Pingting Skrevet 29. mai 2010 #1761 Del Skrevet 29. mai 2010 Innom og drysser babystøv samler babystøv til en snøballignende sak som jeg pælmer på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 30. mai 2010 #1762 Del Skrevet 30. mai 2010 Innom og oppdaterer meg jeg! 4 dager til testing nå? Spennende!! Heia!! Heia!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. mai 2010 #1763 Del Skrevet 30. mai 2010 :duskedame: :duskedame: GO EGGBERT :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. mai 2010 Forfatter #1764 Del Skrevet 31. mai 2010 Blod på papiret nå nettopp. Synes det er litt tidlig enda, men jeg kan ikke si at jeg har noe særlig tro lenger. Og så kommer jo de teite tankene da, som for eksempel at jeg ikke skulle ha gått på trening i går, eller at jeg skulle ha vært mer forsiktig blablabla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. mai 2010 #1765 Del Skrevet 31. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. mai 2010 #1766 Del Skrevet 31. mai 2010 krysser fingrene for at eggbert klorer seg fast. God til deg Belle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 31. mai 2010 #1767 Del Skrevet 31. mai 2010 Blod på papiret nå nettopp. Synes det er litt tidlig enda, men jeg kan ikke si at jeg har noe særlig tro lenger. Og så kommer jo de teite tankene da, som for eksempel at jeg ikke skulle ha gått på trening i går, eller at jeg skulle ha vært mer forsiktig blablabla. Kjære, Belle! Syns ikke du skal tenke sånn! Nå vet ikke jeg helt hvordan det fungerer med et innsatt egg, men ved en vanlig graviditet skal man da ikke slutte å leve ! Man kan bevege seg og leve ( nesten ) som før, så at du dro på trening etc. tror jeg ikke har så mye å si. Håper Eggisen fortsatt er der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. mai 2010 #1768 Del Skrevet 31. mai 2010 Håper at Eggbert holder seg fast der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 31. mai 2010 #1769 Del Skrevet 31. mai 2010 Enig med Sequax, du gjør ingenting galt ved å leve som normalt, det må det være lov til! Krysser fingrene for Eggbert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 31. mai 2010 #1770 Del Skrevet 31. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. juni 2010 #1771 Del Skrevet 1. juni 2010 Innom med en god kjenner igjen tankene dine. Håper det ikke har kommet noe mer på papiret Mange gode tanker sendes din vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. juni 2010 Forfatter #1772 Del Skrevet 1. juni 2010 Dere er så søte! Ikke noe mer blod enn det lille som kom i går, men det pleier det heller ikke å gjøre før 2-3 dager etterpå. Så vi får vente og se. Tok graviditetstest nå nettopp og den ble negativ - uten at det har så veldig mye å si heller. *sukk* Jeg får bare smøre meg med tålmodighet frem til torsdag, evt. til mensen kommer. I går ble en skikkelig deppedag. Jeg gjorde absolutt ingenting hele dagen. Fikk besøk av søster og vi kjøpte med oss et fjell med snop, frukt og is og så House resten av kvelden. :rødme: I dag skal jeg ihvertfall få prøvd å rydde litt, vaske klær og se etter gave til kompis som gifter seg om to uker. Vi skal også få kjøpt flybilletter til USA i dag. Vi reiser altså fredag 29.oktober og kommer hjem onsdag 17.november. Årh, gleder meg skikkelig! Dagens positivliste: - Strålende - Pastasalat - House :happy: - Shoppingterapi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. juni 2010 #1773 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg krysser det kryssbare jeg har for deg altså! Har du hatt en bedre dag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. juni 2010 #1774 Del Skrevet 1. juni 2010 Det hørtes ut som et veldig koselig besøk av søsteren din. Heier fortsatt på Eggbert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 1. juni 2010 #1775 Del Skrevet 1. juni 2010 Innom og heier jeg også Det er fremdeles håp hvertfall, siden det ikke kom mer blod på papiret. Håper og krysser for at alt går bra denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. juni 2010 #1776 Del Skrevet 1. juni 2010 Fine listen *løper inn i sin egen bok for å lage en selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 2. juni 2010 #1777 Del Skrevet 2. juni 2010 Heldige dere som skal på tur til USA! Jeg synes noe av det aller beste med turer man bestiller god tid i forveien er den tiden med forventning og det å glede seg, og planlegge! Og så deilig å reise når det begynner å bli kaldt og guffent her igjen. Håper i går ble en fin dag, og at i dag blir en fin dag! Mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #1778 Del Skrevet 2. juni 2010 alle sammen! Merkelig...jeg får ikke multisitert. :klø: Noen som har det samme problemet? Jeg hadde en litt bedre dag i går. Jeg fikk ryddet og vasket klær, og ellers bare slappet av med søster (og House ). Jeg har vel egentlig bestemt meg for at det ikke har gått denne gangen heller, men jeg vet jeg kommer til å bli skuffet av en negativ test i morgen allikevel for jeg klarer ikke å skru av tankene helt. Det å glede seg til å fortelle det til alle sammen, det at søster reiser og er borte et halvt år neste år og dersom jeg ikke blir gravid snart får hun ikke se baby før hun reiser. Blæ. Vi fikk bestilt tur til USA i går også. Swiss Airlines all the way. Så i dag skal jeg bestille tur til og fra Oslo med resten av reisegavekortene vi fikk til bryllupet. Jeg skal også kjøpe gave til kompisbryllup og kjøpe meg paiform. Jeg har nemlig bursdag på lørdag ( ) og har endelig mulighet til å bake for noen. Et helt sikkert urteit spørsmål til dere: trenger man noen spesielle vaksinasjoner for å reise til USA? Vi tenkte kanskje man trenger svineinfluensavaksine nå i disse dager... Jeg tar også imot tips til hvor det er greit å bo i Los Angeles og San Fransisco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 2. juni 2010 #1779 Del Skrevet 2. juni 2010 Hei! Er inne og oppdaterer meg, er noen dager siden sist jeg var innom og leste her nå. Hold motet oppe, kanskje eggbert3.0 overrasker deg!! Ellers aner jeg ikke noe om vaksiner og slikt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 2. juni 2010 #1780 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg var i USA i fjor høst, og tok ingen vaksiner. Men dette var på den tiden svineinfluensavaksinen fortsatt var rasjonert. Kan jo hende den kan være relevant nå, men det er ingen andre vaksiner som er nødvendige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå