^^Belle^^ Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #1821 Del Skrevet 5. juni 2010 Oi, jeg må bare fortelle dere om gaven jeg fikk fra bestemor. Hun er dement - i det tidlige stadiet - og bor på sykehjem fordi hun sitter i rullestol og bestefar ikke har mulighet til å passe på henne hele tiden. Hun er litt tussete, men det går greit enda ihvertfall. Uansett, hun hadde vært og handlet gave til meg helt alene. Altså, hun hadde vel en sykepleier med seg eller noe, men hun hadde kommet på det helt selv. Til og med bestefar måtte presisere (stolt som en hane) at dette var noe han ikke hadde vært med på. Og inn kom hun med tre nyyyydelige roser. Jeg, hormonell som jeg er for tiden, brøt nesten ut i krampegråt. Årh, for en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. juni 2010 #1822 Del Skrevet 5. juni 2010 Næh, har vi bursdag bare tre dager fra hverande? Kule damen. Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. juni 2010 #1823 Del Skrevet 5. juni 2010 Høres helt fantastisk ut Og snille søte bestemoren din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. juni 2010 #1824 Del Skrevet 6. juni 2010 For en fin bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. juni 2010 #1825 Del Skrevet 6. juni 2010 Så kjempekoselig av besta!!! Her får du en fra meg også: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #1826 Del Skrevet 6. juni 2010 Næh, har vi bursdag bare tre dager fra hverande? Kule damen. Gratulerer med dagen! :nigo : Jepp, juni er måneden vet du. Høres helt fantastisk ut Og snille søte bestemoren din :klemmer : Ja, hun er kjempesnill. :rødme: For en fin bursdag! :hoppe : Kjempefin! Så kjempekoselig av besta!!! Her får du en fra meg også: :dagens-rose : :danse : Å, tusen takk for fin rose du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #1827 Del Skrevet 6. juni 2010 Innom for siste gang på sånn ca. 12 dager. Mest sannsynligvis. :dåne: Reiser på jobb om en times tid og forbereder meg på de kommende abstinensene. Neida, SÅ avhengig er jeg ikke. Men internett er gøy å ha da... Jeg har lastet ned mangemange episoder av House og Smallville så nå er jeg klar til togturen til Larvik også. Kanskje jeg klarer å snike meg innom noen dager, men dersom jeg ikke får mulighet: ha noen kjempeherlige uker alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 6. juni 2010 #1828 Del Skrevet 6. juni 2010 Vi snakkes når du kommer tilbake! God tuuuuuuur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 6. juni 2010 #1829 Del Skrevet 6. juni 2010 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. juni 2010 #1830 Del Skrevet 6. juni 2010 God tur Håper du får noen flotte uker med strålende sol Snakkes når du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #1831 Del Skrevet 7. juni 2010 Vi snakkes når du kommer tilbake! God tuuuuuuur!! :tog : :hallo : God tur! : ) God tur : ) Håper du får noen flotte uker med strålende sol :jepp : Snakkes når du er tilbake! :klemmer : Hmmm, internettpausen ble visst en smule kortere enn forventet. Rolig på jobb i dag, så jeg har stjålet internettet til en kollega - atter en gang. Togturen i går var bare helt fantastisk. NSB Komfort = himmelen. Nesten. Tiden går så utrolig fort når man kan se noen episoder av en serie. I tillegg hadde jeg kjøpt meg fox og nox og storkoste meg helt alene i vognen. :rødme: Været er jo helt fantastisk fint i dag, noe som jo er veldig gøy når man jobber ute nesten hele dagen. Bortsett fra at jeg kommer til å enten a) få t-skjorteermer eller b) kun bli brun på hendene. Men jeg skal ikke klage. Jeg får prøve å jevne det ut med litt solarium innimellom. Jeg må jo ha grunnlaget til tidenes daffeferie (1 ukes all-inclusive i Tyrkia. Jeg er egentlig veldig i mot all-inclusive, man får jo ikke opplevd noenting av kulturen, men når det er ment som en skikkelig slapp-av-tur går det greit) med mamma i juli. Nei, nå får jeg gå tilbake til å late som om jeg jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. juni 2010 #1832 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Høres ikke ut som om du har det så verst på jobb Skal selv på lang togtur neste uke, så skal stjele ideen din med både fox og serier å se på Endret 7. juni 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. juni 2010 #1833 Del Skrevet 7. juni 2010 God tur! Åh, det hørtes jo deilig ut med en daffeferie og da! er litt motstander av all-inclusive jeg og, men så lenge man drar med en slik holdning du har, så får det være greit. Verre med alle gamlisene som drar på slikt og helst ikke vil ha noe med alle det der rare tyrkiske greiene å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. juni 2010 #1834 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg og han godeste var på all inclusive for første gang i desember, og det var heeeelt fantastisk etter et langt semester og midt på vinteren, men jeg er enig, det er jo ikke akkurat måten å oppdage kulturen på.. Så jeg skryter i grunnen ikke på meg å ha vært i Afrika etter ei uke i Sharm el Sheik.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 7. juni 2010 #1835 Del Skrevet 7. juni 2010 Søte bestemor! Ble helt rørt jeg, og det hørtes ut som en veldig koselig bursdag! Du er ikke såå langt unna meg når du er i Larvik da, burde nesten tatt en kaffe! Men det er halvannen times tur da Serier på laptop er genialt når man reiser langt! Kos deg i Larvik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. juni 2010 Forfatter #1836 Del Skrevet 9. juni 2010 Høres ikke ut som om du har det så verst på jobb :fnise : Skal selv på lang togtur neste uke, så skal stjele ideen din med både fox og serier å se på :jepp : Neida, jeg koser meg veldig. Men til vanlig er det veldig travelt da. God tur! : ) Åh, det hørtes jo deilig ut med en daffeferie og da! er litt motstander av all-inclusive jeg og, men så lenge man drar med en slik holdning du har, så får det være greit. Verre med alle gamlisene som drar på slikt og helst ikke vil ha noe med alle det der rare tyrkiske greiene å gjøre :fnise : Det er så teit. (sier jeg som jo er en reisesnobb som ikke liker charter engang ) Jeg og han godeste var på all inclusive for første gang i desember, og det var heeeelt fantastisk etter et langt semester og midt på vinteren, men jeg er enig, det er jo ikke akkurat måten å oppdage kulturen på.. ; ) Så jeg skryter i grunnen ikke på meg å ha vært i Afrika etter ei uke i Sharm el Sheik.. :riste : :fnise : Jeg gleder meg egentlig veldig, for jeg er med mamma ene og alene for å slappe av. :happy: Søte bestemor! Ble helt rørt jeg, og det hørtes ut som en veldig koselig bursdag! :Nikke : Du er ikke såå langt unna meg når du er i Larvik da, burde nesten tatt en kaffe! Men det er halvannen times tur da :fnise : Serier på laptop er genialt når man reiser langt! :jepp : Kos deg i Larvik! :klem : Bestemor er best. :rødme: Halvannen time er kanskje i det meste laget? Hvor er det du bor igjen? Husker ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. juni 2010 #1837 Del Skrevet 9. juni 2010 God mooooorgen!! Nå kan jeg vel faktisk si "morgen" også.....hihihi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #1838 Del Skrevet 10. juni 2010 God mooooorgen!! Nå kan jeg vel faktisk si "morgen" også.....hihihi!! For én gangs skyld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #1839 Del Skrevet 10. juni 2010 Innom en svipptur. Litt deppa for tiden, men det går nok over når jeg endelig ser min kjære igjen i morgen! Ellers lite som skjer. Jeg jobber (i 12 timer ), ser en episode av House, snakker litt med min kjære og sover. Det er liksom dagene mine når jeg er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. juni 2010 #1840 Del Skrevet 10. juni 2010 For én gangs skyld? Jupp! Jeg skjønner godt at du blir deppa av all nedgangen du har opplevd i det siste. Hvem ville vel ikke blitt det ??? I tillegg popper det jo opp nye graviditesdagbøker hele tiden... Ikke gi opp håpet! Snart sitter du i saksa med graviditetsbok på KG du også Blir spennende med Eggbert 4.0 ( eller var det 5.0 ) i august!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå