Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:trist: så utrolig kjedelig Belle. Sender mange gode klemmer din vei :hug: forstår så godt hvor skuffet du er. Vi får trå til og heie hverandre frem i august, da skal det gå for oss begge :pls:

Håper sofa-sløvingen hjelper litt på humøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, det var leit Belle! :troest:

Skjønner godt at dette må være vanskelig, og kanskje enda tøffere for hver gang.

Snart er det deres tur, i mellomtiden har du mye annet å se frem til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei, så kjedelig...! :tristbla:

Og så tøff du er som har sånn pågangsmot! Det er jo helt ufattelig at du har klart å stå på så mye som du har!! :klem:

Du får prøve å slappe av med sommeren da, og få en liten pause før neste runde. Starte "påan" med friskt mot! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist : så utrolig kjedelig Belle. Sender mange gode klemmer din vei :hug : forstår så godt hvor skuffet du er. Vi får trå til og heie hverandre frem i august, da skal det gå for oss begge :pls :

Håper sofa-sløvingen hjelper litt på humøret.

Jaaaa. Vi får heller satse på pusilus-Belletvillinger siden Honning var så teit og fikk det til å funke på første forsøk. :fnise:

Æsj, det var leit Belle! :troest :

Skjønner godt at dette må være vanskelig, og kanskje enda tøffere for hver gang.

Snart er det deres tur, i mellomtiden har du mye annet å se frem til!

:klem :

Man skulle tro at det ble lettere for hver gang, men det blir faktisk bare vanskeligere og vanskeligere. Det å vente blir lettere. Man blir liksom vant med å ha en dommedagsdato hengende over seg. :fnise: Men skuffelsen blir hardere å svelge for hver gang.

Men joda, vi har kjempemye å se frem til. :jepp:

Åneei, så kjedelig...! :tristbla :

Og så tøff du er som har sånn pågangsmot! Det er jo helt ufattelig at du har klart å stå på så mye som du har!! :klem :

Du får prøve å slappe av med sommeren da, og få en liten pause før neste runde. Starte "påan" med friskt mot! ; )

:sjenert: Jeg prøver ihvertfall.

Jeg må innrømme at det skal bli deilig med en hormonfri sommer, men jeg vil jo heller bare ha kjørt på med en gang.

:troest : For noe dritt da, livet er så urettferdig :grine :

Stor :klemmer : til deg

*sukk* Ja, det er urettferdig. Men vi får bare stå på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake på ''gamlejobben''. Kjempegøy å komme tilbake. Jeg koser meg sånn her at det ikke gjorde meg noe å stå opp tidlig i dag en gang, selv om jeg såvidt har sovet i hele natt. :strix:

Ingen store planer i dag. Søster skal lage middag til meg og ellers blir det nok bare avslapping i dag også. Og baking av zebra bars og muffins. :sikle:

I morgen har jeg bursdag og jeg får besøk av mamma, søster, bestemor, bestefar, svigermor og svigerkjæreste. Det skal bli kjempekoselig. :rødme: I morgen kveld får jeg forhåpentligvis med meg mamma på Sex og singelliv. :hoppe:

Dagens positivliste:

- Strålende :sol:

- Kakebaking :sikle:

- Frisør?

- 1 uke til jeg ser min kjære igjen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så leit at det ikke gikk denne gangen heller. :tristbla: Dette er så urettferdig. Skjønner at du er skuffet og lei, men du er virkelig flink til å finne positive ting likevel. :Nikke:

Ønsker deg en fantastisk fin dag i morgen! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig at det ikke gik kdenne gangne heller. Håper at er pause fra hormonene gjør susen, og at neste gang så klaffer det :jepp:

Håper du får en fin helg :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren (søsknene forsåvidt) din høres god ut å ha!

:duskedame: for søster som lager middag og som du kan spise snop og se på House med! :fnise: Det høres veldig koselig ut! :Nikke:

Hvis du vil ha mer selskap så kommer jeg gjerne på besøk og spiser zebra bars og muffins altså... :fnise:

Håper du får en strålende fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så leit at det ikke gikk denne gangen heller. :tristbla : Dette er så urettferdig. Skjønner at du er skuffet og lei, men du er virkelig flink til å finne positive ting likevel. :Nikke :

Ønsker deg en fantastisk fin dag i morgen! :hug :

Jeg er nødt til å finne positive ting oppi alt dette, eller hadde jeg blitt splitter pine gal. :fnise:

Takketakk. :klem:

Håper du får en fin helg Belle :kose :

Ha en fin helg du også! :klem:

God helg Belle :klemmer :

Til deg også. :kose:

Utrolig kjedelig at det ikke gik kdenne gangne heller. Håper at er pause fra hormonene gjør susen, og at neste gang så klaffer det :jepp :

Håper du får en fin helg : )

:klemmer :

Ja, vi får håpe på det. :jepp:

Søsteren (søsknene forsåvidt) din høres god ut å ha!

:duskedame : for søster som lager middag og som du kan spise snop og se på House med! :fnise : Det høres veldig koselig ut! :Nikke :

Hvis du vil ha mer selskap så kommer jeg gjerne på besøk og spiser zebra bars og muffins altså... :fnise :

Håper du får en strålende fin helg! :klemmer :

Ja, de er begge kjempegode å ha. Jeg tror søster har følt på seg at jeg trengte litt støtte denne uken. :rødme: Vi har fått helt dilla på House ja. :sjenert::ler:

Ja, det er bare til å komme. :fnise:

God helg : )

Til deg også. :vinke:

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN I DAG!! :bursdag :

Tusen takk. :klem:

*synge* GratuLEEERER med DAAAAGEN!!! :gave : :blåse :

Takketakk. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom en liten tur, for jeg har det forferdelig travelt. Jeg klarte å sove helt til kl. 12 i dag ( :overrasket: ) og er litt på etterskudd i forhold til planen. :gjeiper: Jeg fant ut at jeg måtte bake en oppskrift til med muffinsene (som ble supergode forresten :sikle: ) fordi det ble ikke så mange ut av bare én. Så nå står det første muffinsbrettet i ovnen. I tillegg skal jeg rydde, dekke på bordet og lage eplepaien før alle kommer kl. 4. Puh. Det skal nok gå fint altså, bare jeg ikke sitter her inne i flere timer. :lol:

Mensen kom i dag forresten. Jeg synes virkelig ikke IVF-monsteret har vært noe snilt med oss altså...mensen på både julaften og på bursdagen min. :riste: Uansett, det var spikeren i kista for dette forsøket. Vi får bare prøve å nyte sommeren (hvor jeg såvidt får se min kjære i det hele tatt :dry: ) uten hormoner og så kommer nok august raskt nok. :Nikke:

Ha en :sol: lørdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er visst en dag for seint ute, men gratulerer så mye med dagen i går!! :bursdag:

Jaaaa. Vi får heller satse på pusilus-Belletvillinger siden Honning var så teit og fikk det til å funke på første forsøk. :fnise:

Hehe, ja jeg vet, det var lumpent gjort av meg :sjenert::fnise: Heier veldig på dere begge i august, da er det bare nødt til å gå!

Håper du nyter det fine været i dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjoner alle sammen! :klem:

Dagen i dag har vært kjempefin. Familieselskap var veldig koselig, og jeg fant ut at jeg hadde laget kaker til halve Somalia... :sjenert: Så nå blir fryseren fullstappet med zebra bars og bananmuffins. Kanskje ikke det verste som kunne skje? :fnise:

Nå har jeg nettopp kommet tilbake fra Sex og Singelliv 2 sammen med mamma. Årh, den var så bra! :strix: Egentlig ikke noe spesielt som skjedde hele filmen, det var som en episode av serien bare at den varte i to timer. Fantastisk. :hjerte:

Nå har jeg planer om å daffe på sofaen (sammen med House selvsagt :ler: ) resten av kvelden. Resten av ryddingen tar jeg i morgen før jeg reiser østover på jobb igjen. Jeg hadde tenkt å klare å skvise inn en trening før jeg drar, men det blir altfor travelt. Jeg må pakke, vaske klær, rydde osvosv.

Nei, nå skriker en ny episode av House til meg. Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...