Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Dere er så søte alle sammen. :klem:

Tilbake fra utdrikningslag. Veldig koselig, men fytti så herlig det var å komme hjem. Vi har gått veldig mye og jeg har fryktelig vondt i magen akkurat nå. Håper ikke dette fortsetter altså, ellers begynner jeg å tro at han stakk hull på noe han ikke skulle. :gjeiper:

Jeg kom forresten hjem til nyryddet hus. :rødme: Vi skal nemlig ha visning på tirsdag så vi må rydde og vaske skikkelig de nærmeste dagene. Så nå er min kjære hos kompis og nyter noen velfortjente øl. :fnise: Jeg skal bare slappe av og kose meg med en film og to.

Jeg har vært utrolig usunn de siste par dagene, så nå holder jeg på og lager meg kylling med fullkornspasta. :sikle: Jeg får jo ikke trent noe før neste helg nå (ikke det at jeg tror jeg hadde klart å trene noe særlig sånn som jeg føler meg nå :lol: ) så jeg får være flink til å spise sunt fremover. Det er egentlig ikke noe spesielt lett siden jeg blir et totalt matmonster når jeg går på de pillene jeg tar nå. :klaske: Merker faktisk forskjell fra den dagen jeg ikke tok dem og den dagen jeg startet på dem. :sjenert: Og så merker jeg at jeg snart blir psychokakebakende husmor. :ler:

Dagens positivliste:

- :veslejenta:

- Flinkismann som tar :husarbeid:

- Hvitløkskylling :sikle:

- Pez :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis er det de færreste som sliter sånn som oss. :jepp:

Mhm. Jeg tror ikke jeg har nevnt det før faktisk, men det skal jeg ja. I Larvik. Jeg skal jobbe skift, men det er bare frem til august heldigvis. Jeg ser jo ikke min kjære på den tiden nesten fordi våre skift bommer.

:klem:

Først: så bra at det var 5 befruktede egg! :hoppe: Satser på at Eggbert 3.0 klamrer seg fast der inne! :klemmer: Ja, håper vi slipper unna det, og at Eggbert 3.0 setter en stopper for slitingen deres også ;)

Kjipt at du og kjære må være så mye vekke fra hverandre da! Kos dere masse i morgen med å feire ett års bryllupsdag på forskudd! :) Vi skal feire i Tsjekkia vi :) Gleder meg... Rart at det snart har gått ett år allerede!

Skjønner at du ikke var i tidenes form for utdrikningslag i dag! Her har kjære gått på fest, jeg må være hjemme å studere og søke jobber... Har søkt 6 jobber i dag, så håper jeg får napp et sted :) Ellers har jeg jo plan B med å studere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med Eggbert3.0! ...og med vel overstått utdrikningslag! ;)

Ha en fin helg. Vi heier på Eggbert3.0!!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: så bra at det var 5 befruktede egg! :hoppe : Satser på at Eggbert 3.0 klamrer seg fast der inne! :klemmer : Ja, håper vi slipper unna det, og at Eggbert 3.0 setter en stopper for slitingen deres også ; )

Kjipt at du og kjære må være så mye vekke fra hverandre da! Kos dere masse i morgen med å feire ett års bryllupsdag på forskudd! : ) Vi skal feire i Tsjekkia vi : ) Gleder meg... Rart at det snart har gått ett år allerede!

Skjønner at du ikke var i tidenes form for utdrikningslag i dag! Her har kjære gått på fest, jeg må være hjemme å studere og søke jobber... Har søkt 6 jobber i dag, så håper jeg får napp et sted : ) Ellers har jeg jo plan B med å studere : )

Åh, bryllupsdag i Tsjekkia. :rødme: Vi får ta en forsinket feiring i USA vi da. :fnise:

Håper du får napp hos noen av jobbene. :jepp:

Gratulerer masse med Eggbert3.0! ...og med vel overstått utdrikningslag! ; )

Ha en fin helg. Vi heier på Eggbert3.0!!! :duskedame :

Takk for det! :klem:

Heia Eggbert3.0!!!

Krysser armer og ben for at lille spire fester seg godt!

Takketakk. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp stått opp og er allerede dritstresset. :bond: I dag skal vi nemlig rydde og vaske resten av leiligheten, jeg skal pakke for jeg reiser i morgen, jeg må på apoteket - som kun har åpent i to timer i dag - fordi jeg er så dårlig til å planlegge, vi skal besøke bror som også reiser i morgen og ikke kommer hjem før i juli og så må vi vel ha litt kvalitetstid sammen også for dette er siste dagen jeg ser min kjære før 11.juni. :grine: Jeg er veldig hormonell for tiden og får tårer i øynene hver gang jeg tenker på det. :sjenert: Spesielt det at etter 11.juni ser jeg ham ikke før i midten på juli ca. :dåne:

Ellers ingen særlige bivirkninger/symptomer annet enn at jeg er sulten hele tiden. Og at jeg har litt vondt enda, men at det heldigvis holder på å gå over.

Jeg vet ikke hvordan det blir mtp jobben, hvor jeg skal bo og om det er internettilgang der, så i verste fall kommer jeg ikke innom her før til helgen.

Ha en strålende uke alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg så mange inntrykk og følelser som skulle hope seg opp på én gang! Håper du får en fin dag, og en fin uke hvis ikke du får kommet innom! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, bryllupsdag i Tsjekkia. :rødme: Vi får ta en forsinket feiring i USA vi da. :fnise:

Håper du får napp hos noen av jobbene. :jepp:

Ja, håper det blir bra :) Forsinket feiring i USA er ikke å forakte det heller ;) Og forhåpentligvis med spire i magen :hjerte:

Takk, det håper jeg også :)

Høres ut som en stressende dag i dag ja, lykke til med alt dere skal gjøre! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så stress. Håper dere får en fin dag, likevel. :) Og så kjedelig at du får se så lite til din kjære fremover da. Da får dere ta vare på tiden dere har sammen. :hjerte:

Håper du får en fin uke, ^^Belle^^. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du rekker alt du skal i dag Belle, og at du får kvalitetstid med mannen.

God tur i morgen. Håper du får en flott uke du også.

En ekstra :duskedame: for Eggbert 3.0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aieee, her har det gått unna siden jeg var innom sist! Grattis med overstått uttak og eggbert 3.0. Jeg krysser både fingre og armer og bein (J er jo i Oslo og jeg i Sandefjord, så det går bra :fnise:)! Hiiih, så spennende!

Håper du får en fin uke!

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle!

Håper det står bra til med deg og Eggberten din :) Og at du og din kjære fikk kosa dere masse sammen siden det er ei stund til neste gang. Det er litt deilig å kjenne på at man savner hverandre, men noen få dager er jo egentlig nok. Håper tida går fort for dere hvertfall, og så har dere jo USA-tur å se fram til :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare innom en bitteliten tur. Har sneket meg til å låne internettet til en kollega, for vi har jo selvsagt ikke nett i leiligheten. :dry: Men jeg skal jo hjem i morgen da, så jeg kommer sterkere tilbake til helgen. :nigo:

Eggbert har det bare fint. Det føles liksom litt annerledes denne gangen, uten at jeg kan forklare hvorfor. :vetikke: Testedag om en uke ihvertfall. :bond:

:kyss: til alle søte jenter (og gutter?) som er innom. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(beklager, jeg får ikke multisitert av en eller annen merkelig grunn... :klø: )

:vinke: alle sammen. Da var jeg tilbake. Kjenner at jeg har fått litt internettabstinenser etter 4 dager uten. :sjenert:

Da jeg kom hjem i går var jeg så utrolig sliten (en 6 timers kjøretur gjør vel det for de fleste :lol: ) så jeg la meg bare på sofaen og så på et par serier før jeg la meg rundt halv 11. :fnise:

Som jeg skrev for et par dager siden, så føles Eggbert helt annerledes denne gangen enn de forrige gangene. Jeg vet ikke helt hva som gjør det, eller om det er jeg som har et annet syn på det etter å ha vært gjennom dette to ganger før. :vetikke: Jeg har i tillegg hatt det så travelt at jeg ikke har hatt tid til å tenke noe særlig på det. Men nå har jeg jo fri i over en uke (jobber skift i den ''nye'' jobben) så jeg får nok god tid til å tenke på det da. :gjeiper:

Planen for i dag er å gjøre nesten ingenting. :ler: Jeg skal en liten tur på kjøpesenteret for å fikse et fint kort til min kjære (skal gi ham GPS til ettårsdagen, men jeg kjøper den i USA for der er det billigere) og handle mat.

I morgen skal jeg og fillesøster (datteren til kjæresten til mamma) på kino og se Prince of Persia. Kjempekos! :strix: Jeg skal også trene, og gleder meg faktisk. :fnise:

Ha en strålende lørdag alle sammen! :sol:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å heier på eggbert :duskedame:

Godt at det har skjedd mye de siste dagene da, går det litt fortere frem mot testing :)

Liker planen din om å ikke gjøre noenting i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å heier på eggbert :duskedame:

Godt at det har skjedd mye de siste dagene da, går det litt fortere frem mot testing :)

Liker planen din om å ikke gjøre noenting i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...