterende jeg da :filer:

Jeg har forresten bestilt meg true blood bøkene nå, inspirert av deg ;) håper jeg liker dem bare :fnise:

GOD HELG! :goodbye:

Det er vel både/og med ugresshår. :fnise:

Næh, så gøy da. :happy: Som sagt: de er ikke noen litterære mesterverk, men de er så gøyale å lese. Har du bestilt dem på engelsk eller norsk?

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var linsene på (tror det må være som sykling, for jeg brukte bare 5-10 minutter på å få dem på *imponert over seg selv* ), håret slått ut (herlig med ny og kort klipp - da slipper jeg å ha fire ulike produkter i håret kun for å få det til å holde seg fint) og taxi bestilt. Gleder meg veldig til kamskjell, biff og crême brulée. Mmmmmmm. :sikle:

Nå skal jeg kose meg med en episode av Invader Zim før taxien kommer. Ha en kjempefin kveld alle sammen! :klem:

PS! Det er vel normalt å kjenne ''kantene'' på linsene i starten? :klø: Og hva om jeg har tatt dem på feil vei? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse med gamlekara i kveld! :nigo:

Jeg måtte sladre til the J-man om hva du skulle se på, forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stod ikke opp før i ellevetiden i dag jeg heller, men jeg hadde ikke noe dårlig natt :fnise:

Håret mitt begynte å vokse som ugress da jeg klippet det kort kort, nå fyker jeg til frisøren i tide og utide.. En dyr affære for meg som pleide å gå max en gang i året :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel både/og med ugresshår. :fnise:

Næh, så gøy da. :happy: Som sagt: de er ikke noen litterære mesterverk, men de er så gøyale å lese. Har du bestilt dem på engelsk eller norsk?

God helg til deg også!

Jeg bestilte dem på engelsk, hørte de var best? :vetikke: gleder meg hvertfall til de kommer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...