Sequax Skrevet 20. juni 2010 #1861 Del Skrevet 20. juni 2010 Nå har sola heldigvis titta fram igjen!! Nei, Pusilus, det regnet ditt kan du ha for deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #1862 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg håper på at syklusene mine holder seg stabile, og da skal jeg ha mensen midt i - mot slutten av august. Foreløpig innsetting er satt i uke 35 aug/sept. Jeghar troen på at vi klarer det denne gangen :Nikke : Heldig du som har :sol : og sommer, her var det tilbake med buff under sykkelhjelmen (kald vind og overskyet) Mhm, jeg også. Skal se vi er helt synkroniserte nå. Brrr, jeg kjenner godt til den vinden altså, her jeg er fra. Ja, du har helt rett....vi HADDE sommer her på østlandet...en stakket stund!!! Nå er det regn og blåst og strøm som går :snurt : Oi, da var det kanskje greit at jeg reiste hjem på fri en uke. Jeg kan by på 5-6 grader og nesten sideveis regn. Fritt frem, det er bare å ta det med seg en annen plass :Nikke : Æsj, godt jeg ikke bor der du bor pusilus. Nå har sola heldigvis titta fram igjen!! :briller : Nei, Pusilus, det regnet ditt kan du ha for deg selv! :ler : Her hjemme også er det strålende i dag. Litt kald vind da, men det kan vi leve med. Veldig enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. juni 2010 Forfatter #1863 Del Skrevet 20. juni 2010 Da var jeg endelig hjemme igjen. Har hatt det veldig travelt denne helgen så jeg har ikke fått tid til å komme innom. På fredag besøkte jeg bestis - som var hjemme kun for et par dager - rett etter at jeg hadde landet. I går fikk jeg endelig sett første episode i sesong 3 av True Blood ( Alexander Skarsgård kan komme til meg når som helst ), jeg, søster og venninne var på kjøpesenter og så for jeg og kompis på klassevors. Etter det var det jo reunion sammen med hele kullet vårt til langt på natt. Tror jeg var hjemme i 4-tiden. Derfor er jeg skikkelig sjokkert over å være i så god form som jeg er i dag. I dag tror jeg planen blir kino med kompis og venninne og ellers bare avslappings. Jeg fikk nemlig den nyeste True Blood-boken i posten i går så nå har jeg store planer om å krype tilbake til senga og ligge der og lese. :rødme: Åh, jeg må bare få si at jeg er SÅÅÅÅÅÅ misunnelig på min kjære som er i Singapore nå. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. juni 2010 #1864 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Så gøy med klassereunion! Har ikke noe særlig sans for vampyrer, jeg...kjøpte de tre første bøkene av Twilight, men har bare slitt meg igjennom den første ( som er sååååååååå bra, i følge venninnene mine... :omg: ) Nei, fysjom!! Singapore er konge! Var der for noen år siden! Men vaaaaarmt....Nesten rett på ekvator... Edit: måtte legge til en liten kommentar angående Singapore Endret 20. juni 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 20. juni 2010 #1865 Del Skrevet 20. juni 2010 Reunion er moro! hvertfall den vi hadde.... Vurdere å gå til innkjøp av disse bøkene selv, hører jo så mye om dem. Elsker å lese men lenge siden jeg har lest en bok som virkelig har vært bra. Vet ikke helt om vampyrer er noe for meg, men det er gjerne verdt et forsøk? Og ja tenk å være i Singapore nå, det hadde ikke vært feil det nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #1866 Del Skrevet 21. juni 2010 Så gøy med klassereunion! :hoppe : Har ikke noe særlig sans for vampyrer, jeg...kjøpte de tre første bøkene av Twilight, men har bare slitt meg igjennom den første ( som er sååååååååå bra, i følge venninnene mine... :omg : ) Nei, fysjom!! :rolleyes : Singapore er konge! Var der for noen år siden! : ) Men vaaaaarmt....Nesten rett på ekvator... Edit: måtte legge til en liten kommentar angående Singapore ; ) Kjempegøy! Skriiiik! IKKE putt Twilight-mørja i samme kategori som alle andre vampyrbøker. Jeg elsker jo alt som har med vampyrer å gjøre - bortsett fra Twilight og Anne Rice - så True Blood er veldig tingen for meg. :rødme: Det hadde vært SÅ utrolig gøy å besøkt ham. *sukk* 31 grader var det visst når han landet. Og med utrolig høy luftfuktighet. Reunion er moro! :jepp : hvertfall den vi hadde.... ; ) Vurdere å gå til innkjøp av disse bøkene selv, hører jo så mye om dem. Elsker å lese men lenge siden jeg har lest en bok som virkelig har vært bra. Vet ikke helt om vampyrer er noe for meg, men det er gjerne verdt et forsøk? :ler : Og ja tenk å være i Singapore nå, det hadde ikke vært feil det nei! Veldig moro. True Blood-bøkene (eller Sookie Stackhouse-bøkene som de egentlig heter) er jo ikke akkurat noen litterære mesterverk, de er bare gøy å lese. Litt action, litt sex og mye vampyrer. *mmm* *drømme seg bort til Singapore* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #1867 Del Skrevet 21. juni 2010 I dag er jeg på besøk på gamlejobben. Jeg kom visst litt tidlig for sjefen kommer ikke før klokken halv 10. Jaja, da får jeg avspasert litt KG-tid. Dagen i går var bare sløøøøv. Jeg og søster sov hjemme hos mamma et par timer, vi leste hver sin True Blood-bok (hun er ikke kommet så langt som meg) før jeg gikk på kino med venninne. Vi så Sex & Singelliv enda en gang og den var like bra denne gangen. :rødme: Gleder meg allerede til 3'ern kommer. I dag var planen at jeg skulle være med som moralsk støtte når kompis skulle tatovere seg, men det ser visst ikke ut til å bli noe av. Trist for ham, for han hadde gledet seg sånn. Håper uansett det går i orden da. Ellers må jeg rydde hjemme i dag. Hverken jeg eller min kjære har vært noe særlig hjemme siden bryllupet forrige helg så ryddings trengs definitivt. Og så kommer jo ny episode av True Blood i dag. *woot* Ha en strålende dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. juni 2010 #1868 Del Skrevet 21. juni 2010 Vampyrer er da kult! Likte Anne Rice da jeg var 14 og smågoth, men lurer nå på om jeg ville syntes det samme i dag, hehe. Har du sett La den rette komme inn, forresten? Den er jo så utradisjonell som en vampyrfilm kan få blitt, men utrolig kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #1869 Del Skrevet 21. juni 2010 Vampyrer er da kult! Likte Anne Rice da jeg var 14 og smågoth, men lurer nå på om jeg ville syntes det samme i dag, hehe. Har du sett La den rette komme inn, forresten? Den er jo så utradisjonell som en vampyrfilm kan få blitt, men utrolig kul! Blerh, klarte ikke å komme meg gjennom den første boken engang jeg. Det er en av de få bøkene jeg noen gang har avbrutt. Åh, den har jeg kjempelyst til å se, men jeg har aldri fått somlet meg til å gjøre det. *løper inn og laster ned med én gang* Takk for påminnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. juni 2010 #1870 Del Skrevet 21. juni 2010 Kan ikke klandre deg! Hurraaa, jeg minnet deg på å se en fantastisk film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 23. juni 2010 #1871 Del Skrevet 23. juni 2010 Babybelle 1.0 :rødme: Sååå søtt!! Aaaaw, helt enig!! Og Belle, det skulle bare MANGLE at det monsteret i magen er tilstede. Jeg kjenner allerede et minimonster vokse fram i magen, særlig når folk rundt meg blir gravid i hytt og pine, og jeg er bare i pp2...!!! Du får ha en fin sommer videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juni 2010 #1872 Del Skrevet 23. juni 2010 True Blood! :rødme: Hvor får du lastet ned sesong 3? Jeg er helt håpløs på nedlasting, men akkurat True Blood er verdt å sette seg inn i tekniske finurligheter for!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1873 Del Skrevet 23. juni 2010 Kan ikke klandre deg! ; ) Hurraaa, jeg minnet deg på å se en fantastisk film! :bolledeig : Det var godt noen er enig med meg. Jeg har følt meg som DEN dusten, for de bøkene skal liksom være så gode. Takketakk. Nå er den nedlastet og venter bare på å bli sett. Aaaaw, helt enig!! : ) Og Belle, det skulle bare MANGLE at det monsteret i magen er tilstede. Jeg kjenner allerede et minimonster vokse fram i magen, særlig når folk rundt meg blir gravid i hytt og pine, og jeg er bare i pp2...!!! :ler : Du får ha en fin sommer videre! ; ) Det er jammen meg godt det ikke bare er meg. Det var faktisk verre før. Nå er det blitt litt apatisk (og kynisk) tror jeg. Takk, til deg også. True Blood! :rødme : Hvor får du lastet ned sesong 3? Jeg er helt håpløs på nedlasting, men akkurat True Blood er verdt å sette seg inn i tekniske finurligheter for!! :tommelopp : Elsker det. Man får lastet det ned på helt vanlige torrentsider, som for eksempel isohunt.com. Da trenger du i tillegg å laste ned et torrentprogram som mikrotorrent (my-torrent) og helst ha vlc media player (den tar det meste). Det er bare å google i vei så fikser det seg nesten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #1874 Del Skrevet 23. juni 2010 Ah, friuke er herlig. I går var jeg på linsekontroll. Jeg har hatt linser før men det dabbet liksom bare av. Jeg har ikke så veldig dårlig syn da, men dårlig (og nærsynt) nok til at jeg er nødt til å ha briller i lomma i den nye jobben hvor jeg er nødt til å se en liten stolpe 100 meter unna. Senest på fredag skulle de komme. Døgnlinsene mine. :rødme: Så jeg slipper å lære meg å ta de på atter en gang. Å ta dem av var overraskende enkelt synes jeg. I går kveld hadde jeg, søster og mamma jentekveld. Vi lagde salat (flinke-oss), så på The Holiday og spiste blåbær og bringebær. I tillegg har jeg nå lært å hekle. Ingen planer i dag. Jeg har begynt å se The L Word fra scratch, så det blir nok noen timer på sofaen i dag ja. Ha en strålende onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juni 2010 #1875 Del Skrevet 23. juni 2010 Takk for info!! Nå blir gubben glad og, han også er skikkelig fan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. juni 2010 #1876 Del Skrevet 23. juni 2010 Innom og hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. juni 2010 #1877 Del Skrevet 23. juni 2010 Hekle Belle , så artig. Jeg skal sette meg ned med det senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. juni 2010 #1878 Del Skrevet 24. juni 2010 Linser er utrolig greit å ha Jeg fant noen linser fra i fjor sommer som jeg har spart til sommerens føsrte måned nå, så da får jeg gjerne komme meg på linsekontroll jeg også slik at jeg får en nye ladning linser snart jeg også Jeg er helt hektet på Gilmore Girls om dagen, har snart sett 2 sesonger på like mange uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1879 Del Skrevet 24. juni 2010 Takk for info!! :tommelopp : Nå blir gubben glad og, han også er skikkelig fan! Ingen årsak. Nå kan dere jo laste ned alt annet også. Innom og hilser på! :vinke : Hekle Belle :hoppe : , så artig. Jeg skal sette meg ned med det senere i dag :Nikke : Ja, det var kjempegøy. Jeg lærte meg sånn basic rett frem og staver. Men jeg har enda problem med å ikke få remsen til å minke med én maske hver runde da. Linser er utrolig greit å ha :jepp : Jeg fant noen linser fra i fjor sommer som jeg har spart til sommerens føsrte måned nå, så da får jeg gjerne komme meg på linsekontroll jeg også slik at jeg får en nye ladning linser snart jeg også : ) Jeg er helt hektet på Gilmore Girls om dagen, har snart sett 2 sesonger på like mange uker :sjenert : Mhm, det er kjempegreit. Spesielt når jeg får sånne som jeg slipper å ta ut og inn på en måned. Åh, Gilmore Girls. :rødme: Det er så herlig. Jeg har sett 1,5 sesong av The L Word på 4 dager jeg. Men så har jeg jo fri hele dagene også da. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #1880 Del Skrevet 24. juni 2010 Innom en liten tur før jeg fyker på trening. Det skal bli godt å få trent litt nå kjenner jeg - det er leeeenge siden sist. Jeg tror også jeg skal få skvist inn favorittreningstimen min på søndag før jeg reiser. Ellers ingen planer i dag annet enn at jeg skal bestille time til frisøren. Jeg har så lyst til å klippe meg sånn. :rødme: Men blir det teit å ta med bilde til frisøren? Ha en fin torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå