Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jupp! :danse :

Jeg skjønner godt at du blir deppa av all nedgangen du har opplevd i det siste. Hvem ville vel ikke blitt det ??? I tillegg popper det jo opp nye graviditesdagbøker hele tiden... :sjenert :

Ikke gi opp håpet! Snart sitter du i saksa med graviditetsbok på KG du også :smilyblomst :

Blir spennende med Eggbert 4.0 ( eller var det 5.0 ) i august!!

:klem :

Huff, ja. Det blir litt vanskelig når plutselig 3-4 graviddagbøker dukker opp samtidig. :sjenert: Men jeg er jo veldig glad på deres vegne da! :klem: Det tar bare litt tid å svelge skuffelsen, misunnelsen og generelt monsteret i magen. :lol:

:jepp: Eggbert 4.0 kommer forhåpentligvis i august. :rødme:

Skjønner godt at du gleder deg til å se din kjære igjen i morgen :strix :

I daaaaaag! :strix: Årh, nå gleder jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at du får se din kjære i dag! Min kommer hjem neste uke og jeg gleder meg sånn :rødme:

Gjensynsglede er herlig! :)

Synes det virker som du er utrolig flink til å takle monsteret i magen. Det er helt naturlig å synes det er leit og urettferdig at det ikke ordner seg for dere når det gjør det for så mange andre. Men plutselig er det deres tur! :jepp:

Du kommer til å ha mange som gleder seg utrolig mye på dine vegne når den dagen kommer! :Nikke:

Ønsker deg en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å være misunnelig ihvertfall, det er veldig naturlig i den situasjonen. Det betyr jo bare at det er noe du vil veldig sterkt selv, og det er jo ikke noe rart :)

Kos deg med din kjære! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt gave av bestemoren din! Kjenner jeg ble litt rørt jeg også! :)

Skjønner godt du er litt smådeppet for tiden... Men sommeren er i det minste en lys og fin årstid som jeg alltid synes går kjempefort, så forhåpentligvis går tiden fort frem mot august og nytt forsøk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ja. Det blir litt vanskelig når plutselig 3-4 graviddagbøker dukker opp samtidig. :sjenert: Men jeg er jo veldig glad på deres vegne da! :klem: Det tar bare litt tid å svelge skuffelsen, misunnelsen og generelt monsteret i magen. :lol:

:jepp: Eggbert 4.0 kommer forhåpentligvis i august. :rødme:

Skjønner jeg veldig godt :sukk: OG: du har lov til å føle disse "monster"-følelsene, og jeg er helt sikker på at jeg hadde hatt det akkurat som deg i lik situasjon.

Nesten så jeg hadde litt dårlig samvittighet for å åpne graviditetsdagboka mi, med tanke på deg :sukk: Men jeg vet selvfølgelig at du også er glad på mine vegne! :jepp:

Fire er et godt tall; vi satser på at den Eggberten har bein i nesa og klamrer seg fast inni hula di!! :klemmer:

( ingen graviditetsdagbok kommer til å være morsommere å følge enn nettopp DIN! Gleder meg allerede!! :strix: )

Ha en herlig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

( ingen graviditetsdagbok kommer til å være morsommere å følge enn nettopp DIN! Gleder meg allerede!! :strix: )

:jepp: Vi er mange som gleder oss til den dagen du får positiv test. :rødme: Sommeren kommer nok til å gå veldig fort, men sett deg ned med et glass med noe godt i og nyt den også. :)

Håper du og din kjære hadde en koselig helg. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos at du får se din kjære i dag! Min kommer hjem neste uke og jeg gleder meg sånn :rødme :

Gjensynsglede er herlig! : )

Synes det virker som du er utrolig flink til å takle monsteret i magen. Det er helt naturlig å synes det er leit og urettferdig at det ikke ordner seg for dere når det gjør det for så mange andre. Men plutselig er det deres tur! :jepp :

Du kommer til å ha mange som gleder seg utrolig mye på dine vegne når den dagen kommer! :Nikke :

Ønsker deg en kjempefin helg! :klem :

Det er ingenting som er så herlig som å se sin kjære igjen etter lang tid fra hverandre. :rødme: Jeg liker egentlig den jobben han har, for da får jeg tid til å savne ham. :sjenert:

Jeg prøver så godt jeg kan ihvertfall. Det å holde seg litt borte fra KG til jeg har blitt vant med tanken på at ''alle plutselig er blitt gravide'' hjelper godt på. :Nikke:

Håper du har hatt en koselig da med din kjære i dag :strix :

:strix:

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å være misunnelig ihvertfall, det er veldig naturlig i den situasjonen. Det betyr jo bare at det er noe du vil veldig sterkt selv, og det er jo ikke noe rart : )

Kos deg med din kjære! :strix :

Det er ihvertfall ikke spørsmål om Eggbert X er ønsket. :fnise:

Så søt gave av bestemoren din! Kjenner jeg ble litt rørt jeg også! : )

Skjønner godt du er litt smådeppet for tiden... Men sommeren er i det minste en lys og fin årstid som jeg alltid synes går kjempefort, så forhåpentligvis går tiden fort frem mot august og nytt forsøk :klemmer :

:grine: Kjempefiiiin.

Jada, sommeren er ikke den verste tiden på året å være smådeppa innimellom. Nå jobber jeg jo på østlandet også, og i motsetning til på vestlandet så slipper jeg unna det aller verste regnet. :fnise:

Skjønner jeg veldig godt :sukk : OG: du har lov til å føle disse "monster"-følelsene, og jeg er helt sikker på at jeg hadde hatt det akkurat som deg i lik situasjon.

Nesten så jeg hadde litt dårlig samvittighet for å åpne graviditetsdagboka mi, med tanke på deg :sukk : Men jeg vet selvfølgelig at du også er glad på mine vegne! :jepp :

Fire er et godt tall; vi satser på at den Eggberten har bein i nesa og klamrer seg fast inni hula di!! :klemmer :

( ingen graviditetsdagbok kommer til å være morsommere å følge enn nettopp DIN! Gleder meg allerede!! :strix : )

Ha en herlig søndag!

Nei huff, då må ikke ha dårlig samvittighet altså. Jeg er veldig glad på deres vegne og dette går heeelt fint. :kose:

Jepp. Eggbert 4.0 skal bli BabyBelle 1.0 :ler:

Oi, nå fikk jeg litt prestasjonsangst. :sjenert:

:jepp : Vi er mange som gleder oss til den dagen du får positiv test. :rødme : Sommeren kommer nok til å gå veldig fort, men sett deg ned med et glass med noe godt i og nyt den også. : )

Håper du og din kjære hadde en koselig helg. :hjerte :

Meg inkludert. :fnise: Og jeg har allerede nytt mine første par-tjue glass med noe godt i. :lol:

:jepp: Kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en kortkort tur. Helgen ble prioritert til å tilbringe tid sammen med min kjære. :rødme:

Jeg har det veldig travelt på jobb for tiden. I dag har jeg blant annet klatret opp og ned det samme fjellet minst 4 ganger. Ikke tull. :ler: Jeg har nemlig funnet ut at jeg har gratis trening. Eller rettere sagt: betalt trim. :fnise:

Til vi sees igjen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babybelle 1.0 :rødme: Sååå søtt!!

Jah, signerer! *smelt*

:sjenert::fnise: Gleder meg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaaa. Vi får heller satse på pusilus-Belletvillinger siden Honning var så teit og fikk det til å funke på første forsøk. :fnise:

Jeg må innrømme at det skal bli deilig med en hormonfri sommer, men jeg vil jo heller bare ha kjørt på med en gang.

Krysser fingrene for at det blir pusilus-Belletvillinger :Nikke:

Jeg vil aller helst kjøre på med en gang jeg også, men det funker dårlig siden det er ferie på IVF´en i juli :sjenert:

Nå håper jeg bare at sommeren og varmen kommer hit.

:klem:

Gratulerer med overstått forresten :klemmer: Litt sent ute, men jeg har jo knapt hatt nett-tilgang de siste 12 dagene..

Bestemoren din er kjempesøt :Nikke:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også!!! :klemme :

:kose:

Krysser fingrene for at det blir pusilus-Belletvillinger :Nikke :

Jeg vil aller helst kjøre på med en gang jeg også, men det funker dårlig siden det er ferie på IVF´en i juli :sjenert :

Nå håper jeg bare at sommeren og varmen kommer hit.

:klem :

Gratulerer med overstått forresten :klemmer : Litt sent ute, men jeg har jo knapt hatt nett-tilgang de siste 12 dagene..

Bestemoren din er kjempesøt :Nikke :

Åååhh, det hadde vært fantastisk fint. :rødme: Det er IVF-ferie i juli her også, men jeg mistenker at jeg får mensen sent i juli og at jeg må vente til slutten på august før jeg kan begynne på puregon. :dry: Jaja, vi får nyte sommeren (for her på østlandet er det definitivt sommer nå :sol: ) som hormonfrie. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom en liten tur i dag også. Jeg reiser hjem på fredag (og er hjemme i 9 dager) så da blir både min dagbok og deres dagbøker litt mer besøkt enn hva de har vært i det siste. :sjenert:

Hei og hopp. :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på at syklusene mine holder seg stabile, og da skal jeg ha mensen midt i - mot slutten av august. Foreløpig innsetting er satt i uke 35 aug/sept. Jeghar troen på at vi klarer det denne gangen :Nikke:

Heldig du som har :sol: og sommer, her var det tilbake med buff under sykkelhjelmen (kald vind og overskyet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har helt rett....vi HADDE sommer her på østlandet...en stakket stund!!! Nå er det regn og blåst og strøm som går :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan by på 5-6 grader og nesten sideveis regn. Fritt frem, det er bare å ta det med seg en annen plass :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...