Småkjekset Skrevet 3. mai 2010 #1601 Skrevet 3. mai 2010 Den aller verste er at jeg klør noe innmari under føttene. Jeg er utrolig kilen, så jeg klarer ikke å klø tilbake. Det er litt kjipt.
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1602 Skrevet 3. mai 2010 Jeg kjeder meg og prøver derfor å finne bilde av det huset vi vil bygge ''in real life'' på finn. Og jeg må bare si: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: :dåne: for noen priser det er i Oslo. Jeg har aldri sett på maken. Hus til 15 mill? Ja takk.
pusilus Skrevet 3. mai 2010 #1604 Skrevet 3. mai 2010 Man blir jo på en måte gamlemor da. Jeg har så mange merkelige bivirkninger jeg, at jeg burde hatt en logg. Den aller verste er at jeg klør noe innmari under føttene. Jeg er utrolig kilen, så jeg klarer ikke å klø tilbake. Det er litt kjipt. Nålepute på torsdag! Man blir jo det, jeg føler meg enkelte ganger litt lettere dement jeg (evt litt ensporet i tankene) Nå er det nesten som jeg begynner å tro at kløe under føttene er en normal bivirkning , venninna mi klødde vanvittig der da hun gikk på medisinene. Leamus må være en bivirkning på puregon, jeg har hatt det på og av helt siden onsdag etter første sprøyten..
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1605 Skrevet 3. mai 2010 Man blir jo det, jeg føler meg enkelte ganger litt lettere dement jeg (evt litt ensporet i tankene) Nå er det nesten som jeg begynner å tro at kløe under føttene er en normal bivirkning , venninna mi klødde vanvittig der da hun gikk på medisinene. Leamus må være en bivirkning på puregon, jeg har hatt det på og av helt siden onsdag etter første sprøyten.. Jeg blir helt vims når jeg går på sprayen jeg. Jeg er vel en smule distré fra før av, så det er ikke noe vakkert syn alltid. På jobb må jeg skrive ned alt på post-it lapper fordi jeg har hukommelse som en gullfisk. Men da er det ikke bare jeg som er gal da, med tanke på kløing. Og lemus hadde jeg også når jeg gikk på sprøytene husker jeg. Merkelig.
^^Belle^^ Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1606 Skrevet 3. mai 2010 Da var jeg tilbake etter en herlig time med tortur. Og selv om timen heter M(age)R(umpe)L(år), kjenner jeg det mest i armene. Da sier det seg vel helt selv hvor fiskebollete armene mine er. Jeg tror uansett jeg kommer til å kjenne det skikkelig godt i morgen - og det er jo sånn det skal være. Nå skal jeg kose meg med Grey's Anatomy og Private Practice, med kjempegod samvittighet. :happy:
^^Belle^^ Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #1607 Skrevet 4. mai 2010 Travelt på jobb i dag. Da blir det lite KG-tid. Planer for dagen: - TV-kveld med bror og søster - Hente medisiner på apotek ...og det var det. Dagens positivliste: - TV-kveld - - Godt humør - Kjempegod lunsj
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #1609 Skrevet 5. mai 2010 Herlig med godt humør da Belle Det er ikke alltid det er så lett, nå som hormonene løper løpsk.
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #1610 Skrevet 5. mai 2010 Trening i dag. Skal prøve meg på Skanetix. Tror det er noe à la pilates og jeg lurer derfor på hvordan i alle dager jeg skal klare det fordi jeg er så stiv etter mandagen. Senere i kveld kommer bror på besøk. Da skal vi bare se på film og slappe av. Gjerne Generation Kill som jeg kjøpte i går. Årh, den serien der er så FANTASTISK!!! :rødme: Boken er like bra forresten. Hekta? Jeg? Jeg har forresten spekulert i om hormonene har hatt én fantastisk god bivirkning. Jeg kan ikke tenke meg at det kan være noe annet enn dem, men jeg vet jo ikke. Altså, helt siden pappa døde har jeg hatt psoriasis i hodebunnen. Jeg har klødd som en hund døgnet rundt og generelt hatt mye problemer med det. Nå er det plutselig borte. :klø: I teorien skal jo ikke det være mulig, for får man det så må man leve med det resten av livet - i større eller mindre grad. Kan det være at all hormontuklingen har skremt den bort? Uansett, jeg er jo kjempefornøyd med det, om enn litt trist. Den har liksom vært en konstant påminnelse på det forferdelige som skjedde, et bevis på hvor fælt jeg hadde det og hvordan min psykiske tilstand påvirket kroppen min. Hmmm. Dagens filosofering. Dagens positivliste: - Trening - Kveldskos med bror :happy: - Årets første nyklipt-gress-lukt :rødme: - Ny Deftones CD i bilen
Pingting Skrevet 5. mai 2010 #1611 Skrevet 5. mai 2010 ...skrev ikke jeg noe her i stad da? Raaart :klø: Nå måtte jeg google skanetix. Der fant jeg en side hvor det stod at det ikke stiller krav til koordinasjon. DA ble jeg interessert! Så bra at psoriasisen har blitt bedre! Jeg tror nok den kan påvirkes av hormoner ja, jeg vet at mamma opplevde at psoriasisen sin ble mye bedre da hun gikk gravid. Også blir det jo som du sier ofte værre i perioder med stress og dritt, og det påvirker vel hormoner og slikt det og? Eller? *litt på bærtur*
^^Belle^^ Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #1612 Skrevet 5. mai 2010 ...skrev ikke jeg noe her i stad da? Raaart :klø: Nå måtte jeg google skanetix. Der fant jeg en side hvor det stod at det ikke stiller krav til koordinasjon. DA ble jeg interessert! Så bra at psoriasisen har blitt bedre! Jeg tror nok den kan påvirkes av hormoner ja, jeg vet at mamma opplevde at psoriasisen sin ble mye bedre da hun gikk gravid. Også blir det jo som du sier ofte værre i perioder med stress og dritt, og det påvirker vel hormoner og slikt det og? Eller? *litt på bærtur* Hihi, koordinasjon er ikke min sterke side heller. På MRL har vi litt aerobic som oppvarming, men akkurat når jeg kommer inn i det (bruker sikkert 150% av hjernekapasiteten min for å få inn stegene ) er vi ferdige. Men jeg stiller meg alltid bakerst jeg. Da driter jeg meg ikke SÅ mye ut. :gjeiper: Hm, jo, jeg tror du har rett. Eller, jeg synes ihvertfall det er logisk. Men om det faktisk er sånn, det er jo en annen ting. Men jeg har jo gått på hormoner nesten uten stans i et halvt år nå, så det skulle ikke forundre meg at andre ting enn vekten er blitt forandret. Jeg får uansett ta det som en positiv ting oppi alle de andre drittbivirkningene.
honning Skrevet 5. mai 2010 #1613 Skrevet 5. mai 2010 Hei Belle! Flink du er med treninga, og jeg kjenner meg veldig igjen i det med å stille seg bakerst Bra at psoriasisen din er bedre nå og slippe å klø konstant. Det høres plagsomt ut med den kløinga hele tida. Er godt at de hormonene kan gjøre noe godt for seg Fått noe ca-tidspunkt for uttak? Håper du koser deg med film i kveld!
pusilus Skrevet 5. mai 2010 #1614 Skrevet 5. mai 2010 Det er ikke alltid det er så lett, nå som hormonene løper løpsk. Du har så rett i det Jeg har vært litt deppa på jobb de siste dagene, det hjelper ikke at sjefen min er en stor dust for tiden, men humøret kommer seg på kvelden når jeg har kommet meg på trening Snart er det tid for stikking hos deg også Og denne gangen skal det gi gode resultater
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1615 Skrevet 6. mai 2010 Hei Belle! Flink du er med treninga, og jeg kjenner meg veldig igjen i det med å stille seg bakerst Bra at psoriasisen din er bedre nå og slippe å klø konstant. Det høres plagsomt ut med den kløinga hele tida. Er godt at de hormonene kan gjøre noe godt for seg Fått noe ca-tidspunkt for uttak? Håper du koser deg med film i kveld! Bakerst er best. Det er (var) utrolig plagsomt. Jeg klødde meg i søvne, våknet opp med store sår i hodet, shampoo var bare au og jeg kunne ikke ha på meg mørke klær. Men jeg er jo glad for at jeg kun hadde det i hodebunnen da. Det må være helt jævligt (og stygt) å ha det andre steder på kroppen. Uttak blir vel ca 18.mai tror jeg. Skal til kontroll 14.mai. Du har så rett i det Jeg har vært litt deppa på jobb de siste dagene, det hjelper ikke at sjefen min er en stor dust for tiden, men humøret kommer seg på kvelden når jeg har kommet meg på trening Snart er det tid for stikking hos deg også Og denne gangen skal det gi gode resultater Æsj, jeg også. I dag føler jeg meg bare skikkelig sur og irritert. Og jeg har ingen dustesjef. Første stikk etter jobb i dag. Og ja, det må vi håpe på. For oss begge.
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1616 Skrevet 6. mai 2010 Sur og irritert i dag. Vondt i hodet (for sikkert tiende dag på rad ) og trøtt. Trøttheten er jo bare min feil da, men det andre får vi skylde på hormoner. Jeg hadde en kjempekoselig kveld i går. Først var det trening - skanetix er hardt! - så var det middag og Generation Kill med søster og bror. Nå har jeg fått dem hekta også. I kveld blir det muligens mattetime, etterfulgt av resten av Generation Kill med søster. :rødme: Dagens positivliste: - Sprøytestikk - Generation Kill (både bok og serie) :happy: - Slapp-av-kveld - Mattegeeking (?)
pusilus Skrevet 6. mai 2010 #1617 Skrevet 6. mai 2010 (endret) Æsj, jeg også. I dag føler jeg meg bare skikkelig sur og irritert. Og jeg har ingen dustesjef. Første stikk etter jobb i dag. Og ja, det må vi håpe på. For oss begge. Du kan få låne min sjef , så leeeeeenge du vil Jeg skal på medarbeidersamtale i morgen jeg, og har tenkt å si noen sannhetens ord om hvordan h*n utfører jobben sin, eller det vil vel si hvordan den ikke bør utføres *hormonene skal tale* Snart stikker Håper hodepinen letter når du blir nålepute. Endret 6. mai 2010 av pusilus
Pingting Skrevet 6. mai 2010 #1618 Skrevet 6. mai 2010 :slår: Sånn, jeg slo vekk hodepinen, jeg! *stolt* Nei, vent...
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1619 Skrevet 6. mai 2010 Du kan få låne min sjef , så leeeeeenge du vil Jeg skal på medarbeidersamtale i morgen jeg, og har tenkt å si noen sannhetens ord om hvordan h*n utfører jobben sin, eller det vil vel si hvordan den ikke bør utføres *hormonene skal tale* Snart stikker Håper hodepinen letter når du blir nålepute. Ikke nødvendig. :gjeiper: Men synes det er greit å si ifra da, det må jo kunne gå an. Klokken 6-halv 7. Må koordinere det litt med når jeg trener og sånn. Æsj, ja, håper det. :slår: Sånn, jeg slo vekk hodepinen, jeg! *stolt* Nei, vent... Takk for at du prøvde ihvertfall.
^^Belle^^ Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1620 Skrevet 6. mai 2010 Jeg ble visst sendt hjem av sjefen i dag jeg på grunn av at jeg så (og følte meg) så syk ut. Kjempedeilig å sove en stund (3 timer ) sånn at jeg ikke blir virkelig syk. Når jeg er litt slakk i pelsen hjelper det utrolig godt å bare ta en halv dag og sove den bort. :happy: Ingen mattetime i dag. Det blir heller hjemmelaget pizza med søster. En strålende torsdagskveld sendes til alle sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå