Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom å heier på eggbert :duskedame: Krysser alt jeg har for at det har gått veien for dere denne gangen :)

Heldiggris som skal ut å reise da, jeg har aldri vært der så vet ingenting om vaksiner eller steder å bo :sjenert:

Ha en super kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i USA fire ganger og ikke tatt noen vaksiner pga de turene, du kan jo for sikkerhetsskyld forhøre deg om svineinfluensavaksinen.

Heier på Eggbert :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjefte: Jeg får enda ikke multisitert og svart dere. Lurer på hva som er galt. :klø:

Uansett...her går det fint. Jeg har vel egentlig innfunnet meg med at det blir negativ test i morgen og håper derfor at jeg ikke blir så fryktelig skuffet. Men det gjenstår jo å se da. Min kjære ringer til meg når han går av jobb i morgen tidlig og kjenner jeg meg selv rett så blir det nok noen tårer når han ''er der''. Når jeg er alene blir jeg heller apatisk og bare ligger på sofaen og synes synd på meg selv. :sjenert:

I dag har jeg fått gjort kjempemye. *klappe seg selv på skulderen* Jeg har kjøpt presang til kompisbryllup, kjøpt flybilletter til Oslo (når vi skal til USA) og kjøpt inn ingredienser til Smuldrepai med Epler og Vaniljekrem, Grove Bananmuffins med Sjokolade og de alltid klassiske Zebra Bars. Gleder meg til å bake igjen, selv om jeg må vente med smuldrepaien til lørdag. Den skal nemlig serveres lunken og med vaniljeis. :sikle:

Jeg har også fått bestilt tog fra Gardermoen til jobb på søndag, printet ut reisedokumenter til USA, printet ut godkjent Visa Waiver for oss begge, printet ut bilde av 1-årsgave til min kjære (fordi den skal kjøpes på nettet) og kopiert alle IVF-kvitteringer som nå nettopp har bikket 15000 kronersgrensen. Puh.

Ellers ingen planer for resten av kvelden annet enn å slappe av og prøve å ikke tenke på morgendagen. :bond:

Ha en strålende kveld alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du har fått gjort mye i dag :jepp: Flink du er :)

Blir skikkelig fristet til å bake jeg også når du kommer med så fristende oppskrifter. Bakte vannbakkels med vaniljekrem og sjokolade til bursdagsfeiring for min niese i dag, og de ble godt mottatt, så da trenger jeg noe nytt å bake :fnise:

håper du får slappet godt av i kveld, og at du klarer å ikke tenke for mye på morgendagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, zebra bars må prøves PRONTO! De så jo dritgode ut!!! *Skrive handleliste til imorgen*

Håper du klarer å koble av idag. (Skjønt det hjelper kanskje ikke at noen stikker innom her hvert 5. minutt og minner deg på å ikke tenke på morgendagen...! :ler: ) Velvel, tanken er god. Ha en fin kveld! :):klem:

edit: skrivefeil

Endret av Lemming
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Negativ test. Sykehuset ringte nå nettopp og det blir ikke frysforsøk før i august. Jeg er så lei at jeg vil spy! Lei av å bli skuffet, lei av hormoner, lei av å få håpet knust hver eneste måned nesten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Føler med deg... :klemmer:

Forresten, du trenger ikke noen spesielle vaksiner for å reise til USA. Jeg var akkurat i New York, og det var ikke spørsmål om det en gang. De spør om mye annet rart riktignok, men ikke vaksiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Negativ test. Sykehuset ringte nå nettopp og det blir ikke frysforsøk før i august. Jeg er så lei at jeg vil spy! Lei av å bli skuffet, lei av hormoner, lei av å få håpet knust hver eneste måned nesten.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig kjedelig at det ikke skulle lykkes denne gangen heller... :tristbla: Føler med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest::hug:

Så leit, Belle! Skjønner så utrolig godt at du blir drittlei og skuffa av å prøve igjen og igjen. Ekstra frustrerende må det jo være at det tilsynelatende ikke er noe feil med noen av dere!

Slapp av i sommer og prøv så godt du kan å få tankene over på noe annet; du må jo bli smågal av å kverne tankene rundt dette hele tiden!! Trå til i august igjen og vis Eggbert 4.0 hvor landet ligger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ånei :( Jeg kan ikke engang tenke meg hvor innmari slitsomt dette må være, men det må være veldig tøft. Jeg synes du er tøff jeg, som står på slik du gjør selv om du får noen knekker underveis. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så søte alle sammen. Blir helt rørt her jeg sitter. :kose:

Går litt bedre nå. Har grått litt på telefonen med min kjære og spist pizza og sett House med søster.

I morgen skal jeg på ''gamlejobben'' (har jo fremdeles samme jobben da, men er til opplæring et annet sted nå) og være der hele dagen. Skal bli koselig å se dem igjen. Ellers lite planer bortsett fra baking.

Nå skal jeg legge meg i koma på sofaen igjen. :gjeiper: Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...