Gossip girl Skrevet 6. mai 2010 #1621 Del Skrevet 6. mai 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. mai 2010 #1622 Del Skrevet 6. mai 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. mai 2010 #1623 Del Skrevet 6. mai 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 6. mai 2010 #1624 Del Skrevet 6. mai 2010 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2010 #1625 Del Skrevet 6. mai 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 6. mai 2010 #1626 Del Skrevet 6. mai 2010 Måtte dra hjem fra jobben og legge meg i dag jeg også. Er bedre nå, og håper du også er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1627 Del Skrevet 7. mai 2010 God bedring God bedring God bedring God bedring! God bedring Måtte dra hjem fra jobben og legge meg i dag jeg også. Er bedre nå, og håper du også er det. Dere er så søte alle sammen. Bedre nå. Et metertykt pizzastykke gjorde susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1628 Del Skrevet 7. mai 2010 Fredag! Og min kjære kommer hjem i morgenisj, hele 4 dager før tiden. Oooog jeg har ikke vondt i hodet i dag. Oh happy day. Ingen store planer i dag, bortsett fra bilvask og husvask. I morgen skal det bli strålende sol og 18 grader (!), så jeg tenkte jeg kanskje får ta meg en gåtur. Skal ikke på trening før på søndag nå, men jeg kan jo stolt nevne at jeg ikke har mistet piffen enda. Første sprøytestikk tatt i går. Jeg tenkte litt over det, og fikk en liten sånn hmmm-følelse når det å stikke meg selv i magen er blitt helt hverdags. Hååååper dette er siste gang. :rødme: Dagens positivliste: - Helg - - Ballerinasko - Husarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mai 2010 #1629 Del Skrevet 7. mai 2010 Så bra! åh, jeg liker de positiv-listene dine altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1630 Del Skrevet 7. mai 2010 Så bra! åh, jeg liker de positiv-listene dine altså! Gøy at noen liker dem. De hjelper for meg ihvertfall, i og med at jeg blir ''tvunget'' til å finne positive ting med dagen selv om den kanskje suger i seg selv. Og dersom noe fint skjer tenker jeg alltid at ''oi, det må jeg skrive på positivlisten min''. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. mai 2010 #1631 Del Skrevet 7. mai 2010 Gøy at noen liker dem. De hjelper for meg ihvertfall, i og med at jeg blir ''tvunget'' til å finne positive ting med dagen selv om den kanskje suger i seg selv. Og dersom noe fint skjer tenker jeg alltid at ''oi, det må jeg skrive på positivlisten min''. * Me like * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #1632 Del Skrevet 8. mai 2010 * Me like * ---------------------- Det ble visst ingen husvask i går, den skal jeg begynne på nå... Men jeg fikk vasket bilen min i går da. Etterpå dro jeg og søster til en venninne hvor vi bare slappet av, så på tv og spilte kort. I dag kommer min kjære hjem. Tror ikke vi skal noe spesielt i kveld, for han pleier å være så trøtt når han kommer hjem fra jobb. Men jeg må si det frister å gå ut på byen i dag da. Det er jo så fint vær! Men så spørs det om jeg gidder det når jeg ikke kan drikke...hmm. Litt senere i dag skal jeg, søster og venninne shoppe litt - er det litt overkill å bruke flip-flopper i dag? :klø: - og ellers skal jeg bare rydde enda litt mer til min kjære kommer hjem. Ha en strålende lørdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. mai 2010 #1633 Del Skrevet 8. mai 2010 Vurderte husvask i går jeg også, men det ble bare med badet Var alt for fint vær til å sitte inne i går, gikk en liten tur ut med ei venninne og koste oss i vårværet med alkoholfrie drinker Nyt solen så lenge den varer Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. mai 2010 #1634 Del Skrevet 8. mai 2010 Ha en strålende lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 8. mai 2010 #1635 Del Skrevet 8. mai 2010 Flip-floper er da aldri overkill! Håper du har en superlørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1636 Del Skrevet 9. mai 2010 Vurderte husvask i går jeg også, men det ble bare med badet Var alt for fint vær til å sitte inne i går, gikk en liten tur ut med ei venninne og koste oss i vårværet med alkoholfrie drinker Nyt solen så lenge den varer Belle Det er godt det ikke bare er meg som utsetter sånne ting. Oi, det skal jeg. Ha en strålende lørdag. :sol: tilbake. Flip-floper er da aldri overkill! Håper du har en superlørdag! Det ble visst flip-flopper gitt. Det betyr at sommeren snart er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1637 Del Skrevet 9. mai 2010 Veldig herlig lørdag. Jeg fikk kjøpt meg noen nye sommertopper, pekt på hva jeg ønsker meg til bursdagen ( ) og kjøpt meg to stk nye cd'er. Jeg holder nemlig på å samle opp litt underholdning til jeg skal kjøre til østlandet (på opplæring) et par ganger i måneden frem til august. Lydbøker må jeg også skaffe meg, men de laster jeg bare ned for jeg klarer ikke lenger å lese/høre på norske bøker. Etter at min kjære kom hjem slappet vi bare av og koste oss. I dag er det trening, puls/stram opp, og ellers bare helt vanlig søndagskos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #1638 Del Skrevet 9. mai 2010 Trening overstått. TORTUR! Jeg merker så utrolig godt at beina mine (og armene for den saks skyld) er utrolig utrente. Jeg har jo ikke trent noe nevneverdig siden jeg skadet meg for 8 siden og det merkes på musklene. Egentlig ikke på kondisen, merkelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #1639 Del Skrevet 10. mai 2010 Ingen planer i dag. Jeg avbestilte trening på grunn av at jeg var på trening i går. Beina mine trenger pause merker jeg. Ellers lite å meddele. Hmmm. :klø: Jo! Det snødde i dag morges! I byen var det jo kjempefint vær, så jeg har på meg ballerinasko og alt mulig. Men så runder jeg en sving og der møter jeg en vegg av snø. Dagens positivliste: - 2,5 dager til langhelg og UL - MGMT - Kjærestekos - Det er vår...på kalenderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 10. mai 2010 #1640 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei! Lenge siden vi har ! Nå har ikke jeg lest igjennom den omfattende dagboka di, men er Eggbert 3.0 på plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå